Hoort eigenlijk wel hè.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Uh! Zwudse guhuktbullutjus! Die zijn het lekkerst met Zweedse bruine saus.
Thaise gele curry met ipv kip, garnalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:40 schreef _Loki het volgende:
Oh wauw dat ziet er echt lekker uit! Wat is het eigenlijk?
Oh my, waar laat je het?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:11 schreef krioro het volgende:
Ontbijt: 2 pakken noodle soup, 2 kiwi's, een hele bak kwark, en 2 bekers melk.
lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Kliekje citroenrisotto met gegrillde courgette en basilicum. En een berg paracetamol
Ik had lang geslapen en dus aardig honger. Maar ik eet sowieso veel.quote:
Daar ga ik ook heen. Tot vanavond !!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef foodlover het volgende:
Vanavond tapas eten bij La Cubanita Den Haag.
Nou ziet er anders welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef fotostarter het volgende:
Net een simpel cakeje en chocotaartje gebakken.
inspiratieloos na een flinke niersteen-aanval
[ afbeelding ]
link doet het niet.quote:
Bij mij doet 'ie het wel, maarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
link doet het niet.
op; noodles (indomie), gekookt eitje, sinaasappel, thee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef borisz het volgende:
Hier een zes gangen menu
1. Restje salade
2. restje zuurkool
3. restje rijst
4. restje pasta
5. Loempia
6. broodje frikandelDe vriezer is nu leeg
.
Goed zo... En lekker... Ik had bijna het zelfde, alleen was de Boeuf B. bij mij een variant op zuurvlees.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef evo87 het volgende:
boeuf bourguignon poging met gebakken aardappels en sperziebonen. Als toetje creme brule.. Foto's zijn meh, maar het was wel erg lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ontbijt?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/cheesylambburgerinam_84431
met 'n venkelsalade
Link deed het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |