Ik heb ook gelijk geen zin meer om te koken vanavond. Ik maak wel een broodje met wat kant-en-klare saté of zo...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef 8108139dpths het volgende:
GVD!! [ afbeelding ]
Frituurpan stroomde over, vlam in de pan... kan GVD weer mijn hele keuken schoon gaan maken. [ afbeelding ]
het korstje van die kipschnitzeltjes zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Sylvana het volgende:
crispy chicken uit de oven, krieltjes en broccoli met kaassaus
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef mazaru het volgende:
Kippenpootjes, chips, toast met Filet Americain, toast met roomkaas, toast met salade, stokbrood, gehaktballetjes, cola...
Wij hebben altijd die met Provençaalse kruiden, die zijn nog lekkerder dan de naturel variantquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het korstje van die kipschnitzeltjes zijn wel lekker
oh das met parmezaanse kaas toch? die had ik een keer geproefdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wij hebben altijd die met Provençaalse kruiden, die zijn nog lekkerder dan de naturel variant
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk voor morgen, maar hij ligt al heel de middag in de pan:
Koeientong: http://twitpic.com/43zd6d
Dit dus.. Alleen dan metquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jeugdtrauma: op een middag thuiskomen, koelkast opendoen, en zo'n ding op een bordje zien liggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
proostquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:19 schreef renzell het volgende:
Ik ga straks een heeeeele grote pan tomaten/paprikasoep maken, met handen vol verse kruiden er doorheen.Daarbij focaccia's uit de oven met geitenkaas, rode ui en cherrytomaatjes.
Maar nu eerst een welverdiend rood wijntje na een heeeeeeeele lange werkweek. Proost.
Damn...Smaken verschillen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga zo nog even boodschappen doen, en daarna gelijk maar even langs de snackbar...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk geen zin meer om te koken vanavond. Ik maak wel een broodje met wat kant-en-klare saté of zo...
Dacht dat het Provençaalse kruiden waren, maar het is idd Parmezaanse kaas met Italiaanse kruiden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh das met parmezaanse kaas toch? die had ik een keer geproefd
Precies wat er mee gaat gebeurenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Koeien, kalfs of lamstong, garen, pellen, plakken snijden, braden en serveren met een madeirasaus, heerlijk
Woon jij toevallig hier?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Appeltaart met slagroom en een kopje koffie
ja lekker!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Purdey het volgende:
Kip zoet/zuur! Zelfgemaakt, met paprika en ui
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef goofy_goober het volgende:
Naar de Griek geweest.Vooraf wijngaardslakken, hoofddgerecht big ass scampi's en als dessert baklava met een koffie met mandarijnenlikeur. Ik wilde eigenlijk de amaretto maar ik bestelde het verkeerde nummer.
Keuze zat!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef MaximusTG het volgende:
Iemand nog een idee wat te doen met overgebleven chinese kool? Had dit gevonden:
http://allrecipes.com/Rec(...)-Noodles/Detail.aspx
Maar dat lijkt nogal op wat ik gisteren had.
Hmm ja, bedankt natuurlijk, maar ik zocht eigenlijk iets waar je niet meteen aan denkt bij chinese kool. Nu heb ik altijd wel een beetje dat ik de meeste aziatisch-achtige recepten op zulke websites op elkaar vind lijken. Zodra er sojasaus en gember en knoflook in gaat zit een groot deel van de smaak al vast.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Keuze zat!
http://www.smulweb.nl/recepten/kinder/&query=chinesekool
Kennissen van mij maken er altijd een soort schotel van, met gesmolten kaas, gekookte ham en walnoten. Niet erg voor de hand liggend maar érg lekker!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Hmm ja, bedankt natuurlijk, maar ik zocht eigenlijk iets waar je niet meteen aan denkt bij chinese kool. Nu heb ik altijd wel een beetje dat ik de meeste aziatisch-achtige recepten op zulke websites op elkaar vind lijken. Zodra er sojasaus en gember en knoflook in gaat zit een groot deel van de smaak al vast.
Maar ik denk dat ik toch maar mn eerste optie maak. Doe ik het restje zwarte bonen van gisteren er ook nog wel door.
Kool was trouwens best duur vond ik. 2 euro voor 1 chinese kool bij de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |