quote:
Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:[..]
Nope. Mission impossible

Laat ik het zo zeggen: er wordt wel vaker een beetje doorgedraafd en niet altijd alleen maar grappig of grappig bedoeld. Als iedereen blijft zeggen dat ze het allemaal nooit neerbuigend (als verzamelwoord) hebben bedoeld, dan is een aantal van hen niet eerlijk. Niet zozeer over de afgelopen topics (en dus de betreffende aanwezigen) want die heb ik niet teruggelezen, maar in de afgelopen maanden.
Is heul niet erg, alles mag van mij (Het heet hier Holland), maar volgens mij heb ik redelijk gelijk

En om een nieuwe duiscussie te voorkomen: ik zeg dus niet (met de nadruk op NIET) dat iedereen dat, of dat nu (vandaag) doet of heeft gedaan.
* zo, achter bosje rooibos wegduikt
Ik ga wel even reageren hoor, jij achter je rooibos!

Ik geef meteen toe dat ik eerder "problemen" had met het taalgebruik van LK. Maar dat hebben we ook gewoon aangegeven in de topics toen

Nu, vanadaag, had ik ABSOLUUT geen slechte bedoeling, sterker nog, ik voel me totaal onterecht aangevallen door LK. Dus misschien reageer ik overdreven, maar dan Oognip aanvallen om haar tt en om een opmerking die helemaal niet over LK ging vind ik belachelijk, dus ja, dan reageer ik