Die is een boek aan het lezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Is Gerard trouwens overleden? Die heb ik nog helemaal niet gezien of gehoord?
Hij loopt net langs.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Is Gerard trouwens overleden? Die heb ik nog helemaal niet gezien of gehoord?
véel beterquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik hoop voor Alex dat hij naar huis gaat donderdag...beter voor die jongen..
Dat doe ik voor jou hequote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef beequeen het volgende:
Thnx Bommie. Deze had ik nog.
[ afbeelding ]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.quote:
Ik ook... vind deze clue dan wel leuk voor de speculaties, maar hij gaat net iets te ver voor het geheimquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef bollokus het volgende:
ik zou het toch wel jammer vinden als het geheim van L en G geraden word!
Ik ook! En dan donderdag verliezen van Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.
STERVIO.... op de strafbank....dr uit!!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.
Kan zomaar interessanter zijn: Alex en Laura, Servio die achter Guido aangaat en dan het hok uitmoet waardoor Guido wekenlang gaat janken. Joanna die gaat balen dat ze haar middelpunt kwijt is..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef bollokus het volgende:
ik zou het toch wel jammer vinden als het geheim van L en G geraden word!
Love you too.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... vind deze clue dan wel leuk voor de speculaties, maar hij gaat net iets te ver voor het geheim
ja het is dat waarom niet meer denkwerk vond gisteravond veel leuker toen ze echt over alles gingen denken als iemand zo het geheim raad is het tenminste spannendquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... vind deze clue dan wel leuk voor de speculaties, maar hij gaat net iets te ver voor het geheim
Nopequote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef Anneloortje het volgende:
Heeft iemand Servio nog op cam????
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat ze het zwembad even laten overstromen... als aanwijzing richting Sharon
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat ze het zwembad even laten overstromen... als aanwijzing richting Sharon
Gooien ze sharon erin heb je WEER tsunami. Ze heeft het al eerder gefliktquote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Voorlopig sta je nu gewoon in de COS shizzle!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef NotYou het volgende:
Jezus.. ik zal het woord shizzle nooit meer gebruiken.
Geen shizzle zonder de props naar de hizzle...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorlopig sta je nu gewoon in de COS shizzle!
En hoe!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Roguee het volgende:
Joanna tegen guido: Jij kan echt wel model worden!
Nou meid, dat heeft hij allang gedaan hoor.
Nouja, internet is wel de toekomst!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorlopig sta je nu gewoon in de COS shizzle!
Pfff gebruik jij dat nog??? Kom op man, upgraden.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nouja, internet is wel de toekomst!
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Roguee het volgende:
Wat een rare bedoeling daar met Jo, Stervio en guido
quote:
Wij houden van Oranje....om zijn daden en zijn POEN!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna vindt alleen commerciele mannen mooi.
Tis gewoon een ordinaire hoer!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna vindt alleen commerciele mannen mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |