Nee natuurlijk niet, anders had ik haar toch wel gequote en ik quote AH. Als ze dat denkt heeft ze echt niet opgeletquote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die opmerking ging ook nergens over, jij had het toch niet over LK met dat "wanhopig"?
Dank jequote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, maar die sneer naar Oognip nu is wel heul onterecht hoor
Goed he?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo, dat topic met die "nare" TT was wel ff in recordtempo weggewerkt he
ben blij dat t daarbij bleefquote:
maareh ohoh, geen griekse sex gehad?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wel even reageren hoor, jij achter je rooibos!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Mission impossible
Laat ik het zo zeggen: er wordt wel vaker een beetje doorgedraafd en niet altijd alleen maar grappig of grappig bedoeld. Als iedereen blijft zeggen dat ze het allemaal nooit neerbuigend (als verzamelwoord) hebben bedoeld, dan is een aantal van hen niet eerlijk. Niet zozeer over de afgelopen topics (en dus de betreffende aanwezigen) want die heb ik niet teruggelezen, maar in de afgelopen maanden.
Is heul niet erg, alles mag van mij (Het heet hier Holland), maar volgens mij heb ik redelijk gelijk
En om een nieuwe duiscussie te voorkomen: ik zeg dus niet (met de nadruk op NIET) dat iedereen dat, of dat nu (vandaag) doet of heeft gedaan.
* zo, achter bosje rooibos wegduikt
Nee dat kan nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben blij dat t daarbij bleef
ze had ook over je heen kunnen gaan
quote:
Misch had ik dat niet eens erg gevondenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben blij dat t daarbij bleef
ze had ook over je heen kunnen gaan
quote:
Kan jij niet lezen of zo?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
maareh ohoh, geen griekse sex gehad?
Oh, maar dan KAN het welquote:
Ze wil gewoon niet.quote:
jewel, alles wat ik wil lezenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef Pagan het volgende:
* Pagan gaat op zijn handen zitten.
* Pagan houdt zich in.
* Pagan doet zijn uiterste best.
* Pagan probeert het echt.
*SHIT*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, het zullen de meds wel zijn.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
True, maar daar is altijd eerlijk over gedaan naar LK toe.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Mission impossible
Laat ik het zo zeggen: er wordt wel vaker een beetje doorgedraafd en niet altijd alleen maar grappig of grappig bedoeld. Als iedereen blijft zeggen dat ze het allemaal nooit neerbuigend (als verzamelwoord) hebben bedoeld, dan is een aantal van hen niet eerlijk. Niet zozeer over de afgelopen topics (en dus de betreffende aanwezigen) want die heb ik niet teruggelezen, maar in de afgelopen maanden.
Is heul niet erg, alles mag van mij (Het heet hier Holland), maar volgens mij heb ik redelijk gelijk
En om een nieuwe duiscussie te voorkomen: ik zeg dus niet (met de nadruk op NIET) dat iedereen dat, of dat nu (vandaag) doet of heeft gedaan.
* zo, achter bosje rooibos wegduikt
Ja ja ja ja, jij oude wijze vrouw zou er meteen op springen zeker?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet.![]()
De jeugd van tegenwoordig.
Nogmaals....het gaat over kwaliteit, niet om kwantiteit.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja ja, jij oude wijze vrouw zou er meteen op springen zeker?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
En echt als zelfs Greys het niet zielig vindt dan houdt het helemaal op qua zieligheidsfactor
Ik heb precies verteld hoe mijn avond was, jij bent degene die dingen insinueert over jezelf en dan niks meer zegtquote:
Hoi Barbaaf, bijgelezen bijgekomen?quote:
jAquote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja, dat doet ze steedsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb precies verteld hoe mijn avond was, jij bent degene die dingen insinueert over jezelf en dan niks meer zegt
vandaag bij expo gezeten, veel contacten opgedaan, gezellig gekletst, en nog even naar een verjaardag geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb precies verteld hoe mijn avond was, jij bent degene die dingen insinueert over jezelf en dan niks meer zegt
Greys is inderdaad het ijkpunt voor onze gemeenschappelijke zielig-o-meter.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
En echt als zelfs Greys het niet zielig vindt dan houdt het helemaal op qua zieligheidsfactor
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja het ijkpunt voor het dieptepunt, als IK het ook zielig vind zit je aan het andere uiterstequote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys is inderdaad het ijkpunt voor onze gemeenschappelijke zielig-o-meter.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag bij expo gezeten, veel contacten opgedaan, gezellig geketst, en nog even naar een verjaardag geweest
Klopt!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja het ijkpunt voor het dieptepunt, als IK het ook zielig vind zit je aan het andere uiterste
quote:
Dat is precies de reden dat ik nu zo op haar reageerde het vorige topic.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar daar is altijd eerlijk over gedaan naar LK toe.
Echter, eerder vandaag begon ze zélf over piempie enzo en wat dat voor haar voor betekenis had. Met een hele uitleg. Daarna hebben we het er nog even over gehad en praatte ze gewoon mee, niets aan de hand. En inééns was het allemaal teveel en erg enzo. Maar dat kunnen wij ook niet ruiken, dat moet ze dan gewoon op een normale manier aangeven, dan had iedereen daar begrip voor gehad.
Anyway, totaal onbegrijpelijk, vooral de boze PM naar Oognip, die er amper iets mee te maken had. LK moet idd maar een blokkie om gaan of er een nachtje over slapen, want het is allemaal zwaar overtrokken.
En je weet dat ik de éérste zou zijn die iets zielig of sneu zou vinden. Maar ik zag het ook niet
Als ik lekker wil slapen rook ik wel een stikkie.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ik zit in de ziektewet, ik blijf nog even op , ER is nog bezig, en dalijk schakel ik over naar de Oscars
Ik had al het idee dat je in het vorige topic (of was het 2 topics terug?) lichtelijk geirriteerd was.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik nu zo op haar reageerde het vorige topic.
Meestal heb ik zo iets van laat maar gaan, maar dit keer werd het me wat teveel.
Die vallen echt slecht bij mijquote:Op maandag 28 februari 2011 00:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als ik lekker wil slapen rook ik wel een stikkie.
Maar ze doet al vanaf het begin vreemd met dr ik wil jullie niet storen in jullie gezellig samenzijn en ik zal er toch nooit helemaal bijhoren , mss kent ze zichzelf gewoon heel goed of zo...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik nu zo op haar reageerde het vorige topic.
Meestal heb ik zo iets van laat maar gaan, maar dit keer werd het me wat teveel.
Ga jij de hele nacht kijken?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ik zit in de ziektewet, ik blijf nog even op , ER is nog bezig, en dalijk schakel ik over naar de Oscars
Niets van aantrekken. Zottekoekie is ook maar een user hier, net als jij, ik en alle anderen. Ik vind jouw posts een stuk volwassener geworden sinds je hier voor het eerst kwam kijken. Moeilijk misschien, maar leg de reacties van LK maar gewoon naast je neer.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blij dat ik niet als enige er zo over denkt mbt LK. Ik voel me nog steeds een beetje bekeken en wacht weer tot ze mijn posts belachelijk maakt
Morgen heb ik late dienst op stage, maar hopelijk word ik wel op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen, als die er zijn
Zolang het me kan boeienquote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ga jij de hele nacht kijken?
Zal morgen Vaslav even op de post doen!
Zie je wel, niks mis met je intuïtie lieverd!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat je in het vorige topic (of was het 2 topics terug?) lichtelijk geirriteerd was.
Bad luck! En hij had nog wel zo'n grote...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry, maar daar was t publiek niet interessant genoeg voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, en ik heb echt zo'n idee dat ze de leukste wil zijn, alsof we een soor tStand-Up Comedian wedstrijd zijn of zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ze doet al vanaf het begin vreemd met dr ik wil jullie niet storen in jullie gezellig samenzijn en ik zal er toch nooit helemaal bijhoren , mss kent ze zichzelf gewoon heel goed of zo...
I agree.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en ik heb echt zo'n idee dat ze de leukste wil zijn, alsof we een soor tStand-Up Comedian wedstrijd zijn of zo.
Daarbij Meut enz. Mmm zegt me niks.
Ja joh, kalm aan maar hoor , moet nog in Sunny Boy beginnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het me kan boeien![]()
Oh tof, ik heb vandaag die twee van van Dis naar Maes gestuurd, zij stuurt ze door naar jou, en jij krijgt nog een hele riedel van me van de week een keer, denk dat het eind van de week pas wordt .
Mss wordt het wel de week daarna pas, want ik moet eerst nog ergens een flinke stevige doos zoeken.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja joh, kalm aan maar hoor , moet nog in Sunny Boy beginnen.
Juist! Zal ik Sunny Boy door sturen naar Maes als ik hem uit heb?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I agree.
En echt, ik stuur iedereen kaartjes en zo, maar als mensen zo obvious gaan zitten janken dat ze nooit es post krijgen dan denk ik nou dan van mij ook niet. Ik vind het ook niet erg dat ze het leest, mss is het leerzaam
Oh ja, en of jij die naar Maes wil sturen als je m uit hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja joh, kalm aan maar hoor , moet nog in Sunny Boy beginnen.
OMGquote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss wordt het wel de week daarna pas, want ik moet eerst nog ergens een flinke stevige doos zoeken.
Waarom denk ik nu zelfs al aan LK?
Ja, daar zeg je een waar woordquote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja het ijkpunt voor het dieptepunt, als IK het ook zielig vind zit je aan het andere uiterste
Sorry, ik zeg dingen graag gewoon recht voor zn raap zoals ik het ervaar, dat weet je nu toch welquote:Op maandag 28 februari 2011 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je een waar woord
Da's eigenlijk ook geen reclame
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Strega het volgende:
Ga AFK, Pagan heeft ineens een bloeddruk dip dus even een momentje aandacht nodig.
Tot morgen hé!
Het een gaat niet noodzakelijkerwijs samen met het ander. Zie je mij wel eens ontwijken?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, ik zeg dingen graag gewoon recht voor zn raap zoals ik het ervaar, dat weet je nu toch wel
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het een gaat niet noodzakelijkerwijs samen met het ander. Zie je mij wel eens ontwijken?
En als jullie het niet erg vinden: ik zou het op prijs stellen als jullie het nu per PM over LK gaan hebben (of waar dan ook, maar niet meer hier). Ik krijg erg het schoolplein van de lagere school-gevoel. Ik herinner me nog een middag dat we met zes klassen op de hekken gingen zitten toen een klasgenootje van mij het plein op kwam lopen. Allemaal luid roepend: "Vlooien, vlooien" Té makkelijk
Goed, duurt maar even, ligt aan de medicatie.quote:
Nu een grap die wel grappig isquote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar had dat klasgenootje vlooien of niet?
Blegh, hoe kom je daar achter?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed, duurt maar even, ligt aan de medicatie.
Bloeddrukmeter. Hij daalt dan heel erg, dus is dan eigenlijk positiever dan andersom.quote:
Okee, waar gebeurd maar wel grappig.quote:
Ah ok, hij voelt het en meet het dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Bloeddrukmeter. Hij daalt dan heel erg, dus is dan eigenlijk positiever dan andersom.
Nou, die daalt dan heel snel tot 100/60 en dat voelt raar, als je bloeddruk meestal te hoog is.quote:
Ja, dat is meestal maar even, maar hij krijgt dan even enorm "tunnelvisie" en flauw val gevoel.quote:
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Dat zal echt niet fijn voelenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, die daalt dan heel snel tot 100/60 en dat voelt raar, als je bloeddruk meestal te hoog is.
Gelukkig ken ik het, ik heb af en toe zo'n lage bloeddruk dat ie niet gemeten kan worden.
Nee, maar op zich is het fijn, hoog is niet goed voor hem.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Dat zal echt niet fijn voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |