Wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Mylene het volgende:
Philip heeft alleen niet genoeg geld in de kluis.
Ga lekker bareback mountain hurenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef NotYou het volgende:
Klote regie, ik wil guidson en servio volgen. Niet philip.
`quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga lekker bareback mountain huren
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga lekker bareback mountain huren
Dit soort reacties, echt waarquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Roguee het volgende:
Ik snap niet waarom ze wel de clue van net linken aan een NEPRELATIE maar dan nog dingen gaan raden als 'Philip en Aafke'. Daar is toch niets neps aan, dat zou dan toch juist een verborgen relatie ofzo zijn.![]()
![]()
![]()
Servio noemde eerder al letterlijk Guido's (en Laura's) geheim. Ik volg liever hun gesprek.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Robbiedd het volgende:
Klote regie![]()
Zie liever dit over geheimen dan Servio en Guido hoor
Op de site van SST staat dat hij 3600 euro heeft?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Mylene het volgende:
Philip heeft alleen niet genoeg geld in de kluis.
Is dat een serieuze vraag?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit soort reacties, echt waar.
Wat is er vanuit de bewoners hun oogpunt veel anders aan de relatie tussen Aafke en Philip en die van Guido en Laura
Oh en Philip niet letterlijk dat van Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Servio noemde eerder al letterlijk Guido's (en Laura's) geheim. Ik volg liever hun gesprek.
Waarschijnlijk stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Mogen we niet horen wat Joanna te vertellen heeft?
Psies! Servio is gewoon slecht en zelfs zijn gaydar is kapot!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef Anneloortje het volgende:
Waar is Eric als je hem nodig hebt. Iemand ander met een gayradar???
Inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Mylene het volgende:
Walgelijk hoe Servio met Guido bezig was, meteen als een bloedhond erop.
Dat heb ik dan gemist. Ik vind Philip echter niet boeiend en die Alex al helemaal niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Oh en Philip niet letterlijk dat van AlexEn er zijn al 4 mensen die het letterlijk genoemd hebben ..
Nee die vatsige, schijt irritante Servio is een held ..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Ik vind Philip echter niet boeiend en die Alex al helemaal niet.
zal G dat erg vinden?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Mylene het volgende:
Walgelijk hoe Servio met Guido bezig was, meteen als een bloedhond erop.
Dit soort die-hards die het wel ff weten...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit soort reacties, echt waar.
Wat is er vanuit de bewoners hun oogpunt veel anders aan de relatie tussen Aafke en Philip en die van Guido en Laura
Hij zorgt wel voor opschudding en de sneue manier waarop hij iets te opzichtig all over Guidson kwijlt is grappig.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee die vatsige, schijt irritante Servio is een held ..
Als Sofie nu gewoon op die knop ramt kan Alex lekker zijn gang gaan en hoeft Laurus zichzelf niet meer te hoereren aan die schandknaak!quote:
quote:
Dat is juist leuk om te zienquote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Sofie nu gewoon op die knop ramt kan Alex lekker zijn gang gaan en hoeft Laurus zichzelf niet meer te hoereren aan die schandknaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |