Ja dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds kort ben ik ook een beetje van pizza gaan houden.
Aan de andere kant is het ook ongezond, dus best okay.
Niet-zacht is niet automatisch zuur. Goede wijn op leeftijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
Ja maar dan wel een echt goed rood wijntje... met een zachte dronk (of hoe je dat ook noemt... niet zo'n zure dus)
Mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Is wat minder geworden gelukkig de laatste tijd
Mooi hè.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Over sekslijnen gesproken. Ik las vandaag in de krant dat betalingen in natura toenemen en zo
Dat heb ik ook gelezenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Over sekslijnen gesproken. Ik las vandaag in de krant dat betalingen in natura toenemen en zo
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenierenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind zurige wijn gewoon niet zo lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
Niet-zacht is niet automatisch zuur. Goede wijn op leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet een prachtig systeem?quote:
Oeh! Goed bezig jijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenieren
Hehe, een vrouw is inderdaad net een soort hoer waarop je kunt "rentenieren".quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nog even en ik kan rentenieren
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind zurige wijn gewoon niet zo lekkerJe hebt vast weer andere kwaliteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wait, what?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehe, een vrouw is inderdaad net een soort hoer waarop je kunt "rentenieren".
Dat kun je dan nog naar voren brengen om te vertellen hoeveel je vrouw waard is.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand dat ooit gedaan betaald in natura?
Zeg, als jij betaalt in natura, ben jij toch de hoer?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het niet een prachtig systeem?
Good for youquote:
Knuffelen?quote:
Nee, ik heb zijn speakers doorgemeten en een filtervoorstel gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, als jij betaalt in natura, ben jij toch de hoer?
Weltrustenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit vast af. Nog even lekker lezen (ben gelukkig niet itt de vorige keer het boek vergeten waar ik in bezig ben) Morgen om 8.15 in het ziekenhuis zijn![]()
Wat was het dan? Schoonmaken, koken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn speakers doorgemeten en een filtervoorstel gedaan.
Maar jullie denken weer alleen maar aan seks. Verslaafden.
Lees de eerste zin nog een keer.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was het dan? Schoonmaken, koken?
BB = Baby?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
Oeh, oeh, oeh! 4 maart kan ik de BB ophalen
Jeeeej
Dat dus, plus onbetaalbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Nee, nooit betaald in natura. Als ik een dame door het matras druk is het omdat ik haar lief en/of lekker vind. Niet om iets af te betalen.
Je hebt iets gemeten?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lees de eerste zin nog een keer.
Wanneer gaan we dat eens doen danquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ja, en wat dat was en wat ik daarna heb gedaan staat er ook nog bij.quote:
Kwam dat door mij?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds kort ben ik ook een beetje van pizza gaan houden.
Aan de andere kant is het ook ongezond, dus best okay.
Dat kan natuurlijk ook gewoon codetaal zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en wat dat was en wat ik daarna heb gedaan staat er ook nog bij.
Ja, nou, dat was in dezen de essentie van in natura betalenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn speakers doorgemeten en een filtervoorstel gedaan.
Maar jullie denken weer alleen maar aan seks. Verslaafden.
Dat sluit seks nog steeds niet uitquote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en wat dat was en wat ik daarna heb gedaan staat er ook nog bij.
quote:
Wat kan jij in godsnaam voor mij betekenen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dat eens doen dan
Ja, is het niet spannendquote:
Mag ik hierbij doordenken? Ach what the heck, ik doe 't gewoonquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]Jij moest toch werken tot 11?
Of ben je in bed aan het werk?
Heb geen zin meer en een wekker die om 5 gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]Jij moest toch werken tot 11?
Of ben je in bed aan het werk?
Wat nog meer?quote:
Kan je daar een prijs aan koppelen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwahh, wat kost een persoon tegenwoordig?
Zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het niet spannendAl is het BeBe
Zelfgemaakte pizza?quote:
Tuurlijk. Al ben ik onbetaalbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je daar een prijs aan koppelen dan?
[..]
Zeker
Voor wie?quote:
Dag schone deerne.quote:
Dat is niet onbetaalbaar, he Skipquote:
Euh, even op m'n lijstje kijken.quote:
Hoe is het?quote:
Voor Skip welquote:
Ik pomp je zo de 7de hemel inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet onbetaalbaar, he Skip
[..]
Euh, even op m'n lijstje kijken.
Daar hoor ik bijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor een ieder die zijn hart niet wil of durft te verpachten aan Samzz
Alles wel hier. Heb je nog wat bijzonders gedaan tijdens die zitting?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het?
Ik heb vanmorgen m'n eerste zitting bijgewoond
Op Fok? Keine Ahnungquote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, hoe zet je dat Apture uit dat steeds uit zichzelf opent terwijl ik dat nooit heb gewild?
Met jouw mate van alcohol gebruik twijfel ik daar toch aanquote:
Zijn er dan mensen die dat niet willen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor een ieder die zijn hart niet wil of durft te verpachten aan Samzz
Of hij bedoelt een andere pompen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Met jouw mate van alcohol gebruik twijfel ik daar toch aan
Vooral zitten en luisteren. Meer was er niet te doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles wel hier. Heb je nog wat bijzonders gedaan tijdens die zitting?
Ohjaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Zijn er dan mensen die dat niet willen?
Make me springend knaagdierquote:
Ja ik wil NIETquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Zijn er dan mensen die dat niet willen?
Wat heb je ervan opgestoken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
Vooral zitten en luisteren. Meer was er niet te doen
Je weet dat ik daar absoluut niet wakker van lig, hequote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Make me springend knaagdier
[..]
Ja ik wil NIET
Cue!quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je daar een prijs aan koppelen dan?
Gelukkigquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar absoluut niet wakker van lig, he
En een kangoeroe is een buideldier.
En dus geen knaagdier.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkiganders zou ik niet meer kunnen slapen vannacht.
![]()
Ja en?
Dat weet ik ook welquote:
Beterschap Samzzquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga afsluiten. M'n ogen doen zeer en m'n keel en m'n neus ook
Beterschapquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Beterschap boerinnetje van mequote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb toch een excuus nodig om je een zoentje te geven dame.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Sweeties, ik ben niet ziek hoor
Nog nietMaar, thanks!
Een welterusten kusje deed 't hem niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb toch een excuus nodig om je een zoentje te geven dame.
Die mag ook, dat zijn er dan al 2quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een welterusten kusje deed 't hem niet?
Maar, als m'n ogen morgen hetzelfde voelen als vandaag, worden dat geen lenzen, maar m'n bril
De secretaresselook.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Een welterusten kusje deed 't hem niet?
Maar, als m'n ogen morgen hetzelfde voelen als vandaag, worden dat geen lenzen, maar m'n bril
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die mag ook, dat zijn er dan al 2![]()
Het is ook nog eens een zwart montuurquote:
Maak me gek!quote:
En plant een zoen op de wang die en mooie afdruk laat zitten aangezien je als secretaresse natuurlijk lippenstift op hebtquote:
Verderop in de fantasie pas.quote:
Oh, euh... In dat geval doe ik wel eerst een knoopje losquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |