Ik heb op twee sites ofzo de adsense for search.. hoge CTR, payout mwa.. maar nadeel vind ik, bij grote sites kan het zo zijn dat niet alle pagina's geindexeert zijn, dus je bezoekers lopen pagina's mis die je normaal wel zou kunnen bezoeken dmv je eigen zoekmachine.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef M3CABRIO het volgende:
Werken er hier lui met die Google zoek blokjes?
Het neemt weinig ruimte in, maar ik zie wat nadelen:
Mensen moeten eerst klikken op dat ding en ook nog content invullen.
Vervolgens zijn ze dus weg bij jou site en komen ze zoekresultaten tegen.
Van die zoekresultaten is maar een klein deel betalend.
Bij een rechtstreekse banner klikken ze 1 keer en heb je geld.
Bij een linkblok moeten ze 2 keer klikken.
En bij een zoekblok kunnen ze 2 keer klikken, text typen en heb je nog niets.
Benieuwd naar inkomsten hiervan als % op het totaal aantal adblokken bij gebruikers hier.
Ik heb er steeds minder. Om een idee te geven een overzicht van de verdeling van mijn adsense inkomsten over 2010:quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef M3CABRIO het volgende:
Werken er hier lui met die Google zoek blokjes?
...
wat was je site ookalweer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Razor21 het volgende:
Gebruik Google Search wel verdien hiermee ongeveer 5 cent per maand ()
En die linkjes of adblocks gebruik ik niet levert echt niets op (uit ervaring en wat ik lees op internet).
336x280 met dit formaat kun je het beste verdienen dat zegt Google zelf ook.
Trouwens mijn pagina RPM stijgt met de dag vandaag weer 1 euro hoger dan gisteren. Wat hiervan het effect uiteindelijk is weet ik niet.
CTR per dag is nu ook best prima (gemiddeld).
De zaken gaan nog steeds perfect. Momenteel staat er nu ¤ 312 euro (vandaag is eindelijk die 106 euro betaald).
Tot de 15e (eerste volgende betaling dat hem meenemen) is nog 13 dagen. Uitgaande van minimaal 30 euro per dag zou ik minimaal 290 verdienen.
Met andere woorden als ik mazzel heb krijg ik begin april dik 600 euro uitbetaald. Waarschijnlijk iets meer.
Nog even om jullie te blijven motiveren om door te gaan. Dit is vanaf 1 februari 2011 tot heden:
[ afbeelding ]
Dat Google Analytics is ook super handig voor je Adsense. Tot op het uur kan ik kijken wanneer ik het meeste verdien.
Let op het loopt 9 uur achter ivm Amerika dus daar is nu net 11 uur.
[ afbeelding ]
Zie mijn signature hieronder....quote:
Met één site doe ik het zijn allemaal doorgelinkt naar elkaar. Dus zo pauper is het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wtf, je verdient 50 euro op 1 dag met 3 poupersites?
Dat dit kan in Nederland
ohja dat ken ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met één site doe ik het zijn allemaal doorgelinkt naar elkaar. Dus zo pauper is het niet.
quote:U bent aangemeld bij uw Google-account, maar dit is geen geldige AdSense-aanmelding. Als u een AdSense-uitgever bent, meldt u zich aan met uw e-mailadres voor AdSense en het bijbehorende wachtwoord.
Ik heb ideeën zat, alleen tijd te weinigquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef JDx het volgende:
Ik zit al dagen te broeden op een nieuw idee, maar ik het komt niet boven, zo maar even een rondje rijden ofzo. Heb inspiratie nodig.
Inderdaad.. en kon ik maar net als in the matrix een usb poort in me hoofd doen en alles uploaden hoe je moet programmerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik heb ideeën zat, alleen tijd te weinig. Was dat maar zo simpel op te lossen als een rondje rijden.
Als ik het goed begrijp heb je wel al een Google account, maar nog geen AdSense account. Deze moet je dus eerst aanmaken (deze kan je koppelen (of gebeurt automatisch misschien) met je Google account).quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zal wel niet veel verdienen maar heb me paar dagen terug aangemeld hiervoor, als ik nu wil inloggen krijg ik dit:
[..]heb van alles geprobeerd maar kom er niet uit
Waar heb je inspiratie voor nodig dan, als het idee er al is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef JDx het volgende:
Ik zit al dagen te broeden op een nieuw idee, maar ik het komt niet boven, zo maar even een rondje rijden ofzo. Heb inspiratie nodig.
Heb je die All in One SEO plugin al geinstalleerd helpt een hoop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef jamesstewart het volgende:
Met 5 blogs tot nu toe pas ¤3,- verdiend :S
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat mijn site eerder bij google zichtbaar word, wanneer iemand op iets zoekt? Weet niet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, dat ene topic gelezen waar het overgaat, maar dat zijn te veel berichten en ik word er weinig wijzer van --> ben een beginner.
Voor Wordpress moet je betalen en dat is duur, je betaalt iets van ¤2,- per keer dat ze op je link klikken, heb ik er niet voor overquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef JDx het volgende:
Als je Wordpress gebruikt dan kom je al vrij snel hoger. Als mensen maar intikken waar jij over schrijft.
Wat?.. Bedoel je niet Adwords? Dan zit je er nog verlangs met 2euro per klik maargoed.. it doesnt make sense.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Voor Wordpress moet je betalen en dat is duur, je betaalt iets van ¤2,- per keer dat ze op je link klikken, heb ik er niet voor over
Betalen voor Wordpress klopt niet het is een gratis (open source) software.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Voor Wordpress moet je betalen en dat is duur, je betaalt iets van ¤2,- per keer dat ze op je link klikken, heb ik er niet voor over
Ik heb een mooi domain (denk ik, Google keyword tool veel hits) voor websites/seo/adsense, heb er nog niks gedaan maar wellicht dat je dan hem ook daar wil posten of als guestpost etcquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Razor21 het volgende:
Ben trouwens voor mijn weblog een beginners handleiding voor Google Adsense aan het maken. Zodra deze af is post ik het artikel hier. Misschien handig voor de OP.
Lijkt mij erg sterk. Vorig jaar kreeg ik mijn eerste geld van Adsense (na een aantal jaar sparen). En ik weet zeker dat ik in die jaren misschien wel 5 tot 10 keer geklikt heb per ongeluk. Soms ontkom je er niet aan. Niets van gehoord.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef RPG het volgende:
*scare mode on* Oew nu ga je gebanned worden *scare mode off*
Dat kun je toch ook makkelijk via de Adwords Keyword tool bekijken? Zie hieronder een voorbeeld. Geloof wel dat het bedrag dat je ziet een X percentage naar Google gaat en de rest naar de publisher.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef JDx het volgende:
Je krijgt er toch geen cent voor
Ik klik zo vaak op eigen links, soms gewoon uit nieuwsgierigheid watvoor bedrijven geld over hebben om te adverteren via Adwords enzo.
Hoezo heb je jaren moeten sparen voor je geld kreeg van Adsense? Is er een minimum voor wanneer je geld uitbetaalt word en hoe krijg je je geld eigenlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lijkt mij erg sterk. Vorig jaar kreeg ik mijn eerste geld van Adsense (na een aantal jaar sparen). En ik weet zeker dat ik in die jaren misschien wel 5 tot 10 keer geklikt heb per ongeluk. Soms ontkom je er niet aan. Niets van gehoord.
Dit is mijn eerste klik ECHT PER ONGELUK van 2011.
Om de één of andere reden stress ik hem nu. Terwijl ik weet dat het niet nodig is..maar toch..zou echt jammer zijn.
De betalingsdrempel is 70 euro. Ben in 2005 begonnen met Adsense en af toe deed ik er wat mee. Niet zo fanatiek zoals nu. In september 2010 weer opgepakt er stond toen iets van 40 euro.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Hoezo heb je jaren moeten sparen voor je geld kreeg van Adsense? Is er een minimum voor wanneer je geld uitbetaalt word en hoe krijg je je geld eigenlijk?
Ja sorry kan er ook weinig aan doen. Heb nu gewoon de mazzel....quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef JDx het volgende:
En hij blijft maar cashen, ik zit vandaag op 431 bezoekers, 1 klik en 30 cent
Doe gewoon net als ik. Gooi het over een andere boeg. Blog gewoon over de actuele dingen zoals The Secret Story. Volproppen met Adsense en gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef JDx het volgende:
En hij blijft maar cashen, ik zit vandaag op 431 bezoekers, 1 klik en 30 cent
Is ¤70,- het minimum? Is dat dan per site waar je AdSense op hebt staan, of over al je adsense inkomsten bijelkaar? Ik ben nog een beginner, dus ik heb 7 blogs aangemaakt omdat ik dan meer kan verdienen (samen niet eens 1/5 van wat jij per dag verdient). Betekent het dus dat ik per blog minstens ¤70,- moet verdienen om uitbetaalt te krijgen, of gaat die ¤70,- om je gehele Adsense inkomsten bijelkaar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De betalingsdrempel is 70 euro. Ben in 2005 begonnen met Adsense en af toe deed ik er wat mee. Niet zo fanatiek zoals nu. In september 2010 weer opgepakt er stond toen iets van 40 euro.
Stats vanaf 1 maart vandaag haal ik de 40 ook wel:
[ afbeelding ]
http://www.google.com/support/adsense/?hl=nl Succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Is ¤70,- het minimum? Is dat dan per site waar je AdSense op hebt staan, of over al je adsense inkomsten bijelkaar? Ik ben nog een beginner, dus ik heb 7 blogs aangemaakt omdat ik dan meer kan verdienen (samen niet eens 1/5 van wat jij per dag verdient). Betekent het dus dat ik per blog minstens ¤70,- moet verdienen om uitbetaalt te krijgen, of gaat die ¤70,- om je gehele Adsense inkomsten bijelkaar?
Ja, maar maakt het dan niet uit of je die ¤70,- verdient over b.v. 10 sites waar je google adsense hebt staan? Of moet je perse ¤70,- per site verdienen voordat je uitbetaald word?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://www.google.com/support/adsense/?hl=nl Succes
Alles wat je wil weten staat er wel, Google heeft altijd een erg goed helpcenter hoor.
Zoals in genoemde helpcenter te lezen is gaat het per account en dus niet per site.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ja, maar maakt het dan niet uit of je die ¤70,- verdient over b.v. 10 sites waar je google adsense hebt staan? Of moet je perse ¤70,- per site verdienen voordat je uitbetaald word?
Ja, maar ik volg helemaal NIETS maar dan ook echt niets wat in Nederland gebeurd, boeit me allemaal niks, kijk geen nieuws, kijk niet eens nederlandse zenderquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Doe gewoon net als ik. Gooi het over een andere boeg. Blog gewoon over de actuele dingen zoals The Secret Story. Volproppen met Adsense en gaan.
Ik scoor heel hoog in Google met The Secret STory hierdoor veel bezoekers ruim 4000 dus ook inkomsten. Gewoon doen!
Tip gebruik ook Google Analytics en koppel hier je Adsense account aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben op een van mijn sites van drie blokken teruggegaan naar één blok advertenties, en de CPC is omhoog gegaan van ¤0,12 naar ¤0,35 gemeten over drie weken. CTR is wat omlaag gegaan, maar de CPM is gelijk gebleven of misschien een heel klein beetje gestegen. Dat betekent dat ik net zo veel verdien, maar dat er minder bezoekers wegklikken en er dus meer blijven op mijn site. Voor elke bezoeker die wegklikt krijg ik nu gemiddeld een hogere vergoeding.
Waar vandaan wil je tweeten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef _The_General_ het volgende:
Weet iemand een gratis tool om automatisch te tweeten?
Als je Wordpress hebt bestaan er wel plugins die automatisch een nieuw artikel meteen op Twitter zetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef _The_General_ het volgende:
Weet iemand een gratis tool om automatisch te tweeten?
Mond houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef gast30 het volgende:
Ik zit met een tamelijk zuur probleem..
Ik heb een website die de afgelopen maanden aardig wat geld heeft opgeleverd.. De advertenties hadden een doorclickratio van maarliefst 4%!
Nu kreeg ik een klacht van een bezoeker dat de Adsense Advertentie over de tekst heenvielen.
Nu ben ik erachter gekomen dat dit een bug is die zich voordoet in IE6 en IE7, +/- 17% van het totale bezoek van mijn website.
Eigenlijk is dit een vorm van clickfraude, want met banners zo gepositioneerd dat de tekst niet te lezen is, moedig je mensen aan om te klikken... Maar dit is dus echt als bug ingekomen, en niet als een moedwillig iets.
Nu zou ik graag mijn verhaal aan Google Adsense uitleggen, maar ik de enige manier om hun te contacteren is via een "report violation" formulier... Ik ben bang dat als ik mezelf "aangeef" als fraudeur dat ik het erger maak dan het is.. Misschien als ik niks zeg, zien ze het over het hoofd? Ondertussen heb ik de bug verholpen, maar zijn mijn inkomsten ook gehalveerd....
De bug zit er al 12 maanden in, en Google is het zelf schijnbaar nog niet opgevallen..
Wat zouden jullie doen?
Ik ken enkele websites(engels/nederlands) die 30.000 euro per maand opleveren... Die zitten rond de 2 miljoen visits per maand..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef LeNick het volgende:
[..]
Fuck man, zouden er echt (veel) mensen zulke getallen hebben? Echt onvoorstelbaar hé...
Dat is echt al heel oudquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef Geo3kant het volgende:
Shoemoney kreeg een Adsense check binnen van 132,994.97 dollar binnen![]()
[ afbeelding ]
Da's ook al zo oud, toen bestond internet nog maar net... Nu zitten alle markten zoveel dichter.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Razor21 het volgende:
Moet je dit eens lezen van Markus Frind
Markus Frind werkt een uur per dag en neemt tien miljoen dollar per jaar mee naar huis. Hoe hij dat klaarspeelt? Gewoon door dingen eenvoudig te houden.
Bedankt, inmiddels aangemeldquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je wel al een Google account, maar nog geen AdSense account. Deze moet je dus eerst aanmaken (deze kan je koppelen (of gebeurt automatisch misschien) met je Google account).
[..]
Waar heb je inspiratie voor nodig dan, als het idee er al is?
----
[ afbeelding ]
![]()
Jij doet het andersom dan ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef JortK het volgende:
Het heeft een dag gekocht maar weer een goede niche gevonden.
Domein geregistreerd maar nu nog de tijd vinden om een site te maken
Ligt er denk ik ook aan hoeveel aanvragen ze per dag ontvangen? Ik was binnen een uur al goedgekeurd voor Adsense namelijk, jij 3 uur, terwijl anderen er dagen of zelfs weken op moeten wachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat ik ben goedgekeurd, en dat in minder dan 3 uren!
Ben benieuwd wat ik ga verdienen
Wow.. Het gaat me nu niet echt om de inhoud van het artikel, maar om het feit dat je dit artikel gewoon hebt gekopieerd.. Niets op tegen hoor, maar ik vind het wel bijzonder dat je daar ¤40 p/dag mee kunt verdienen (ja, ik weet dat je het grootste gedeelte van de artikelen zelf schrijft/herschrijft). Is het echt zo dat wanneer je een soort 'Telegraaf-blog' maakt, je zo gemakkelijk (met een uur per dag werk o.i.d.) zoveel geld kunt verdienen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Razor21 het volgende:
Moet je dit eens lezen van Markus Frind
Markus Frind werkt een uur per dag en neemt tien miljoen dollar per jaar mee naar huis. Hoe hij dat klaarspeelt? Gewoon door dingen eenvoudig te houden.
Ja klopt dit artikel had ik van een andere site (bron staat er dacht ik wel bij). Maar met dit artikel verdien ik niets. Het is meer de dingen over The Secret Story waar ik wat mee verdien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:31 schreef Jeroentk het volgende:
[..]
Wow.. Het gaat me nu niet echt om de inhoud van het artikel, maar om het feit dat je dit artikel gewoon hebt gekopieerd.. Niets op tegen hoor, maar ik vind het wel bijzonder dat je daar ¤40 p/dag mee kunt verdienen (ja, ik weet dat je het grootste gedeelte van de artikelen zelf schrijft/herschrijft). Is het echt zo dat wanneer je een soort 'Telegraaf-blog' maakt, je zo gemakkelijk (met een uur per dag werk o.i.d.) zoveel geld kunt verdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |