Nee natuurlijk niet, anders had ik haar toch wel gequote en ik quote AH. Als ze dat denkt heeft ze echt niet opgeletquote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die opmerking ging ook nergens over, jij had het toch niet over LK met dat "wanhopig"?
Dank jequote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, maar die sneer naar Oognip nu is wel heul onterecht hoor
Goed he?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo, dat topic met die "nare" TT was wel ff in recordtempo weggewerkt he
ben blij dat t daarbij bleefquote:
maareh ohoh, geen griekse sex gehad?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wel even reageren hoor, jij achter je rooibos!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Mission impossible
Laat ik het zo zeggen: er wordt wel vaker een beetje doorgedraafd en niet altijd alleen maar grappig of grappig bedoeld. Als iedereen blijft zeggen dat ze het allemaal nooit neerbuigend (als verzamelwoord) hebben bedoeld, dan is een aantal van hen niet eerlijk. Niet zozeer over de afgelopen topics (en dus de betreffende aanwezigen) want die heb ik niet teruggelezen, maar in de afgelopen maanden.
Is heul niet erg, alles mag van mij (Het heet hier Holland), maar volgens mij heb ik redelijk gelijk
En om een nieuwe duiscussie te voorkomen: ik zeg dus niet (met de nadruk op NIET) dat iedereen dat, of dat nu (vandaag) doet of heeft gedaan.
* zo, achter bosje rooibos wegduikt
Nee dat kan nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben blij dat t daarbij bleef
ze had ook over je heen kunnen gaan
quote:
Misch had ik dat niet eens erg gevondenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben blij dat t daarbij bleef
ze had ook over je heen kunnen gaan
quote:
Kan jij niet lezen of zo?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
maareh ohoh, geen griekse sex gehad?
Oh, maar dan KAN het welquote:
Ze wil gewoon niet.quote:
jewel, alles wat ik wil lezenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef Pagan het volgende:
* Pagan gaat op zijn handen zitten.
* Pagan houdt zich in.
* Pagan doet zijn uiterste best.
* Pagan probeert het echt.
*SHIT*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, het zullen de meds wel zijn.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
True, maar daar is altijd eerlijk over gedaan naar LK toe.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Mission impossible
Laat ik het zo zeggen: er wordt wel vaker een beetje doorgedraafd en niet altijd alleen maar grappig of grappig bedoeld. Als iedereen blijft zeggen dat ze het allemaal nooit neerbuigend (als verzamelwoord) hebben bedoeld, dan is een aantal van hen niet eerlijk. Niet zozeer over de afgelopen topics (en dus de betreffende aanwezigen) want die heb ik niet teruggelezen, maar in de afgelopen maanden.
Is heul niet erg, alles mag van mij (Het heet hier Holland), maar volgens mij heb ik redelijk gelijk
En om een nieuwe duiscussie te voorkomen: ik zeg dus niet (met de nadruk op NIET) dat iedereen dat, of dat nu (vandaag) doet of heeft gedaan.
* zo, achter bosje rooibos wegduikt
Ja ja ja ja, jij oude wijze vrouw zou er meteen op springen zeker?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet.![]()
De jeugd van tegenwoordig.
Nogmaals....het gaat over kwaliteit, niet om kwantiteit.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja ja, jij oude wijze vrouw zou er meteen op springen zeker?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
En echt als zelfs Greys het niet zielig vindt dan houdt het helemaal op qua zieligheidsfactor
Ik heb precies verteld hoe mijn avond was, jij bent degene die dingen insinueert over jezelf en dan niks meer zegtquote:
Hoi Barbaaf, bijgelezen bijgekomen?quote:
jAquote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja, dat doet ze steedsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb precies verteld hoe mijn avond was, jij bent degene die dingen insinueert over jezelf en dan niks meer zegt
vandaag bij expo gezeten, veel contacten opgedaan, gezellig gekletst, en nog even naar een verjaardag geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb precies verteld hoe mijn avond was, jij bent degene die dingen insinueert over jezelf en dan niks meer zegt
Greys is inderdaad het ijkpunt voor onze gemeenschappelijke zielig-o-meter.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
En echt als zelfs Greys het niet zielig vindt dan houdt het helemaal op qua zieligheidsfactor
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja het ijkpunt voor het dieptepunt, als IK het ook zielig vind zit je aan het andere uiterstequote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys is inderdaad het ijkpunt voor onze gemeenschappelijke zielig-o-meter.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag bij expo gezeten, veel contacten opgedaan, gezellig geketst, en nog even naar een verjaardag geweest
Klopt!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja het ijkpunt voor het dieptepunt, als IK het ook zielig vind zit je aan het andere uiterste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |