OMGquote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss wordt het wel de week daarna pas, want ik moet eerst nog ergens een flinke stevige doos zoeken.
Waarom denk ik nu zelfs al aan LK?
Ja, daar zeg je een waar woordquote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja het ijkpunt voor het dieptepunt, als IK het ook zielig vind zit je aan het andere uiterste
Sorry, ik zeg dingen graag gewoon recht voor zn raap zoals ik het ervaar, dat weet je nu toch welquote:Op maandag 28 februari 2011 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je een waar woord
Da's eigenlijk ook geen reclame
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Strega het volgende:
Ga AFK, Pagan heeft ineens een bloeddruk dip dus even een momentje aandacht nodig.
Tot morgen hé!
Het een gaat niet noodzakelijkerwijs samen met het ander. Zie je mij wel eens ontwijken?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, ik zeg dingen graag gewoon recht voor zn raap zoals ik het ervaar, dat weet je nu toch wel
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het een gaat niet noodzakelijkerwijs samen met het ander. Zie je mij wel eens ontwijken?
En als jullie het niet erg vinden: ik zou het op prijs stellen als jullie het nu per PM over LK gaan hebben (of waar dan ook, maar niet meer hier). Ik krijg erg het schoolplein van de lagere school-gevoel. Ik herinner me nog een middag dat we met zes klassen op de hekken gingen zitten toen een klasgenootje van mij het plein op kwam lopen. Allemaal luid roepend: "Vlooien, vlooien" Té makkelijk
Goed, duurt maar even, ligt aan de medicatie.quote:
Nu een grap die wel grappig isquote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar had dat klasgenootje vlooien of niet?
Blegh, hoe kom je daar achter?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed, duurt maar even, ligt aan de medicatie.
Bloeddrukmeter. Hij daalt dan heel erg, dus is dan eigenlijk positiever dan andersom.quote:
Okee, waar gebeurd maar wel grappig.quote:
Ah ok, hij voelt het en meet het dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Bloeddrukmeter. Hij daalt dan heel erg, dus is dan eigenlijk positiever dan andersom.
Nou, die daalt dan heel snel tot 100/60 en dat voelt raar, als je bloeddruk meestal te hoog is.quote:
Ja, dat is meestal maar even, maar hij krijgt dan even enorm "tunnelvisie" en flauw val gevoel.quote:
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Dat zal echt niet fijn voelenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, die daalt dan heel snel tot 100/60 en dat voelt raar, als je bloeddruk meestal te hoog is.
Gelukkig ken ik het, ik heb af en toe zo'n lage bloeddruk dat ie niet gemeten kan worden.
Nee, maar op zich is het fijn, hoog is niet goed voor hem.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Dat zal echt niet fijn voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |