Chick!quote:
Nee zeg, eerst foto keuren. Misschien ben je wel een kloon van skippyquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik heb deze week een hotel in a'dam, kom je langs?
Nee zeg, eerst foto keuren. Misschien ben je wel een kloon van skippyquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik heb deze week een hotel in a'dam, kom je langs?
En de zin om af te wassenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Evie het volgende:
welles welles ik mis een nieuw bakkie koffie!
Oeh daar heb ik ook wel trek inquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Evie het volgende:
welles welles ik mis een nieuw bakkie koffie!
Heb jij wel es een foto van skippy gezien dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nee zeg, eerst foto keuren. Misschien ben je wel een kloon van skippy
Ik heb em in real life gezien op een meet...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij wel es een foto van skippy gezien dan?
Wat is er tussen jullie voorgevallen schatje?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee zeg, eerst foto keuren. Misschien ben je wel een kloon van skippy
Jij hoereert jezelf tegenwoordig?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
150 euro voor een uur... 2 uur is 300 euro etc
oooquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb em in real life gezien op een meet...
Welke dan ?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omschrijf 'm eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zag hem... dat was genoeg om mij voor de rest van mijn leven te tekenenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie voorgevallen schatje?
Jeweetsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef xFriendx het volgende:
Dat is niet waar die TT, ik zie hier geen vrouwelijk figuur in mijn bed hier. Maar dat zal wel komen doordat al die dames op dit moment Jofu zijn bed aan het slopen zijn
Je kent de prijzen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
150 euro voor een uur... 2 uur is 300 euro etc
iets met woorden en mn mond enzoquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee arme ik zul je bedoelen raar wijf
Als ik de woorden uit je mond haal, kan er mooi weer wat anders in.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
iets met woorden en mn mond enzo
Die kwam hard aanquote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zag hem... dat was genoeg om mij voor de rest van mijn leven te tekenen
Als je op een meet komt ga ik ervan uit dat je geen afgelikte boterham kunt zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zag hem... dat was genoeg om mij voor de rest van mijn leven te tekenen
Zeker niet als Spirit naast je staat.quote:
Dikzakquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan.. of je die zak nu over je kop had of niet
ligt eraan watquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de woorden uit je mond haal, kan er mooi weer wat anders in.
Dat ligt er maar net aan..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als je op een meet komt ga ik ervan uit dat je geen afgelikte boterham kunt zijn
Zeg er eens een vrouw dat je een onuitwisbare indruk maakt, is het weer niet goed.quote:
Op zich ziet ie er wel normaal uit. Lang, goed gebouwd, niet heel leijk. Donker haar, blauwe ogen. Maar dan zie je die schichtige blik in zijn oogjes en die onzekerheid die van hem afstraalt en dan denk je: ja, duidelijk Skippy. Er komt ook amper een woord uitquote:
Ik draai nu radiohead-creepquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg er eens een vrouw dat je een onuitwisbare indruk maakt, is het weer niet goed.
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Zegt ie tegen een meisje van 1m77 en 62 kilo... mafkees
een calippoquote:
Radiohead!quote:
Dan ben je de afgelopen maanden wel slank gewordenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij houdt alle maten van de dames hier bij dat je dat ook wilde zeggen?quote:
Patatjesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de woorden uit je mond haal, kan er mooi weer wat anders in.
Hij kan pratenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich ziet ie er wel normaal uit. Lang, goed gebouwd, niet heel leijk. Donker haar, blauwe ogen. Maar dan zie je die schichtige blik in zijn oogjes en die onzekerheid die van hem afstraalt en dan denk je: ja, duidelijk Skippy. Er komt ook amper een woord uit
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan ben je de afgelopen maanden wel slank geworden
Milksjeek!quote:
met pindasausquote:
Ik weet hoe Evie eruit ziet irlquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt alle maten van de dames hier bij dat je dat ook wilde zeggen?
Da's best forsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als je op een meet komt ga ik ervan uit dat je geen afgelikte boterham kunt zijn
Hij meet en weegt ze als in zijn bed liggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt alle maten van de dames hier bij dat je dat ook wilde zeggen?
Ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet hoe Evie eruit ziet irl
Behalve dan dat ie een keer in z'n broek gezeken heeft op een meetquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich ziet ie er wel normaal uit. Lang, goed gebouwd, niet heel leijk. Donker haar, blauwe ogen. Maar dan zie je die schichtige blik in zijn oogjes en die onzekerheid die van hem afstraalt en dan denk je: ja, duidelijk Skippy. Er komt ook amper een woord uit
speciaal danquote:
Maar waarom kom je op een meet? Je bent toch een zelfverzekerde lekkere babe?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uberhaupt als je kansloze mannetjes serieus neemt die zeggen dat iemand een afgelikte boterham is..
Ik mag dat zeggenquote:
Whahaha hey yuuksquote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie een keer in z'n broek gezeken heeft op een meet
Dat is gewoon zoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uberhaupt als je kansloze mannetjes serieus neemt die zeggen dat iemand een afgelikte boterham is..
Geen woorden, maar daden.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
Kroket!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef detijd het volgende:
honger krijgt van al het gepraat over eten
En daarom mag je niet de mensen in persoon ontmoeten waar je zo nu en dan leuk mee kletst?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Maar waarom kom je op een meet? Je bent toch een zelfverzekerde lekkere babe?
Yup, met je strakke lijn.quote:
Nee! Patat hoort met mayoquote:
Ah, je bent dus lekker?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En daarom mag je niet de mensen in persoon ontmoeten waar je zo nu en dan leuk mee kletst?
Dat weet bijna niemand hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
ouderwets typquote:
Mooie ogen, goede glimlach en krullen.quote:
Ik noem dat traditioneelquote:
Dat zegt nog niks over haar figuurquote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie ogen, goede glimlach en krullen.
Jij doet aan hardlopen toch?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij doet aan hardlopen toch?
Hoop dat ik in de sportschool nog een keer klik met een leuke dame daar, dan zit ik in ieder geval met het sporten alvast op 1 (slanke) lijn
Dat zal dalen zodra jij je mond open doetquote:
En jij een 2 ?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal dalen zodra jij je mond open doet
Ik wou dat ik daar iets over kon zeggen.quote:
Nee zo laag dat het niet in cijfers is uit te drukken isquote:
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij doet aan hardlopen toch?
Hoop dat ik in de sportschool nog een keer klik met een leuke dame daar, dan zit ik in ieder geval met het sporten alvast op 1 (slanke) lijn
Ik weet niet wat het met sportschool flirten is trouwens.. ik sport regelmatig en best lang al, maar heb nog nooit een date er aan over gehouden ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij ook ja, maar jij bent dan ook een babe![]()
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou dat ik daar iets over kon zeggen.
Ik hoop volgende weekquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met sportschool flirten is trouwens.. ik sport regelmatig en best lang al, maar heb nog nooit een date er aan over gehouden ofzo
Dat is iets tussen Spirit en mij.quote:
Ik ook niet. Ik sportte op een 50+ / homo-sportschoolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met sportschool flirten is trouwens.. ik sport regelmatig en best lang al, maar heb nog nooit een date er aan over gehouden ofzo
Maar toch, tis wel sexy dat je beweegt/sportquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt
Maar die slanke lijn heb ik niet daaraan te danken. Alle credits gaan naar mijn moeder
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik sportte op een 50+ / homo-sportschool
Ongeacht hoe zwaar iemand misschien is. en net begonnen is met sporten?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch, tis wel sexy dat je beweegt/sport
Die zitten vaak meer aan de eiwit-shakes en verliezen dan soms het oog voor lekkere volkoren broodjesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je weet niet meer zeker of ik je naakt heb gezien?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef Spirit82 het volgende:
Omdat ie me niet naakt heeft gezien, neem ik aan
Dat maakt het wel lastig natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik sportte op een 50+ / homo-sportschool
Mooi zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, dan weet ik niet waarom je daar niks over kunt zeggen
Nee ik nam aan dat dat de reden was waarom je er niks over kon zeggen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet meer zeker of ik je naakt heb gezien?
Nou, als je mij ziet strompelen dan verdwijnt voorgoed je libidoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch, tis wel sexy dat je beweegt/sport
En air had daar geen last van... dus koos je voor hem?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, als je mij ziet strompelen dan verdwijnt voorgoed je libido
Je hoeft iemand niet naakt te zien om een indruk te krijgen van het figuur.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
Nee ik nam aan dat dat de reden was waarom je er niks over kon zeggen?
Andere uni zoekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastig natuurlijkOf lastig.. minder interessant haha.
Ik sport op de universiteit hier.. maar moet zeggen, het valt tegen
Jep, hoewel ik wel zo eerlijk ben dat een dame van 120 kilo die met 3 stapjes op de loopband al staat te puffen niet mijn idee van aantrekkelijk is. Maar er zijn wel dames in mijn sportschool met een leuk koppie waarbij hun figuur nog niet op het juiste zit, maar ik weet dat ze al een tijd goed bezig zijn en weet dat ze het wel gaan redden, dat kan ik wel waarderen en die zijn ook aantrekkelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ongeacht hoe zwaar iemand misschien is. en net begonnen is met sporten?
Oh, nou dan weet ik niet wat de reden is dat je er niks over kunt zeggen, maar ik vind het wel fijn dat dat iets tussen ons is, ook al ben ik me er niet van bewustquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet naakt te zien om een indruk te krijgen van het figuur.
Air heeft mij nooit zien strompelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En air had daar geen last van... dus koos je voor hem?
Dat verklaard het ookquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air heeft mij nooit zien strompelen
Je voor zekerheid dan maar nooit meetenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, als je mij ziet strompelen dan verdwijnt voorgoed je libido
Doe er iets aanquote:
Nu we iets hebben dat ons bindt, mag ik je dan eindelijk toevoegen op Hyves, Facebook etc?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, nou dan weet ik niet wat de reden is dat je er niks over kunt zeggen, maar ik vind het wel fijn dat dat iets tussen ons is, ook al ben ik me er niet van bewust
Niet als ik tijdens die meet moet gaan hardlopenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je voor zekerheid dan maar nooit meeten
TU Enschede ? Daar zitten alleen fokkers en nerdsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastig natuurlijkOf lastig.. minder interessant haha.
Ik sport op de universiteit hier.. maar moet zeggen, het valt tegen
Daar heb jij toch geen reden voor nodig schatquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu we iets hebben dat ons bindt, mag ik je dan eindelijk toevoegen op Hyves, Facebook etc?
Hoiquote:
Je weet dat fokkers en nerds het eng vinden om te sporten?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
TU Enschede ? Daar zitten alleen fokkers en nerds
Het zou niet de eerste keer zijn dat je geen idee hebt wie ik ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Spirit82 het volgende:
Daar heb jij toch geen reden voor nodig schat
Dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ah, nou ik compenseer mijn kleine pikkie met veel geld en donker haar.
Misschien lukt het.
Dat zal ook niet snel voorkomenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet als ik tijdens die meet moet gaan hardlopen
Je email stond in mn ongewenste postvak...quote:
Zei de cafesnolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of gewoon minder eng, dat zou al een hoop schelen.
Normaal leren communiceren met mensen bijvoorbeeldquote:
Exact. Geen reden voor paniek dusquote:
Stomme laptopquote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je email stond in mn ongewenste postvak...Als ik je foto zie weet ik dat toch wel
Waar heb je nou weer overquote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je email stond in mn ongewenste postvak...Als ik je foto zie weet ik dat toch wel
Je verwart me met skippy.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme laptopIk probeerde dus Air te quoten en niet die rare kangaroe.
Ik ken de beste kerel niet. Maar ik word wel een tikje moe van hoe onaantrekkelijke mensen dagenlang kunnen klagen over hun eigen gebrek aan schoonheid, maar geen stap willen zetten om iets aan zichzelf te verbeteren.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
onmogelijk dat skip knap gaat worden hoor
Voeg me nou maar gewoon toe, flapdrolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met skippy.Kan het nog meer onder de gordel?
Vroeger zouden we zeggen "je verwarren met sedan" .. maar dat werkt niet echt meerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
Je verwart me met skippy.Kan het nog meer onder de gordel?
Hou je smoel nou maarquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
onmogelijk dat skip knap gaat worden hoor
Pmquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Monco10 het volgende:
Skippy kun je even een foto posten van jezelf? Dan weet ik of ik de kans ga wagen
Ik welquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken de beste kerel niet. Maar ik word wel een tikje moe van hoe onaantrekkelijke mensen dagenlang kunnen klagen over hun eigen gebrek aan schoonheid, maar geen stap willen zetten om iets aan zichzelf te verbeteren.
Ik word toch verdorie ook niet zo wakker 's morgens.
Skippy's onaantrekkelijkheid komt voor het overgrote deel door zijn gedrag.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Monco10 het volgende:
Skippy kun je even een foto posten van jezelf? Dan weet ik of ik de kans ga wagen
Waarom niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger zouden we zeggen "je verwarren met sedan" .. maar dat werkt niet echt meer
And you love us!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef rival het volgende:
Wat zijn de vrouwen weer gemeen hier, zoals gewoonlijk
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef rival het volgende:
Avond!!quote:
Sommige vrouwen hoeven niet oud te zijn om zich te gedragen als een gefrustreerde, oude vrijster.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef rival het volgende:
Bemoei je er niet mee, lelijkerdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef rival het volgende:
Nou gaan we weerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Skippy's onaantrekkelijkheid komt voor het overgrote deel door zijn gedrag.
I wanna!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
Ik ga de beste chocoladetaart ooit morgen maken. Nu al zin in.
quote:
dat blijkt maarw eer hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hoeven niet oud te zijn om zich te gedragen als een gefrustreerde, oude vrijster.
pardon?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, lelijkerd
Picca's natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
Ik ga de beste chocoladetaart ooit morgen maken. Nu al zin in.
goed!quote:
Lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Dit is 'm: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=592412&rq=chocoladetaart
Maar 615 kcal per stukje!
veel gewerkt, gisteren feestje in de Heineken hall... Ja was wel goed!quote:
Mensen die calorieën tellen oei.. Eet gewoon regelmatig en deels gezondquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Doe eens sturen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef rival het volgende:
[..]
veel gewerkt, gisteren feestje in de Heineken hall... Ja was wel goed!
Ben ik op de terugweg (weer) in slaap gevallen in de auto, hebben ze GVD weer zo een kutfoto van me
Chocomeet@my place.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, iedereen een stukje proeven!
whehehe, niks bijzondersquote:
Jammer van de stukjes erinquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt goed!quote:
Die kun je achterwege laten.quote:
Doe eens posten hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef rival het volgende:
[..]
veel gewerkt, gisteren feestje in de Heineken hall... Ja was wel goed!
Ben ik op de terugweg (weer) in slaap gevallen in de auto, hebben ze GVD weer zo een kutfoto van me
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe, niks bijzonders![]()
ik heb werk, zie mogelijkheden wat voor mezelf te gaan zoeken en ik houd van m'n ventje
wel met dezelfde mate van overdrijven, maar tochquote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een ander antwoord dan een paar maandjes terug
Goed plan. Veel plezier met bakken morgenquote:
Ik ben een klaploper en alcoholistquote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kan altijd nog aan je houding werken hoor
Ik tel geen calorieën hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen die calorieën tellen oei.. Eet gewoon regelmatig en deels gezond
Ik wilde al hartige taart maken voor het avondeten en dat kost al tijd genoeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
Goed plan. Veel plezier met bakken morgen
quote:
Die moeten er juist inquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan doe je het zonder abrikozen en walnoten?
ik ben liefquote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt
ja wel goed, niet super veel gedaan, maar was goed
Je hebt hem net een half uur meegemaakt en daar niets vreemds aan opgemerkt?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb de fotos van skippy gezien, valt wel mee.
Dan moet zijn gedrag wel heel erg zijn.
Vergeleken hem ben ik sociaalquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb de fotos van skippy gezien, valt wel mee.
Dan moet zijn gedrag wel heel erg zijn.
PMquote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt hem net een half uur meegemaakt en daar niets vreemds aan opgemerkt?
Niet allemaal hoor ... meestal vinden ze van niet als het wel zo is en andersomquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vinden ze allemaal van zichzelf.. dusja.. hoe geloofwaardig dat is
Laat me toch lekker spelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt hem net een half uur meegemaakt en daar niets vreemds aan opgemerkt?
Ook goedquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde al hartige taart maken voor het avondeten en dat kost al tijd genoeg.
Ik ging er vanuit dat ik wel een stukje van haar zou krijgenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan doe je het zonder abrikozen en walnoten?
Ik ben een botte lulquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor ... meestal vinden ze van niet als het wel zo is en andersom![]()
Genetisch foutje?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* kijkt naar beneden
*zie boobies![]()
Geen man![]()
Nee.. ook geen dikke
Rare mannen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor ... meestal vinden ze van niet als het wel zo is en andersom![]()
gelukkig staat er een "meestal", ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag wel, maar die noten gaan er dus écht wel in hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ik wel een stukje van haar zou krijgen
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vinden ze allemaal van zichzelf.. dusja.. hoe geloofwaardig dat is
Geloof mij nou maar gewoon op mijn woordquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen je verafschuwdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vergeleken met jou ben ik heel knap
Maar is het ook een grotequote:
Ja, die moet ik dus missen en morgen kijken, of hopen dat ie vanavond nog op Streetfire staat..quote:
ik ben graag naief.. dus vooruitquote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Geloof mij nou maar gewoon op mijn woord
Cue .. behave!!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*voelt eens
*ook iets lager
*voelt geen lul, maar een heerlijk...
nee, geen foutje
Oeh, naïviteit.quote:
Niet?quote:
Meerdere.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha het was te makkelijk om die opmerking te maken rofl
iedere keer als ik in de spiegel kijkquote:
Dat is ook erg leuk.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond alleen ruzie zitten maken met een paar mongolen op een forum
Just checkingquote:
Soms meer dan anders.quote:
Hier ben ikquote:
Doe er wat aan. Slopen die spiegel.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef JoeBravo het volgende:
iedere keer als ik in de spiegel kijk
ah, de makkelijke weg! mijn soort oplossing!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Slopen die spiegel.
waarom doe je dat dan ook?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond alleen ruzie zitten maken met een paar mongolen op een forum
Colin Firth als homoseksueel in de jaren 60, verliest zijn grote liefde.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef rival het volgende:
[..]
waar gaat ie over? ben niet zo goed met titels...
het is bijna einde weekend ! wat moeten ze wel niet denkquote:
Ik wist niet dat je het in je had.quote:
Desondanks klinkt het als een vrouwenfilm.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Colin Firth als homoseksueel in de jaren 60, verliest zijn grote liefde.
Al denken ze de hele avondquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef detijd het volgende:
[..]
het is bijna einde weekend ! wat moeten ze wel niet denk![]()
en niet meteendoen kan ook
zijn hoor
Nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Colin Firth als homoseksueel in de jaren 60, verliest zijn grote liefde.
Spierwit en ijskoud?quote:
dat dacht ik alquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al denken ze de hele avond![]()
![]()
Ik vind dat niet erg hoor
Ik lach me de buidel van m'n lijf bij de gedachte aan jouquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Gatver nu moet ik aan je rotkop denken... heb spontaan geen zin meer
en zegt geen neequote:
Date?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik lach me de buidel van m'n lijf bij de gedachte aan jouDate from hell
Och, anders had ik je net zo lang op je billen geslagen tot je bloed spontaan weer zou gaan stromen.quote:
beetje ziekig maar verder okay, flink aan het datenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Och, anders had ik je net zo lang op je billen geslagen tot je bloed spontaan weer zou gaan stromen.
Ik heb nog nooit met zo'n raar wijf als jij gedate En dan ook nog eens vadsigquote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Date?![]()
o grapjas.. nog nooit zoveel zin gehad in een boek lezen in de hoop dat niemand me herkennen zou
Zit er wat leuks tussen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beetje ziekig maar verder okay, flink aan het daten
met u schoone jonkvrouwe?
Daar hou jij wel van?quote:
cuequote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik weet het!!
een opblaaspop!![]()
(al heb ik dat van air niet meegenomen)
Hey grapjas...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met zo'n raar wijf als jij gedate En dan ook nog eens vadsig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |