quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef meneertje1972 het volgende:
Doe allemaal even een gok:
MAIK, ALEX, SERVIO
Kunnen sigaretten ook bezorgt worden, nog even en ik versmeer hier op de bankquote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef bollokus het volgende:
wat is dit een kut verslaving....... kan niet stoppen... dan ga ik ook nog maar een biertje pakken en een sjekkie roken
weet niet misschien wel serphus?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft Aafke Philip genomineerd??? De slet
Alex en Servioquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Lach me dood als Servio straks genomineerd is terwijl hij denkt dat ie alle tsjikkies in zn pocket heeft.
Ik hoop het zo hèquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Lach me dood als Servio straks genomineerd is terwijl hij denkt dat ie alle tsjikkies in zn pocket heeft.
ALLEGEDLYquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Wie zouden jullie nomineren?
Ik Alex en Maik
Schurfio, maik, karimquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Ik Alex en Maik
heb een slofje langs me liggen en kan overal komen zonder de tv te missen........is dit erg???quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Kunnen sigaretten ook bezorgt worden, nog even en ik versmeer hier op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
Echt die zet de hele week zijn feestgezicht opquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ja gewoon een pita kaas bestellen bij de shoarma, bezorgkosten op je nemen en die automaat laten leeghalen door die turk voor hij langskomt...werkt ook met bier en cola...succesquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Kunnen sigaretten ook bezorgt worden, nog even en ik versmeer hier op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
Maik en servioquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Ik Alex en Maik
Zou nog een slofje halen, morgen flink wat centen erbij geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb een slofje langs me liggen en kan overal komen zonder de tv te missen........is dit erg???
Servio en Maik (als ik mannen moest stemmen)quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Ik Alex en Maik
Neee toch, dan zou ze nog verder zakken dan ze al had gedaan bij mij. Dan kan ze die legging ook in dr reet steken, die ga ik dan niet opsturen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Neen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef TheVulture het volgende:
Aafke heeft dus Philip genomineerd
er zijn 3 sloffen onderweg ............quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zou nog een slofje halen, morgen flink wat centen erbij geloof ik
serVIES, maik en alexquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Ik Alex en Maik
Ja mannen jaquote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is toch een vrouwengelul zeg kom op met die streams, je hebt er nog 3 over gooi een stream op de mannen die dichtbij de geheimen zitten en ECHT bezig zijn met het spel!
Kutwijfquote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef TheVulture het volgende:
Aafke heeft dus Philip genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |