Die moet je wel over 5 jaar uitspreiden he. Dus als je een computer koopt van 1000 euro, kan je dit jaar maar 200 aftrekken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook aan te denken.
In elk geval mijn hosting 28 euro per jaar (is niets maar toch).
En misschien een nieuwe computer onder het mom van...dat ik dan nog beter inkomsten kan genereren.
Bedenk wel iets.
Thnx.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef JortK het volgende:
Dit is wellicht ook nog interessant: http://www.leerwiki.nl/Ho(...)sten_als_Adsense_etc
ja wel als je een salaris er naast hebt. Heb je puur alleen adsense valt het eerst in schijf 1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Thnx.
Alleen dit snap ik niet :
Over je Adsense inkomsten betaal je dus ofwel
t/m ¤ 15.331 32.35%
Dus stel ik pak 8000 euro per jaar dan komt dat gewoon bij mijn inkomen (schijf 3) dus dan is het toch gewoon 42 procent?
Voor computers en randapparatuur geldt een levensduur van 3 jaar en een restwaarde van 10%.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Die moet je wel over 5 jaar uitspreiden he. Dus als je een computer koopt van 1000 euro, kan je dit jaar maar 200 aftrekken.
Hangt van je gewone inkomen af. Over iedere euro winst boven de ¤ 33.436 (inclusief je salaris) betaal je 42%. En kom je inclusief salaris boven ¤ 55.694 dan betaal je voor iedere euro daarboven 52%.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Thnx.
Alleen dit snap ik niet :
Over je Adsense inkomsten betaal je dus ofwel
t/m ¤ 15.331 32.35%
Dus stel ik pak 8000 euro per jaar dan komt dat gewoon bij mijn inkomen (schijf 3) dus dan is het toch gewoon 42 procent?
voor ondernemers is dat tijdje terug naar 20% gezet (dus 5 jaar)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Voor computers en randapparatuur geldt een levensduur van 3 jaar en een restwaarde van 10%.
Maar dit zijn eigenlijk vragen voor in Werk, Geldzaken & Recht.
Maar Razor is nog geen ondernemerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef trekker25 het volgende:
[..]
voor ondernemers is dat tijdje terug naar 20% gezet (dus 5 jaar)
Tegenwoordig geldt voor de belastingdienst voor computers 5 jaar. Vorig jaar was het 2 jaar (of zelfs in één keer als investeringsaftrek), maar dat was een tijdelijke maatregel i.v.m. de kredietcrisis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Voor computers en randapparatuur geldt een levensduur van 3 jaar en een restwaarde van 10%.
Maar dit zijn eigenlijk vragen voor in Werk, Geldzaken & Recht.
quote:Wanneer u iets koopt voor uw onderneming van meer dan 450 euro (bijvoorbeeld een bureau of pc) en u daar meerdere jaren gebruik van zult maken, dan dient u deze kosten `af te schrijven`.
Afschrijven betekent dat u de kosten niet in 1 keer mag aftrekken van uw winst maar dat u daar elke jaar een beetje van aftrekt.
Voor een ondernemer is het meestal gunstiger wanneer hij/zij niet hoeft af te schrijven. De kosten kunnen dan in 1 keer van de winst worden afgetrokken en daardoor wordt de inkomstenbelasting lager.
Bovendien scheelt het een hoop administratie want je moet jarenlang afschrijvingen berekenen en bijhouden. (Dit laatste doet Acumulus automatisch.)
Wanneer hoef ik niet af te schrijven?
- als het bedrag excl. btw lager is dan 450 euro;
- in de eerste drie jaren nadat de onderneming is gestart.
Wanneer moet ik mijn uitgaven wel afschrijven?
- als de onderneming langer dan drie jaar bestaat;
- en het product naar verwachting enkele jaren mee zal gaan;
- en het bedrag exclusief btw hoger is dan 450 euro.
In hoeveel jaren moet ik afschrijven?
Vanaf 2007 is de minimale afschrijfperiode 5 jaar. Dit geldt dus ook voor pc`s etc. De afschrijfperiode moet in overeenstemming zijn met de verwachtte levensduur van het product.
Wat is de restwaarde?
Als u bijvoorbeeld uw laptop in 5 jaar hebt afgeschreven, dan heeft deze in de regel na 5 jaar nog een restwaarde van bijvoorbeeld 75 euro. U voert dus 75 euro in als restwaarde.
De belastingdienst adviseert u om de restwaarde te vragen aan de leverancier bij de aanschaf van het product.
Ik heb een hoge RPM durf hem niet neer te zetten mag niet van Google.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef JoshuaL het volgende:
Op ismijnovgeldig.nl valt het me op dat vooral ov-chipkaart.nl advertenties te zien zijn, wat me ook opvalt is dat de CPC elke dag zowat halveren, waarschijnlijk bij gebrek aan concurrentie.
Als je niets verkeerd doet hoef je nergens bang voor te zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb een hoge RPM durf hem niet neer te zetten mag niet van Google.
Vanaf zaterdag 120 euro verdient dit gaat te lekker moet ik zeggen.
Ben zo bang dat het fout gaat (een ban o.i.d.) of dat het op een gegeven moment over is.
Dat is waar. Maar toch hoe checken ze dit eigenlijk allemaal? Zijn natuurlijk tien duizenden sites met Adsense. Of doen ze steekproeven en pakken ze opvallendste eruit (verdachte klik toename etc.).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet hoef je nergens bang voor te zijnzij verdienen ook aan jou!
maar bij rabobank internetbankieren gaan de transacties maar terug tot 1-1-2009quote:'ve initiated a test deposit for the following account on Thursday, April 19, 2007. Please check your bank account for this deposit in the next 10 days.
Gaat allemaal automatisch, de opvallendste worden er door het systeem uitgehaald voor een handmatige check.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch hoe checken ze dit eigenlijk allemaal? Zijn natuurlijk tien duizenden sites met Adsense. Of doen ze steekproeven en pakken ze opvallendste eruit (verdachte klik toename etc.).
Laatste tussenstand vanaf de 15e tot heden 277 euro verdient. Blijf het mooi vinden.
[ afbeelding ]
Ik heb op twee sites ofzo de adsense for search.. hoge CTR, payout mwa.. maar nadeel vind ik, bij grote sites kan het zo zijn dat niet alle pagina's geindexeert zijn, dus je bezoekers lopen pagina's mis die je normaal wel zou kunnen bezoeken dmv je eigen zoekmachine.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef M3CABRIO het volgende:
Werken er hier lui met die Google zoek blokjes?
Het neemt weinig ruimte in, maar ik zie wat nadelen:
Mensen moeten eerst klikken op dat ding en ook nog content invullen.
Vervolgens zijn ze dus weg bij jou site en komen ze zoekresultaten tegen.
Van die zoekresultaten is maar een klein deel betalend.
Bij een rechtstreekse banner klikken ze 1 keer en heb je geld.
Bij een linkblok moeten ze 2 keer klikken.
En bij een zoekblok kunnen ze 2 keer klikken, text typen en heb je nog niets.
Benieuwd naar inkomsten hiervan als % op het totaal aantal adblokken bij gebruikers hier.
Ik heb er steeds minder. Om een idee te geven een overzicht van de verdeling van mijn adsense inkomsten over 2010:quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef M3CABRIO het volgende:
Werken er hier lui met die Google zoek blokjes?
...
wat was je site ookalweer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Razor21 het volgende:
Gebruik Google Search wel verdien hiermee ongeveer 5 cent per maand ()
En die linkjes of adblocks gebruik ik niet levert echt niets op (uit ervaring en wat ik lees op internet).
336x280 met dit formaat kun je het beste verdienen dat zegt Google zelf ook.
Trouwens mijn pagina RPM stijgt met de dag vandaag weer 1 euro hoger dan gisteren. Wat hiervan het effect uiteindelijk is weet ik niet.
CTR per dag is nu ook best prima (gemiddeld).
De zaken gaan nog steeds perfect. Momenteel staat er nu ¤ 312 euro (vandaag is eindelijk die 106 euro betaald).
Tot de 15e (eerste volgende betaling dat hem meenemen) is nog 13 dagen. Uitgaande van minimaal 30 euro per dag zou ik minimaal 290 verdienen.
Met andere woorden als ik mazzel heb krijg ik begin april dik 600 euro uitbetaald. Waarschijnlijk iets meer.
Nog even om jullie te blijven motiveren om door te gaan. Dit is vanaf 1 februari 2011 tot heden:
[ afbeelding ]
Dat Google Analytics is ook super handig voor je Adsense. Tot op het uur kan ik kijken wanneer ik het meeste verdien.
Let op het loopt 9 uur achter ivm Amerika dus daar is nu net 11 uur.
[ afbeelding ]
Zie mijn signature hieronder....quote:
Met één site doe ik het zijn allemaal doorgelinkt naar elkaar. Dus zo pauper is het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wtf, je verdient 50 euro op 1 dag met 3 poupersites?
Dat dit kan in Nederland
ohja dat ken ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met één site doe ik het zijn allemaal doorgelinkt naar elkaar. Dus zo pauper is het niet.
quote:U bent aangemeld bij uw Google-account, maar dit is geen geldige AdSense-aanmelding. Als u een AdSense-uitgever bent, meldt u zich aan met uw e-mailadres voor AdSense en het bijbehorende wachtwoord.
Ik heb ideeën zat, alleen tijd te weinigquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef JDx het volgende:
Ik zit al dagen te broeden op een nieuw idee, maar ik het komt niet boven, zo maar even een rondje rijden ofzo. Heb inspiratie nodig.
Inderdaad.. en kon ik maar net als in the matrix een usb poort in me hoofd doen en alles uploaden hoe je moet programmerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik heb ideeën zat, alleen tijd te weinig. Was dat maar zo simpel op te lossen als een rondje rijden.
Als ik het goed begrijp heb je wel al een Google account, maar nog geen AdSense account. Deze moet je dus eerst aanmaken (deze kan je koppelen (of gebeurt automatisch misschien) met je Google account).quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zal wel niet veel verdienen maar heb me paar dagen terug aangemeld hiervoor, als ik nu wil inloggen krijg ik dit:
[..]heb van alles geprobeerd maar kom er niet uit
Waar heb je inspiratie voor nodig dan, als het idee er al is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef JDx het volgende:
Ik zit al dagen te broeden op een nieuw idee, maar ik het komt niet boven, zo maar even een rondje rijden ofzo. Heb inspiratie nodig.
Heb je die All in One SEO plugin al geinstalleerd helpt een hoop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef jamesstewart het volgende:
Met 5 blogs tot nu toe pas ¤3,- verdiend :S
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat mijn site eerder bij google zichtbaar word, wanneer iemand op iets zoekt? Weet niet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, dat ene topic gelezen waar het overgaat, maar dat zijn te veel berichten en ik word er weinig wijzer van --> ben een beginner.
Voor Wordpress moet je betalen en dat is duur, je betaalt iets van ¤2,- per keer dat ze op je link klikken, heb ik er niet voor overquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef JDx het volgende:
Als je Wordpress gebruikt dan kom je al vrij snel hoger. Als mensen maar intikken waar jij over schrijft.
Wat?.. Bedoel je niet Adwords? Dan zit je er nog verlangs met 2euro per klik maargoed.. it doesnt make sense.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Voor Wordpress moet je betalen en dat is duur, je betaalt iets van ¤2,- per keer dat ze op je link klikken, heb ik er niet voor over
Betalen voor Wordpress klopt niet het is een gratis (open source) software.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Voor Wordpress moet je betalen en dat is duur, je betaalt iets van ¤2,- per keer dat ze op je link klikken, heb ik er niet voor over
Ik heb een mooi domain (denk ik, Google keyword tool veel hits) voor websites/seo/adsense, heb er nog niks gedaan maar wellicht dat je dan hem ook daar wil posten of als guestpost etcquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Razor21 het volgende:
Ben trouwens voor mijn weblog een beginners handleiding voor Google Adsense aan het maken. Zodra deze af is post ik het artikel hier. Misschien handig voor de OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |