Andere stream krijg je dan waarschijnlijk Serpentio die zich als een hongerige aaseter op die vadsigge schandknaak aan het werpen isquote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is toch een vrouwengelul zeg kom op met die streams, je hebt er nog 3 over gooi een stream op de mannen die dichtbij de geheimen zitten en ECHT bezig zijn met het spel!
Das Aafkes logica....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef Mylene het volgende:
Aafke vindt Philip leuk. Die gaat ze niet nomineren.
ja dat is veel leukerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kan niet wachten tot de hele groep elkaar mag nomineren.
eensquote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef versabommie het volgende:
Aafke is net een spin, na het neuken de kop afbijten van de partner.. alleen heeft flip nog niet eens zijn noekie mogen doen!
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef versabommie het volgende:
Aafke is net een spin, na het neuken de kop afbijten van de partner.. alleen heeft flip nog niet eens zijn noekie mogen doen!
Dan wordt het pas echt feestquote:
Dat denk ik ook niet.... eerder maikquote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Robbiedd het volgende:
Ze heeft Philip niet genomineerd volgens mij.
Dus meer een Medusa die haar prooi niet kon krijgen en zich er zo van af doet...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef versabommie het volgende:
Ik snap het ook niet iddquote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals: waarom nominaties opnieuw motiveren? Bevalt het het hokje niet wat de dames zeggen?
Nominaties zijn begonnen, meiden janken om verkeerde keuzes. Voor de rest; vrij weinig.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef BBQSausage het volgende:
Wat heb ik gemist? Ik moest eten toen Alex net de KvdW uitkwam.
Eet jij nog aan tafel dan??quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef BBQSausage het volgende:
Wat heb ik gemist? Ik moest eten toen Alex net de KvdW uitkwam.
1000 neee 2000000 duizend miljoen % zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk... Joanna is een soort van god. Nee wacht, daar staat ze zelfs nog boven
Tof hequote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
IBenny! Wat zie je er uit!!
A lot, aanwijzing fakerelatie laura en Guido en servio denkt t t weten plus dat hi jgay/ toybouy is. 2 topics geleden!quote:
Alex had toch gedrukt? Vermoeden dus onjuist?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef Conquer het volgende:
[..]
Nominaties zijn begonnen, meiden janken om verkeerde keuzes. Voor de rest; vrij weinig.
Benny is de weg kwijtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
IBenny! Wat zie je er uit!!
Stervio hoop ik toch!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Day het volgende:
Ik denk dat flip erbij zit, stem van aaf, joanna en misschien ook wel van laura.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Anneloortje het volgende:
Ik ga ff douchen en me settelen voor de daily en hestec bartje (sssst ik kan niet presentere)
Omdat alles al vaststaat. Zoiezo wie de laatste 3 of 4 moeten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals: waarom nominaties opnieuw motiveren? Bevalt het het hokje niet wat de dames zeggen?
Hoever kan je er langs zitten, nou zo ver dus....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alex had toch gedrukt? Vermoeden dus onjuist?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
A lot, aanwijzing fakerelatie laura en Guido en servio denkt t t weten plus dat hi jgay/ toybouy is. 2 topics geleden!
Ik vind hem super !!quote:
Mocht gratis drukken ivm slagen missie en was onjuist heeft clue gekregen van roddelbladen over leugens in relatiesquote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja wou het net zeggen en alles 4 de streams staan op mutequote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef stormiot het volgende:
Vreemd 2 streams op de meiden 2 op het oog maar geluid van de mannen hoor ik wel
Jaa.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind ik wel een leuke draai aan het verhaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:06 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mocht gratis drukken ivm slagen missie en was onjuist heeft clue gekregen van roddelbladen over leugens in relaties
Agree!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Misschien is Aafke zelfs wel leuker dan Joanna.
Wacht... dat is gewoon zo
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Misschien is Aafke zelfs wel leuker dan Joanna.
Wacht... dat is gewoon zo
Niet direct maar uit context welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
Zei Joanna nou dat ze Guido speltechnisch heeft genomineerd?
Dat is idd wat ik begreep...twijfelde al aan mezelfquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
Zou een boven verwachting nog slimme zet zijn, Guidette zit te dicht tegen haar geheim!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
Is voor hem dan meteen een bevestiging.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou een boven verwachting nog slimme zet zijn, Guidette zit te dicht tegen haar geheim!
hey c_aquote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
Klim effe uit bad, tot zo
Owja en Aafke, Sharon en Servia
Ze zal wel weer liegen, geloof dr niks van..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna hoopt dat Karim erin blijft?.
Dat laten ze aan ons overquote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Tassie37 het volgende:
Moeten/mogen ze nou woensdag ook gaan stemmen? Als dat gvd ook zo'n tranendal wordt...
Omdat hij met Mo in bed is beland en ze allebei geen flauw benul hebben van wat er is gebeurd.quote:
Logisch hoor!quote:
Dat soort stumperds heb je het liefst als regie.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Omdat hij met Mo in bed is beland en ze allebei geen flauw benul hebben van wat er is gebeurd.
Ik sweer ut!quote:
Faalexquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef Urb het volgende:
Flip: ik denk dat we d'r vanavond op gaan drukken, als duidelijk is wie er op de stoel gaan.
Dunno over wie ze het hadden though.
Yup...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yo iBenny, toch maar weer een aafke?
Dankje, leuk om het toch te kunnen zien.quote:
psies, de meiden hebben allemaal een kriebelkut en Maik is de enige VENT die tot actie overgaat!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Omdat hij met Mo in bed is beland en ze allebei geen flauw benul hebben van wat er is gebeurd.
Uhu... geloof jij het?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ik weet 95% zeker dat ze niet Flip heeft genomineerd, waarom iedereen het zo stellig wel weet vraag ik me af.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen we al met zekerheid zeggen dat Aaf Flip heeft genomineerd?
het is nog niet letterlijk gezegd....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen we al met zekerheid zeggen dat Aaf Flip heeft genomineerd?
En hij kan nog toveren ook. Tovert hele condooms en kwakjes zo het niets in...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies, de meiden hebben allemaal een kriebelkut en Maik is de enige VENT die tot actie overgaat!
Maik is zooooo'n verschrikkelijke volblaffende eindbaas!![]()
Maik weet wat vrouwen willen.. Geoon met je dronken harses in bed duiken en van achter volgeblaft worden
Kudo's!
grt,
Bommie,
Vrouwenkenner!
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als er mensen gaan drukken op Laure of Guido, dan is hun missie geslaagd toch? Dan krijgen dus zowel Laura, Guido & de drukker geld?
Dit weerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als er mensen gaan drukken op Laure of Guido, dan is hun missie geslaagd toch? Dan krijgen dus zowel Laura, Guido & de drukker geld?
Nee, want het was geen missie. Het is hun geheim.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
*zucht* Dit weer!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Verdorie zeg. Het is geen missie. Het is een geheimquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als het geheim geraden is, is de pret over voor Secret Storyquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido zal wel een enorme stemmentrekker zijn.
Ze heeft hem niet genomineerd denk ik hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Wat heb ik gemist? Ik zie Philip en Aafke in de tuin zitten..... slet
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Het is een geheim, geen missie
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit weer.
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Conquer het volgende:
[..]
Nee, want het was geen missie. Het is hun geheim.
YOU'VE BEEN SERVED.....Whahahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht* Dit weer!
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim!
Philip gaat op Alex drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Wat heb ik gemist? Ik zie Philip en Aafke in de tuin zitten..... slet
ze geilt hem eerst op, en daarna gaat ze hem nomineren.... dat bedoel ikquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze heeft hem niet genomineerd denk ik hoor. Of is het een slet omdat ze steeds met hem aanpapt
Of het is een goedmakertjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
Aaf heeft Flip niet genomineerd lijkt me...
Dan ga je niet nu zo tegen hem aan liggen janken.
Of Aaf is nog een grotere hoer dan we al dachten. Dat kan ook.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
YOU'VE BEEN SERVED.....Whahahaha![]()
![]()
Ze is gek op hem hoor. Ze zegt net zelf dat ze hem niet heeft genomineerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
Jeeeeeeeeeej!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ja maar ik zeg nu voor de 5e en laatste keer dat ze hem niet heeft genomineerd. Hoe jij daarbij komt weet ik niet, maargoed.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze geilt hem eerst op, en daarna gaat ze hem nomineren.... dat bedoel ik
Aaf is geen echte! Die doet het puur voor de hobby!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeej!Na al die fucking homo erotica eindelijk een echte hoer!
dat zei ze net toch in de slaapkamerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg nu voor de 5e en laatste keer dat ze hem niet heeft genomineerd. Hoe jij daarbij komt weet ik niet, maargoed.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Het is een geheim, geen missie
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit weer.
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Conquer het volgende:
[..]
Nee, want het was geen missie. Het is hun geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht* Dit weer!
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim!
Oh, volgens mij is het toch geen missie, maar een geheim.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verdorie zeg. Het is geen missie. Het is een geheim
Flashbox, ook een dankjewel van mij! Hele dag moeten werken, en weer het een en ander gemist dusquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, leuk om het toch te kunnen zien.
Bedoelt ze daar Jo meequote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef angeljacky het volgende:
Aafke speelt vind ik ook vies spel, zei vandeweek al tegen flip dat hij moest oppassen omdat hij teveel naar jo trok, zegt t nu weer.... ik denk dat ze heel jaloers is op Jo dat ze goed kan opschieten met Flip
Nou nee hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zei ze net toch in de slaapkamer
Mijn god zeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef versabommie het volgende:
Ik lag me overigens echt een volgezeken broek en de cola tegen mijn scherm als Alex niet tussen de genomineerden zit omdat ze dachten dat de ander al op hem zou stemmen
Daarom denk ik dat ze hem genomineerd heeft. Ook omdat ze zei dat we haar keuze niet zouden snappen. En omdat ze hem een veilige keuze vond, omdat hij er toch niet uit zou worden gestemd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef angeljacky het volgende:
Aafke speelt vind ik ook vies spel, zei vandeweek al tegen flip dat hij moest oppassen omdat hij teveel naar jo trok, zegt t nu weer.... ik denk dat ze heel jaloers is op Jo dat ze goed kan opschieten met Flip
Ja 100duuzend man zei dat hier, wil dat zeggen dat het waar isquote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat werd hier toch gezegd
Wacht ik zoek het op
Tegen je watte? Omdat ik nu even geen ninja edit deedquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Mijn god zeg.
Ik lach me nu echt een volgezeken broek en de cola tegen mijn aan.
Als ze dat niet hoefde te doen, dan konden ze gewoon met elkaar omgaan als vrienden en geen REET uitvoeren, dan zou het toch onmogelijk zijn om hun geheim te raden?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, volgens mij is het toch geen missie, maar een geheim.
Maar wat ik wel vreemd vind dan, is dat ze wel de bewoners moeten "overtuigen een relatie te hebben" , maar niemand mag het geheim raden.
Dan zijn ze dus gewoon keihard genaaid net zoals Jurien?
Even geen ninja edit? Omdat je er überhaupt op komt om dat met een g te schrijven.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tegen je watte? Omdat ik nu even geen ninja edit deed
Nee tegen Gerardquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien zijn er wel 4 nominaties...
MAIK
ALEX
GERARD
SERVIO
Klopt, maar daardoor zijn ze nu dus wel gewoon screwed.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Als ze dat niet hoefde te doen, dan konden ze gewoon met elkaar omgaan als vrienden en geen REET uitvoeren, dan zou het toch onmogelijk zijn om hun geheim te raden?
ik hoop zoooooo servioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien zijn er wel 4 nominaties...
MAIK
ALEX
GERARD
SERVIO
Gerard is mijn favoriet maar de vrouwen in het huis vinden hem te slim denk ik dus stemmen ze op hem.quote:
Maar waarom danquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar voor de bewoners is het de gevaarlijkste persoon...
Dus je gaat de taalnazi uithangen over een typo tijdens een nominatieronde met 4 streams op mijn scherm.. En je hebt een ava met stilburg? Doe mij dan maar die lach met een gquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Even geen ninja edit? Omdat je er überhaupt op komt om dat met een g te schrijven.
Nik mee te maken... hij is een spelelement an sichquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar voor de bewoners is het de gevaarlijkste persoon...
Ja ligt er toch aan hoe het verdeeld is?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kunnen er meer dan 3 genonineerd worden?
Ava? Stilburg?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je gaat de taalnazi uithangen over een typo tijdens een nominatieronde met 4 streams op mijn scherm.. En je hebt een ava met stilburg? Doe mij dan maar die lach met een g
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop zoooooo servio
En die mag er dan ook direct uit
Zegt Servio : Ah, das oneerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef ZaZoe het volgende:
De stem: Servio, je bent NU genomineerd....lekahh puh
Laat maar, tis al goed!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien zijn er wel 3 nominaties...
ALEX
GERARD
guido
Neehee. De bewoners moeten raden dat ze een FAKE relatie hebben. Zucht.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wat ik wel vreemd vind dan, is dat ze wel de bewoners moeten "overtuigen een relatie te hebben" , maar niemand mag het geheim raden.
Dan zijn ze dus gewoon keihard genaaid net zoals Jurien?
wie moet er dan de haartjes van de tsjikkies nog mooi maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
De hilariteit als Servio eruit vliegt!
En dan de reacties bij de tjikkies.
"Scheet Molen...uhmmm Windy Mills.... oops Servio...oprotten...NU!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef ZaZoe het volgende:
De stem: Servio, je bent NU genomineerd....lekahh puh
OK, ik dacht dat er dan misschien een 2e ronde zou zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ligt er toch aan hoe het verdeeld is?
Bedoel er zijn 12 stemmen te vergeven
stel 6 x Alex
en dan 2 x 3 andere personen
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Ik ben heel erg van de hokjes"
Neeee, jij toch niet Oh Grote Wijze Ruimdenkende Paranormale Godin der Siliconen!.
Whaha, falerdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat maar, tis al goed!
[ afbeelding ]
LILLEKE KUT!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zegt Servio : Ah, das oneerlijk
De Stem : MOETTE KOMUH DAN JONGUH!111
serviaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RobbieBoy het volgende:
ik schakel net in, op wie ligt Sofie nu?
stervio toch?????quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RethXoth het volgende:
Hoeveel bijnamen heeft Servio wel niet?
Sofia is zn fag hagquote:
Je wordt als pornokoningin geboren?!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef MissJ.24 het volgende:
Ooooh Sophia ligt op Servio, nou als er iemand een gay zou kunnen bekeren zou het een pornokoningin moeten zijn.............
(neehee, je word zo geboren, weet ik ook wel)
WTF, is tie van zijn geloof af gedonderd, ofzo?. Die sofie ligt met haar benen zo ver open dat je bijna kan zien wanneer ze voor het laatst gescheten heeft, zeg. Ranzig mensquote:
Ja. (Knikt overtuigend)quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je wordt als pornokoningin geboren?!.
Fag-hag....net nieuw geleerd woordje...denk probeer het eens uit...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Gooooood evening FOK'ers!
Waarom heeft Gerard opeens maar ¤2350 in z'n kluis!??
Nou ik denk dat ze gewoon jaloers is, zover ik heb kunnen zien is Philip gewoon met iedereen in het huis bezig en niet specifiek met eentje.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Bedoelt ze daar Jo mee. VOlgens mij waarschuwt ze hem alleen, dat hij beter zijn aandacht wat kan verdelen, zodat hij met iedere vrouwtje vriendjes is ..
quote:
Kan ook ja, ik dacht eigenlijk dat ze het meer over zichzelf had (bij dat met maar een iemand omgaan). Maar als het over Joanne gaat kan het goed jaloezie zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze gewoon jaloers is, zover ik heb kunnen zien is Philip gewoon met iedereen in het huis bezig en niet specifiek met eentje.
Niet geluisterd naar de stem. Hij wilde niet vertellen dat ie miljonair is. Als straf werd inhoud gehalveerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Gooooood evening FOK'ers!
Waarom heeft Gerard opeens maar ¤2350 in z'n kluis!??
morgenavond tv, en straks op de streamsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
Wanneer worden de nominaties nou bekend gemaakt?
Niet tijdens de tv uitzending nu toch?
Loopt ie nog zo ver achter?!?!?!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niet geluisterd naar de stem. Hij wilde niet vertellen dat ie miljonair is.
Ik durfde al niks te zeggen want dan was ik weer een azijnpisserquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan die strip pillen niet verboden worden waar joanna al een uur zenuwachtig aan friemelt?
Wat een kutgeluid.
Ah, dank jequote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
morgenavond tv, en straks op de streams
Zal wel daarna zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
Wanneer worden de nominaties nou bekend gemaakt?
Niet tijdens de tv uitzending nu toch?
Dat kan niet: hij had eerder ¤4500 in z'n kluisquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niet geluisterd naar de stem. Hij wilde niet vertellen dat ie miljonair is. Als straf werd inhoud gehalveerd.
is dat woord nog niet verbannen? ik durf hier al niks meer te zeggen.......quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik durfde al niks te zeggen want dan was ik weer een azijnpisser.
wat is er met ons servetje?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef delfse het volgende:
hoi dgk eric wat vindt je van die verschrikkelijke valse Servio
I'm watching youquote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zolang het over de streams gaat mag je hier zoveel azijn pissen als je wilt...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
100 erbij voor dat etentje.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat kan niet: hij had eerder ¤4500 in z'n kluis
Dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
I was waiting for youquote:
de restjes op de piemels van guido en servioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Laura lacht altijd alsof ze tegelijkertijd ook poep ruikt...
SST goochelt met de kluisinhoud van de bewoners als DGK met de ceepees van Brian.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Maar daar ging het toch niet om...Eric je haalt ons helemaal uit de nominatie flow... En er gaan waarschijnlijk ook 1 of 2 geheimen gedrukt worden met redelijke kans dat ze eindelijk eens goed zijn.quote:
gevoel.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna hoopt niet Karim... wat heeft zij met hem dan?
Ze zal hem wel genomineerd hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna hoopt niet Karim... wat heeft zij met hem dan?
Servio is niet m'n typequote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef delfse het volgende:
hoi dgk eric wat vindt je van die verschrikkelijke valse Servio
Ik beantwoord zijn vraag alleen toch ..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar daar ging het toch niet om...Eric je haalt ons helemaal uit de nominatie flow... En er gaan waarschijnlijk ook 1 of 2 geheimen gedrukt worden met redelijke kans dat ze eindelijk eens goed zijn.
Je bent niet zo van de bingo?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Misschien komen de nominaties wel in de liveshow
[..]
Servio is niet m'n type
Heet jij Eric?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik beantwoord zijn vraag alleen toch ..
Honderd duizend miljard procent zeker! Ik sweer ut!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Tamaartje het volgende:
Volgens mij vind Joanna het een kut spel![]()
![]()
Dat was Kutwijf Joanna, met die Kutstrip in haar handen wat zo'n Kutgeluid maakt?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
tja............ ik ook vreet veel tijd!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
Een beetje spiritueel persoon had dat natuurlijk al lang voorzien...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Honderd duizend miljard procent zeker! Ik sweer ut!
Gifjes zijn welkomquote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik maak een dansje als Servia is genomineerd
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef Papiergeld het volgende:
Nominaties precies zoals ik al vermoedde: Alex, Maik en Servio
Als het nek aan nek is.....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef pullup het volgende:
Servio is de klosJe zou bijna gaan smssen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |