Mond houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef gast30 het volgende:
Ik zit met een tamelijk zuur probleem..
Ik heb een website die de afgelopen maanden aardig wat geld heeft opgeleverd.. De advertenties hadden een doorclickratio van maarliefst 4%!
Nu kreeg ik een klacht van een bezoeker dat de Adsense Advertentie over de tekst heenvielen.
Nu ben ik erachter gekomen dat dit een bug is die zich voordoet in IE6 en IE7, +/- 17% van het totale bezoek van mijn website.
Eigenlijk is dit een vorm van clickfraude, want met banners zo gepositioneerd dat de tekst niet te lezen is, moedig je mensen aan om te klikken... Maar dit is dus echt als bug ingekomen, en niet als een moedwillig iets.
Nu zou ik graag mijn verhaal aan Google Adsense uitleggen, maar ik de enige manier om hun te contacteren is via een "report violation" formulier... Ik ben bang dat als ik mezelf "aangeef" als fraudeur dat ik het erger maak dan het is.. Misschien als ik niks zeg, zien ze het over het hoofd? Ondertussen heb ik de bug verholpen, maar zijn mijn inkomsten ook gehalveerd....
De bug zit er al 12 maanden in, en Google is het zelf schijnbaar nog niet opgevallen..
Wat zouden jullie doen?
Ik ken enkele websites(engels/nederlands) die 30.000 euro per maand opleveren... Die zitten rond de 2 miljoen visits per maand..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef LeNick het volgende:
[..]
Fuck man, zouden er echt (veel) mensen zulke getallen hebben? Echt onvoorstelbaar hé...
Dat is echt al heel oudquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef Geo3kant het volgende:
Shoemoney kreeg een Adsense check binnen van 132,994.97 dollar binnen![]()
[ afbeelding ]
Da's ook al zo oud, toen bestond internet nog maar net... Nu zitten alle markten zoveel dichter.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Razor21 het volgende:
Moet je dit eens lezen van Markus Frind
Markus Frind werkt een uur per dag en neemt tien miljoen dollar per jaar mee naar huis. Hoe hij dat klaarspeelt? Gewoon door dingen eenvoudig te houden.
Bedankt, inmiddels aangemeldquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je wel al een Google account, maar nog geen AdSense account. Deze moet je dus eerst aanmaken (deze kan je koppelen (of gebeurt automatisch misschien) met je Google account).
[..]
Waar heb je inspiratie voor nodig dan, als het idee er al is?
----
[ afbeelding ]
![]()
Jij doet het andersom dan ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef JortK het volgende:
Het heeft een dag gekocht maar weer een goede niche gevonden.
Domein geregistreerd maar nu nog de tijd vinden om een site te maken
Ligt er denk ik ook aan hoeveel aanvragen ze per dag ontvangen? Ik was binnen een uur al goedgekeurd voor Adsense namelijk, jij 3 uur, terwijl anderen er dagen of zelfs weken op moeten wachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat ik ben goedgekeurd, en dat in minder dan 3 uren!
Ben benieuwd wat ik ga verdienen
Wow.. Het gaat me nu niet echt om de inhoud van het artikel, maar om het feit dat je dit artikel gewoon hebt gekopieerd.. Niets op tegen hoor, maar ik vind het wel bijzonder dat je daar ¤40 p/dag mee kunt verdienen (ja, ik weet dat je het grootste gedeelte van de artikelen zelf schrijft/herschrijft). Is het echt zo dat wanneer je een soort 'Telegraaf-blog' maakt, je zo gemakkelijk (met een uur per dag werk o.i.d.) zoveel geld kunt verdienen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Razor21 het volgende:
Moet je dit eens lezen van Markus Frind
Markus Frind werkt een uur per dag en neemt tien miljoen dollar per jaar mee naar huis. Hoe hij dat klaarspeelt? Gewoon door dingen eenvoudig te houden.
Ja klopt dit artikel had ik van een andere site (bron staat er dacht ik wel bij). Maar met dit artikel verdien ik niets. Het is meer de dingen over The Secret Story waar ik wat mee verdien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:31 schreef Jeroentk het volgende:
[..]
Wow.. Het gaat me nu niet echt om de inhoud van het artikel, maar om het feit dat je dit artikel gewoon hebt gekopieerd.. Niets op tegen hoor, maar ik vind het wel bijzonder dat je daar ¤40 p/dag mee kunt verdienen (ja, ik weet dat je het grootste gedeelte van de artikelen zelf schrijft/herschrijft). Is het echt zo dat wanneer je een soort 'Telegraaf-blog' maakt, je zo gemakkelijk (met een uur per dag werk o.i.d.) zoveel geld kunt verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |