Woon jij toevallig hier?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Appeltaart met slagroom en een kopje koffie
ja lekker!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Purdey het volgende:
Kip zoet/zuur! Zelfgemaakt, met paprika en ui
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef goofy_goober het volgende:
Naar de Griek geweest.Vooraf wijngaardslakken, hoofddgerecht big ass scampi's en als dessert baklava met een koffie met mandarijnenlikeur. Ik wilde eigenlijk de amaretto maar ik bestelde het verkeerde nummer.
Keuze zat!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef MaximusTG het volgende:
Iemand nog een idee wat te doen met overgebleven chinese kool? Had dit gevonden:
http://allrecipes.com/Rec(...)-Noodles/Detail.aspx
Maar dat lijkt nogal op wat ik gisteren had.
Hmm ja, bedankt natuurlijk, maar ik zocht eigenlijk iets waar je niet meteen aan denkt bij chinese kool. Nu heb ik altijd wel een beetje dat ik de meeste aziatisch-achtige recepten op zulke websites op elkaar vind lijken. Zodra er sojasaus en gember en knoflook in gaat zit een groot deel van de smaak al vast.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Keuze zat!
http://www.smulweb.nl/recepten/kinder/&query=chinesekool
Kennissen van mij maken er altijd een soort schotel van, met gesmolten kaas, gekookte ham en walnoten. Niet erg voor de hand liggend maar érg lekker!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Hmm ja, bedankt natuurlijk, maar ik zocht eigenlijk iets waar je niet meteen aan denkt bij chinese kool. Nu heb ik altijd wel een beetje dat ik de meeste aziatisch-achtige recepten op zulke websites op elkaar vind lijken. Zodra er sojasaus en gember en knoflook in gaat zit een groot deel van de smaak al vast.
Maar ik denk dat ik toch maar mn eerste optie maak. Doe ik het restje zwarte bonen van gisteren er ook nog wel door.
Kool was trouwens best duur vond ik. 2 euro voor 1 chinese kool bij de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |