Lijkt mij erg sterk. Vorig jaar kreeg ik mijn eerste geld van Adsense (na een aantal jaar sparen). En ik weet zeker dat ik in die jaren misschien wel 5 tot 10 keer geklikt heb per ongeluk. Soms ontkom je er niet aan. Niets van gehoord.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef RPG het volgende:
*scare mode on* Oew nu ga je gebanned worden *scare mode off*
Dat kun je toch ook makkelijk via de Adwords Keyword tool bekijken? Zie hieronder een voorbeeld. Geloof wel dat het bedrag dat je ziet een X percentage naar Google gaat en de rest naar de publisher.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef JDx het volgende:
Je krijgt er toch geen cent voor
Ik klik zo vaak op eigen links, soms gewoon uit nieuwsgierigheid watvoor bedrijven geld over hebben om te adverteren via Adwords enzo.
Hoezo heb je jaren moeten sparen voor je geld kreeg van Adsense? Is er een minimum voor wanneer je geld uitbetaalt word en hoe krijg je je geld eigenlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lijkt mij erg sterk. Vorig jaar kreeg ik mijn eerste geld van Adsense (na een aantal jaar sparen). En ik weet zeker dat ik in die jaren misschien wel 5 tot 10 keer geklikt heb per ongeluk. Soms ontkom je er niet aan. Niets van gehoord.
Dit is mijn eerste klik ECHT PER ONGELUK van 2011.
Om de één of andere reden stress ik hem nu. Terwijl ik weet dat het niet nodig is..maar toch..zou echt jammer zijn.
De betalingsdrempel is 70 euro. Ben in 2005 begonnen met Adsense en af toe deed ik er wat mee. Niet zo fanatiek zoals nu. In september 2010 weer opgepakt er stond toen iets van 40 euro.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Hoezo heb je jaren moeten sparen voor je geld kreeg van Adsense? Is er een minimum voor wanneer je geld uitbetaalt word en hoe krijg je je geld eigenlijk?
Ja sorry kan er ook weinig aan doen. Heb nu gewoon de mazzel....quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef JDx het volgende:
En hij blijft maar cashen, ik zit vandaag op 431 bezoekers, 1 klik en 30 cent
Doe gewoon net als ik. Gooi het over een andere boeg. Blog gewoon over de actuele dingen zoals The Secret Story. Volproppen met Adsense en gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef JDx het volgende:
En hij blijft maar cashen, ik zit vandaag op 431 bezoekers, 1 klik en 30 cent
Is ¤70,- het minimum? Is dat dan per site waar je AdSense op hebt staan, of over al je adsense inkomsten bijelkaar? Ik ben nog een beginner, dus ik heb 7 blogs aangemaakt omdat ik dan meer kan verdienen (samen niet eens 1/5 van wat jij per dag verdient). Betekent het dus dat ik per blog minstens ¤70,- moet verdienen om uitbetaalt te krijgen, of gaat die ¤70,- om je gehele Adsense inkomsten bijelkaar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De betalingsdrempel is 70 euro. Ben in 2005 begonnen met Adsense en af toe deed ik er wat mee. Niet zo fanatiek zoals nu. In september 2010 weer opgepakt er stond toen iets van 40 euro.
Stats vanaf 1 maart vandaag haal ik de 40 ook wel:
[ afbeelding ]
http://www.google.com/support/adsense/?hl=nl Succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Is ¤70,- het minimum? Is dat dan per site waar je AdSense op hebt staan, of over al je adsense inkomsten bijelkaar? Ik ben nog een beginner, dus ik heb 7 blogs aangemaakt omdat ik dan meer kan verdienen (samen niet eens 1/5 van wat jij per dag verdient). Betekent het dus dat ik per blog minstens ¤70,- moet verdienen om uitbetaalt te krijgen, of gaat die ¤70,- om je gehele Adsense inkomsten bijelkaar?
Ja, maar maakt het dan niet uit of je die ¤70,- verdient over b.v. 10 sites waar je google adsense hebt staan? Of moet je perse ¤70,- per site verdienen voordat je uitbetaald word?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://www.google.com/support/adsense/?hl=nl Succes
Alles wat je wil weten staat er wel, Google heeft altijd een erg goed helpcenter hoor.
Zoals in genoemde helpcenter te lezen is gaat het per account en dus niet per site.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ja, maar maakt het dan niet uit of je die ¤70,- verdient over b.v. 10 sites waar je google adsense hebt staan? Of moet je perse ¤70,- per site verdienen voordat je uitbetaald word?
Ja, maar ik volg helemaal NIETS maar dan ook echt niets wat in Nederland gebeurd, boeit me allemaal niks, kijk geen nieuws, kijk niet eens nederlandse zenderquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Doe gewoon net als ik. Gooi het over een andere boeg. Blog gewoon over de actuele dingen zoals The Secret Story. Volproppen met Adsense en gaan.
Ik scoor heel hoog in Google met The Secret STory hierdoor veel bezoekers ruim 4000 dus ook inkomsten. Gewoon doen!
Tip gebruik ook Google Analytics en koppel hier je Adsense account aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben op een van mijn sites van drie blokken teruggegaan naar één blok advertenties, en de CPC is omhoog gegaan van ¤0,12 naar ¤0,35 gemeten over drie weken. CTR is wat omlaag gegaan, maar de CPM is gelijk gebleven of misschien een heel klein beetje gestegen. Dat betekent dat ik net zo veel verdien, maar dat er minder bezoekers wegklikken en er dus meer blijven op mijn site. Voor elke bezoeker die wegklikt krijg ik nu gemiddeld een hogere vergoeding.
Waar vandaan wil je tweeten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef _The_General_ het volgende:
Weet iemand een gratis tool om automatisch te tweeten?
Als je Wordpress hebt bestaan er wel plugins die automatisch een nieuw artikel meteen op Twitter zetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef _The_General_ het volgende:
Weet iemand een gratis tool om automatisch te tweeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |