Ik krijg dus best vaak te horen dat ik een prettige telefoonstem hebquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een normale stem en kan iemand fatsoenlijk helpen, tis geen sekslijn
ons team zit dus op 1 vloerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij hebben ook meerdere verdiepingen, op alle (met uitzondering van de BG) 2 vloeren met gemiddeld 24 plekken. Maar het blijft wel knus, door de wat kleinere groepen. En met je team bij elkaar zitten is ook leuk
Tof hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ons team zit dus op 1 vloerdus dat is wel leuk, achter een deur dus die ruimte is puur ons team
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
ow wacht, dat bedoelde je vast niet![]()
![]()
Gelukkig zijn er verschillende soortenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Callcenterwerk bovendien willen mensen vast niet naar mijn stem luisteren
daar heb ik schijt aan, ik zit er om ze te helpen, kan prima ABN spreken (al helemaal in vergelijking tot de limbabweanenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Callcenterwerk bovendien willen mensen vast niet naar mijn stem luisteren
die had ik er zelf al bij gezet hoorquote:
Ik had er geen woorden voor!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die had ik er zelf al bij gezet hoor
En 9 van de 10 klanten hebben zelf een accentquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar heb ik schijt aan, ik zit er om ze te helpen, kan prima ABN spreken (al helemaal in vergelijking tot de limbabweanen)
je was sprakeloosquote:
Mijn werk zal het nooit worden. Sekslijnen ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er verschillende soortenVerkoop/outbound zou ik bijvoorbeeld nooit willen doen. Klantenservice bevalt me dan weer veeel beter dan ik ooit had gedacht.
Wowquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
en als iker 3 jaar blijf werken (whehehe as if) kan ik ook nog mn mbo callcenter agent behalen
Helpdesk/sekslijn wie weet is dat een gat in de markt?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
Callcenter, denk niet dat ik er geschikt voor ben![]()
'Goedemorgen, met xfriendx spreekt u. Wat is het probleem?'
'Uw pc doet raar....okay...dusse, wat heb je aan?'
Dan is het lauwe zut eer het bij jou is, dat ben jij niet waard.. Jij hoort verse hete goede pizza te krijgen!quote:
Hulp bij het sjorren?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helpdesk/sekslijn wie weet is dat een gat in de markt?
Kom dat eens brengen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is het lauwe zut eer het bij jou is, dat ben jij niet waard.. Jij hoort verse hete goede pizza te krijgen!
Hulp bij een probleem die vervolgens in natura betaald kan wordenquote:
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doequote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hulp bij een probleem die vervolgens in natura betaald kan worden
Zei je afwas?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doe
Nee hoor als zij jou daarna met een probleem helpt niet. Of andersomquote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan prijs ik mezelf uit de markt wanneer ik de afwas en de dame doe
Boschquote:
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- pakt telefoon op met zwoele stem
* tijnbreingoeie avond mevrouw engel hoe gaat het me uquote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- pakt telefoon op met zwoele stem
* -Engel-noteert.... en waar mot da ien?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pizza Volcano zonder kaas alsjeblieft.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel-noteert.... en waar mot da ien?Den Haag. Is 'ie gratis als je niet binnen een half uur bezorgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Yuki het volgende:
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?
Heidene
Bagger oneequote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbreingoeie avond mevrouw engel hoe gaat het me u
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag. Is 'ie gratis als je niet binnen een half uur bezorgt?
Een pizza zonder kaas is als een appeltaart zonder appelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder kaas? Een pizza ZONDER kaas?
Heidene
Valt heel erg mee. 3 grote borden, 1 kleine, twee schaaltjes, een ovenschaal, 2 glazen, nodige aan bestek, een thermosbeker en een maatbeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoeveel is het? Heb je het opgespaard?
Dat klinkt goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger onee
Want... ik heb alles wat ik vandaag wilde doen af, ben gewoon richting sportschool geweest, heb lekker gegeten en morgenavond mag ik even op 2 schattige katten passen....
Prima, dat wordt dan gewoon minder fooi.quote:
Dat vind ik wel heel ver gaan. Een appeltaart zonder appel is gewoon taart namelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een pizza zonder kaas is als een appeltaart zonder appel
Dat je mee kan genietenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef -Engel- het volgende:
Weet je wat irritant is aan buren die seks hebben?
Je mag niet mee doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef -Engel- het volgende:
Maar wel met een goede knuffel tochquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, dat wordt dan gewoon minder fooi.
Dat doen ze expressquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef -Engel- het volgende:
Ik wou bijna wat gaan zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen als jij dat wil natuurlijk. Probeer hier een pizzabezorger te knuffelen en je krijgt meteen een aantal klappen tegen je harses.quote:
't Lijkt wel een meet.quote:
Zeg maar raak, ik hoor het toch nietquote:
Ja... naja alleen het geluid danquote:
Ik heb geen interesse in die 2.... (ze zijn Fugly and stupidquote:
quote:
Dan zou ik hem geen knuffel geven voor je het weet wordt je buidel natquote:
Ik heb in EIndhoven nog 2 theeglazen staan, Rest is afgewassen. Dacht dan is alles schoon, omdat ik een nachtje bij vader blijf slapen. Maar had daarna hulp bij het poetsen, waren vrij snel klaar. Maar de begeleidster had 20 minuten later een afspraak met mijn huisgenoot. Zonde om haar dan terug naar kantoor te sturen om daar vervolgens een paar minuten te zijn en weer terug naar ons huis te komen. Dus bood ik haar maar een kop thee aan. Huisgenoot was nog niet thuis toen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. 3 grote borden, 1 kleine, twee schaaltjes, een ovenschaal, 2 glazen, nodige aan bestek, een thermosbeker en een maatbeker.
Alles is voorgespoeld
Okeequote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen interesse in die 2.... (ze zijn Fugly and stupid)
[..]
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als jij dat wil natuurlijk. Probeer hier een pizzabezorger te knuffelen en je krijgt meteen een aantal klappen tegen je harses.
Ik kon ook meegenieten met mijn vorige onderburen af en toe.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... naja alleen het geluid dan
[..]
Ik heb geen interesse in die 2.... (ze zijn Fugly and stupid)
[..]
![]()
maar ik krijg ze wel.... ooit
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!
Wanneer kom jij hier iets bezorgen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een button op met de tekst: Hugs Yes please!
Nee hoor.... hier krijg ik het hele orkest te horenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kon ook meegenieten met mijn vorige onderburen af en toe.Tsja ach het was alleen wat gekreun
Nee... die moet eerst opgepeuzeld wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die pizza maar koud worden ondertussen.
Ik hou me vanavond wel inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg maar raak, ik hoor het toch niet
Als ik van baan switch....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kom jij hier iets bezorgen dan?
Ik heb gelukkig maar aan 1 kant buren. Een vrijgezel. Hoor alleen af en toe op onchristelijke tijden muziek (vrij hard).quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor.... hier krijg ik het hele orkest te horennaja soms dan...
Schuiftrompet.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaas hoor ik tegenwoordig alleen mijn buren ruzie makenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zo van de afgelikte boterhammen was?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik hou me vanavond wel inNou ja als spirit82 er is natuurlijk niet meer
Als ie maar opschiet anders mist ie zometeen VIquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg morgen bezoek, dus wil het dan wel netjes hebben. En echt heel rommelig was het ook niet, geen etensresten te zien ofzo... Maar je wil toch geen vol aanrecht hebben enzo hequote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb in EIndhoven nog 2 theeglazen staan, Rest is afgewassen. Dacht dan is alles schoon, omdat ik een nachtje bij vader blijf slapen. Maar had daarna hulp bij het poetsen, waren vrij snel klaar. Maar de begeleidster had 20 minuten later een afspraak met mijn huisgenoot. Zonde om haar dan terug naar kantoor te sturen om daar vervolgens een paar minuten te zijn en weer terug naar ons huis te komen. Dus bood ik haar maar een kop thee aan. Huisgenoot was nog niet thuis toen.
Och voor een keer of 2quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zo van de afgelikte boterhammen was?
En dan ga jij kijken hoe ik eet?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
Nee... die moet eerst opgepeuzeld worden
Succes daarmeequote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik hou me vanavond wel inNou ja als spirit82 er is natuurlijk niet meer
Wat kom je dan bezorgen?quote:
Ja... dat doen ze helaas ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas hoor ik tegenwoordig alleen mijn buren ruzie makenen dat gaat best heftig soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt. En ik had niet veel vaat, maar vond het wel netjes tegenover huisgenoot dat alles weg was. Op die 2 theeglazen na dan. Maar zij drink nooit thee..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg morgen bezoek, dus wil het dan wel netjes hebben. En echt heel rommelig was het ook niet, geen etensresten te zien ofzo... Maar je wil toch geen vol aanrecht hebben enzo he
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat doen ze helaas ook![]()
Om iemand te quoten die ooit bij mij overnachtte.....
>>>>JA eerst ruzie maken en dan goedmaakseks he <<<<En ging 'ie toen ruzie zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
2 theeglazen is heel netjes hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. En ik had niet veel vaat, maar vond het wel netjes tegenover huisgenoot dat alles weg was. Op die 2 theeglazen na dan. Maar zij drink nooit thee..
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat doen ze helaas ook![]()
Om iemand te quoten die ooit bij mij overnachtte.....
>>>>JA eerst ruzie maken en dan goedmaakseks he <<<<Ik hoop voor ze dat ze dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik denk van niet eigenlijk want meestal hoor ik de deur dichtslaan en iemand gaat weg.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee geen zin inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes daarmeekan je dat niet altijd doen?
[..]
Wat kom je dan bezorgen?
Succes met alleen zijn danquote:
Ja precies en ze staan in mijn afwasbak in een keukenkasje. Niemand die er last van kan hebben dusquote:
hehehequote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ghehe, krijg bijna medelijden met je buren nu![]()
Dat wordt gewoon helemaal gezellig. Rood wijntje erbij.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
Nee.... ik neem een tweede pizza mee ... met veel champies, pesto en salami mee
Sinds kort ben ik ook een beetje van pizza gaan houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik neem een tweede pizza mee ... met veel champies, pesto en salami mee
En is die muziek van je buurman nog een beetje leuk?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies en ze staan in mijn afwasbak in een keukenkasje. Niemand die er last van kan hebben dus
Hoezo niet?quote:
Ja maar dan wel een echt goed rood wijntje... met een zachte dronk (of hoe je dat ook noemt... niet zo'n zure dus)quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon helemaal gezellig. Rood wijntje erbij.
Ja, redelijk. Is wat minder geworden gelukkig de laatste tijdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En is die muziek van je buurman nog een beetje leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |