quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Emery het volgende:
Ik heb nog Cherrytomaatjes en gorgonzola. Ga denk ik zo even een paar eieren bakken en dat daarin verwerken.
Roggebrood met gekookt ei valt in dezelfde categoriequote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
dat is de juiste omschrijving ja![]()
oh, en vanavond fajiiiiiiita's
Hmm, klinkt best lekker jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef _Loki het volgende:
[..]
Kennissen van mij maken er altijd een soort schotel van, met gesmolten kaas, gekookte ham en walnoten. Niet erg voor de hand liggend maar érg lekker!
Ik las beflapquote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Sylvana het volgende:
bieflap, krieltjes en paprika,champignons en ui
That's it? Eigenlijk gewoon dat en niet meer? Welke verhouding/hoeveelheden want dan moet ik dat ook maar 'ns maken als onze kippen weer 'ns wat eieren gaan leggenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Emery het volgende:
Vier eidooiers, Parmezaanse kaas, spekjes en pasta! Ergo: Pasta Carbonara!
quote:
ipv spekjes pancetta, nog een gesnipperd uitje erbij en de eieren even laten stollen.. heerlijk!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Emery het volgende:
Vier eidooiers, Parmezaanse kaas, spekjes en pasta! Ergo: Pasta Carbonara!
Ňhh dat ziet er echt heel anders uit als hoe ik het gewend ben maar zal ook wel heel lekker zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
Om ff terug te komen op de koeientong.. Ik heb geen eet-foto's maar wel van de finished product in de pan:
http://twitpic.com/44noho
Echt? Ik vind het misschien wat teveel saus, dat wel, maar als je me 100 euro toe geeft, eet ik die pan wel leegquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
die koeientong ziet er nog steeds verschrikkelijk uitvoor 100 euro zou ik het nog niet willen eten.
Pasta naar eigen wens, 125 gram kaas maar ik doe altijd minder. En gewoon één zo'n bakje spekblokjes. Kaas en eigeel door elkaar mixen en meteen als je de pasta hebt afgegoten alles bij elkaar gooien. Dan peper en zout naar wens en klaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
That's it? Eigenlijk gewoon dat en niet meer? Welke verhouding/hoeveelheden want dan moet ik dat ook maar 'ns maken als onze kippen weer 'ns wat eieren gaan leggen...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
chipolatagebakje met marsepein als ontbijt
Ah, thanks you!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:08 schreef Emery het volgende:
[..]
Pasta naar eigen wens, 125 gram kaas maar ik doe altijd minder. En gewoon één zo'n bakje spekblokjes. Kaas en eigeel door elkaar mixen en meteen als je de pasta hebt afgegoten alles bij elkaar gooien. Dan peper en zout naar wens en klaar.
Net een broodje hagelslag gehad en vanwege de haast koffie maar verschoven tot ik zo op school ben.
lunch werden 3 knäckebröd, een met geitenkaas, een met kipfilet, een met filet americain en een 4.5 minuten eitjequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef DarkElf het volgende:
Vanmiddag yoghurt met all bran, pompoenpitten, gedr. abrikozen, rozijnen.
Vanavond maak ik bifteki, aardappeltjes uit de oven met olie, citroen en oregano en een Griekse salade erbij. ( heb lekkere feta en kalamata olijven erbij)
Ja echt humor in die recepten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef DarkElf het volgende:
ah the pioneerwoman, leuk blog om te lezen ook
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef krioro het volgende:
Herheri. Oftewel cassave, zoete patatten, bakbanaan, bakkeljauw en pindasaus.
Godverdomme dat ziet er lekker uit. Wat een geniale foto's ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Natalie78 het volgende:
Toch iets anders vanavond. Veggie & cheese bagels. Met een soepje of zoiets.
http://thepioneerwoman.co(...)veggie-cheese-bagel/![]()
heequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Emery het volgende:
[..]
Godverdomme dat ziet er lekker uit. Wat een geniale foto's ook.
Ja lekker he? Moet je eens verder kijken, staan zoveel van zulke heerlijke simpele dingen. Zo maakte ik deze laatst...heerlijk! http://thepioneerwoman.com/cooking/2008/06/crash-hot-potatoes/quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Emery het volgende:
[..]
Godverdomme dat ziet er lekker uit. Wat een geniale foto's ook.
Uh! Zwudse guhuktbullutjus! Die zijn het lekkerst met Zweedse bruine saus.quote:
Hoort eigenlijk wel hč.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Uh! Zwudse guhuktbullutjus! Die zijn het lekkerst met Zweedse bruine saus.
Thaise gele curry met ipv kip, garnalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:40 schreef _Loki het volgende:
Oh wauw dat ziet er echt lekker uit! Wat is het eigenlijk?
Oh my, waar laat je het?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:11 schreef krioro het volgende:
Ontbijt: 2 pakken noodle soup, 2 kiwi's, een hele bak kwark, en 2 bekers melk.
lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Kliekje citroenrisotto met gegrillde courgette en basilicum. En een berg paracetamol
Ik had lang geslapen en dus aardig honger. Maar ik eet sowieso veel.quote:
Daar ga ik ook heen. Tot vanavond !!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef foodlover het volgende:
Vanavond tapas eten bij La Cubanita Den Haag.
Nou ziet er anders welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef fotostarter het volgende:
Net een simpel cakeje en chocotaartje gebakken.
inspiratieloos na een flinke niersteen-aanval
[ afbeelding ]
link doet het niet.quote:
Bij mij doet 'ie het wel, maarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
link doet het niet.
op; noodles (indomie), gekookt eitje, sinaasappel, thee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef borisz het volgende:
Hier een zes gangen menu
1. Restje salade
2. restje zuurkool
3. restje rijst
4. restje pasta
5. Loempia
6. broodje frikandelDe vriezer is nu leeg
.
Goed zo... En lekker... Ik had bijna het zelfde, alleen was de Boeuf B. bij mij een variant op zuurvlees.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef evo87 het volgende:
boeuf bourguignon poging met gebakken aardappels en sperziebonen. Als toetje creme brule.. Foto's zijn meh, maar het was wel erg lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ontbijt?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/cheesylambburgerinam_84431
met 'n venkelsalade
Link deed het welquote:
Ik heb gelogen! Gisteren at ik pizza! Ook lekker!quote:
Oeh, dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
Kastanjetagliatelle (kosten: één weekend schoonmoeder) met hertenragout, porcini en een sloot rode wijn.
Goed idee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef Hyperdude het volgende:
Kastanjemeel mengen met (harde-) tarwe meel; verhouding 3:2 ongeveer en daarvan pasta fabrieken. Kastanjemeel kan je vinden bij de betere bio-winkel of zelf maken van gepelde en gedroogde tamme kastanjes.
Sowiezo wel eens aardig om te proberen als je in de herfst veel van die kastanjedingen in de buurt kan vinden.
met stroop?quote:
och lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:46 schreef Iemand91 het volgende:
patat, kaassoufle, kroket en weet ik veel wat nog meer...
Goed idee voor als ik weer eens een restje pizzadeeg over heb!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:43 schreef _Loki het volgende:
Vanavond weer fijn bruschetta pizza![]()
Pizzabodem met, meteen als ie uit de oven komt, tomaat met mozzarella en basilicum erop. Wordt dat ook een beetje warm. Héérlijk. Met wat olijfolie, uiteraard.
http://wifeylifey.xanga.com/730171809/bruschetta-pizza/
Deze maar dan wat aangepast.
Dat snap ik dan niet. Alsof je dit zaterdags niet weet....quote:Op zondag 13 maart 2011 11:17 schreef Miam het volgende:
geen eten meer in huis.alle winkels dicht natuurlijk.
Nu aan de kamille thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |