Succes met alleen zijn danquote:
Ja precies en ze staan in mijn afwasbak in een keukenkasje. Niemand die er last van kan hebben dusquote:
hehehequote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ghehe, krijg bijna medelijden met je buren nu![]()
Dat wordt gewoon helemaal gezellig. Rood wijntje erbij.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
Nee.... ik neem een tweede pizza mee ... met veel champies, pesto en salami mee
Sinds kort ben ik ook een beetje van pizza gaan houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik neem een tweede pizza mee ... met veel champies, pesto en salami mee
En is die muziek van je buurman nog een beetje leuk?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies en ze staan in mijn afwasbak in een keukenkasje. Niemand die er last van kan hebben dus
Hoezo niet?quote:
Ja maar dan wel een echt goed rood wijntje... met een zachte dronk (of hoe je dat ook noemt... niet zo'n zure dus)quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon helemaal gezellig. Rood wijntje erbij.
Ja, redelijk. Is wat minder geworden gelukkig de laatste tijdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En is die muziek van je buurman nog een beetje leuk?
Ja dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds kort ben ik ook een beetje van pizza gaan houden.
Aan de andere kant is het ook ongezond, dus best okay.
Niet-zacht is niet automatisch zuur. Goede wijn op leeftijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
Ja maar dan wel een echt goed rood wijntje... met een zachte dronk (of hoe je dat ook noemt... niet zo'n zure dus)
Mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Is wat minder geworden gelukkig de laatste tijd
Mooi hè.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Over sekslijnen gesproken. Ik las vandaag in de krant dat betalingen in natura toenemen en zo
Dat heb ik ook gelezenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Over sekslijnen gesproken. Ik las vandaag in de krant dat betalingen in natura toenemen en zo
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenierenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind zurige wijn gewoon niet zo lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
Niet-zacht is niet automatisch zuur. Goede wijn op leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet een prachtig systeem?quote:
Oeh! Goed bezig jijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenieren
Hehe, een vrouw is inderdaad net een soort hoer waarop je kunt "rentenieren".quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenieren
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind zurige wijn gewoon niet zo lekkerJe hebt vast weer andere kwaliteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wait, what?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehe, een vrouw is inderdaad net een soort hoer waarop je kunt "rentenieren".
Dat kun je dan nog naar voren brengen om te vertellen hoeveel je vrouw waard is.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand dat ooit gedaan betaald in natura?
Zeg, als jij betaalt in natura, ben jij toch de hoer?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het niet een prachtig systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |