Omdat alles al vaststaat. Zoiezo wie de laatste 3 of 4 moeten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals: waarom nominaties opnieuw motiveren? Bevalt het het hokje niet wat de dames zeggen?
Hoever kan je er langs zitten, nou zo ver dus....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alex had toch gedrukt? Vermoeden dus onjuist?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
A lot, aanwijzing fakerelatie laura en Guido en servio denkt t t weten plus dat hi jgay/ toybouy is. 2 topics geleden!
Ik vind hem super !!quote:
Mocht gratis drukken ivm slagen missie en was onjuist heeft clue gekregen van roddelbladen over leugens in relatiesquote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja wou het net zeggen en alles 4 de streams staan op mutequote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef stormiot het volgende:
Vreemd 2 streams op de meiden 2 op het oog maar geluid van de mannen hoor ik wel
Jaa.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind ik wel een leuke draai aan het verhaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:06 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mocht gratis drukken ivm slagen missie en was onjuist heeft clue gekregen van roddelbladen over leugens in relaties
Agree!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Misschien is Aafke zelfs wel leuker dan Joanna.
Wacht... dat is gewoon zo
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Misschien is Aafke zelfs wel leuker dan Joanna.
Wacht... dat is gewoon zo
Niet direct maar uit context welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
Zei Joanna nou dat ze Guido speltechnisch heeft genomineerd?
Dat is idd wat ik begreep...twijfelde al aan mezelfquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
Zei Joanna nou dat ze Guido speltechnisch heeft genomineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |