ipv spekjes pancetta, nog een gesnipperd uitje erbij en de eieren even laten stollen.. heerlijk!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Emery het volgende:
Vier eidooiers, Parmezaanse kaas, spekjes en pasta! Ergo: Pasta Carbonara!
Òhh dat ziet er echt heel anders uit als hoe ik het gewend ben maar zal ook wel heel lekker zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
Om ff terug te komen op de koeientong.. Ik heb geen eet-foto's maar wel van de finished product in de pan:
http://twitpic.com/44noho
Echt? Ik vind het misschien wat teveel saus, dat wel, maar als je me 100 euro toe geeft, eet ik die pan wel leegquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
die koeientong ziet er nog steeds verschrikkelijk uitvoor 100 euro zou ik het nog niet willen eten.
Pasta naar eigen wens, 125 gram kaas maar ik doe altijd minder. En gewoon één zo'n bakje spekblokjes. Kaas en eigeel door elkaar mixen en meteen als je de pasta hebt afgegoten alles bij elkaar gooien. Dan peper en zout naar wens en klaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
That's it? Eigenlijk gewoon dat en niet meer? Welke verhouding/hoeveelheden want dan moet ik dat ook maar 'ns maken als onze kippen weer 'ns wat eieren gaan leggen...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
chipolatagebakje met marsepein als ontbijt
Ah, thanks you!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:08 schreef Emery het volgende:
[..]
Pasta naar eigen wens, 125 gram kaas maar ik doe altijd minder. En gewoon één zo'n bakje spekblokjes. Kaas en eigeel door elkaar mixen en meteen als je de pasta hebt afgegoten alles bij elkaar gooien. Dan peper en zout naar wens en klaar.
Net een broodje hagelslag gehad en vanwege de haast koffie maar verschoven tot ik zo op school ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |