Ja, daarom verbaast het me ook nog eens totaal nietquote:
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder omquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom verbaast het me ook nog eens totaal niet
Oh, is het tijd ja?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder om![]()
Knoopje nummer 2 nu?
Daar vraag je toch niet om?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder om![]()
Knoopje nummer 2 nu?
Als je in maart gewoon een smatje de dag doet kun je het meer dan verdubbelen. Appeltje-eitje!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 30 fok smatjes gehad
Moet je wel weten dat die dame jou ook wil, voor mij is Samzz nog een onbekende dus als ik dat doe dan heb ik een aangifte tegen mij lopenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vraag je toch niet om?
Je duwt haar tegen het bureau. Trekt d'r rok omhoog, string naar beneden en die knoopjes ruk je gewoon open. Gedraag je als een kerel.
Laat Ang3l het niet lezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vraag je toch niet om?
Je duwt haar tegen het bureau. Trekt d'r rok omhoog, string naar beneden en die knoopjes ruk je gewoon open. Gedraag je als een kerel.
Zolang ik geen rokje draag als ik bij hem in de buurt ben...quote:
Leef eens wat meer op 't randjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat die dame jou ook wil, voor mij is Samzz nog een onbekende dus als ik dat doe dan heb ik een aangifte tegen mij lopen
Klinkt alsof je toestemming hebt xF.quote:
Slaap lekker dame!quote:
Broekje uit, beentjes wijd, xF komt er aan!quote:
Ik dien Samzz nog wel een keer te meeten jaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je toestemming hebt xF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Arme jijquote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, ik ben 5min online bij mn oders en ik erger me al aan de verbinding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |