Als ze dat niet hoefde te doen, dan konden ze gewoon met elkaar omgaan als vrienden en geen REET uitvoeren, dan zou het toch onmogelijk zijn om hun geheim te raden?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, volgens mij is het toch geen missie, maar een geheim.
Maar wat ik wel vreemd vind dan, is dat ze wel de bewoners moeten "overtuigen een relatie te hebben" , maar niemand mag het geheim raden.
Dan zijn ze dus gewoon keihard genaaid net zoals Jurien?
Even geen ninja edit? Omdat je er überhaupt op komt om dat met een g te schrijven.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tegen je watte? Omdat ik nu even geen ninja edit deed
Nee tegen Gerardquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien zijn er wel 4 nominaties...
MAIK
ALEX
GERARD
SERVIO
Klopt, maar daardoor zijn ze nu dus wel gewoon screwed.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Als ze dat niet hoefde te doen, dan konden ze gewoon met elkaar omgaan als vrienden en geen REET uitvoeren, dan zou het toch onmogelijk zijn om hun geheim te raden?
ik hoop zoooooo servioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien zijn er wel 4 nominaties...
MAIK
ALEX
GERARD
SERVIO
Gerard is mijn favoriet maar de vrouwen in het huis vinden hem te slim denk ik dus stemmen ze op hem.quote:
Maar waarom danquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar voor de bewoners is het de gevaarlijkste persoon...
Dus je gaat de taalnazi uithangen over een typo tijdens een nominatieronde met 4 streams op mijn scherm.. En je hebt een ava met stilburg? Doe mij dan maar die lach met een gquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Even geen ninja edit? Omdat je er überhaupt op komt om dat met een g te schrijven.
Nik mee te maken... hij is een spelelement an sichquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar voor de bewoners is het de gevaarlijkste persoon...
Ja ligt er toch aan hoe het verdeeld is?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kunnen er meer dan 3 genonineerd worden?
Ava? Stilburg?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je gaat de taalnazi uithangen over een typo tijdens een nominatieronde met 4 streams op mijn scherm.. En je hebt een ava met stilburg? Doe mij dan maar die lach met een g
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop zoooooo servio
En die mag er dan ook direct uit
Zegt Servio : Ah, das oneerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef ZaZoe het volgende:
De stem: Servio, je bent NU genomineerd....lekahh puh
Laat maar, tis al goed!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien zijn er wel 3 nominaties...
ALEX
GERARD
guido
Neehee. De bewoners moeten raden dat ze een FAKE relatie hebben. Zucht.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wat ik wel vreemd vind dan, is dat ze wel de bewoners moeten "overtuigen een relatie te hebben" , maar niemand mag het geheim raden.
Dan zijn ze dus gewoon keihard genaaid net zoals Jurien?
wie moet er dan de haartjes van de tsjikkies nog mooi maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
De hilariteit als Servio eruit vliegt!
En dan de reacties bij de tjikkies.
"Scheet Molen...uhmmm Windy Mills.... oops Servio...oprotten...NU!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef ZaZoe het volgende:
De stem: Servio, je bent NU genomineerd....lekahh puh
OK, ik dacht dat er dan misschien een 2e ronde zou zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ligt er toch aan hoe het verdeeld is?
Bedoel er zijn 12 stemmen te vergeven
stel 6 x Alex
en dan 2 x 3 andere personen
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Ik ben heel erg van de hokjes"
Neeee, jij toch niet Oh Grote Wijze Ruimdenkende Paranormale Godin der Siliconen!.
Whaha, falerdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat maar, tis al goed!
[ afbeelding ]
LILLEKE KUT!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zegt Servio : Ah, das oneerlijk
De Stem : MOETTE KOMUH DAN JONGUH!111
serviaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RobbieBoy het volgende:
ik schakel net in, op wie ligt Sofie nu?
stervio toch?????quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RethXoth het volgende:
Hoeveel bijnamen heeft Servio wel niet?
Sofia is zn fag hagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |