Dat klinkt goed!quote:
Die kun je achterwege laten.quote:
Doe eens posten hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef rival het volgende:
[..]
veel gewerkt, gisteren feestje in de Heineken hall... Ja was wel goed!
Ben ik op de terugweg (weer) in slaap gevallen in de auto, hebben ze GVD weer zo een kutfoto van me
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe, niks bijzonders![]()
ik heb werk, zie mogelijkheden wat voor mezelf te gaan zoeken en ik houd van m'n ventje
wel met dezelfde mate van overdrijven, maar tochquote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een ander antwoord dan een paar maandjes terug
Goed plan. Veel plezier met bakken morgenquote:
Ik ben een klaploper en alcoholistquote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kan altijd nog aan je houding werken hoor
Ik tel geen calorieën hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen die calorieën tellen oei.. Eet gewoon regelmatig en deels gezond
Ik wilde al hartige taart maken voor het avondeten en dat kost al tijd genoeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
Goed plan. Veel plezier met bakken morgen
quote:
Die moeten er juist inquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan doe je het zonder abrikozen en walnoten?
ik ben liefquote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt
ja wel goed, niet super veel gedaan, maar was goed
Je hebt hem net een half uur meegemaakt en daar niets vreemds aan opgemerkt?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb de fotos van skippy gezien, valt wel mee.
Dan moet zijn gedrag wel heel erg zijn.
Vergeleken hem ben ik sociaalquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb de fotos van skippy gezien, valt wel mee.
Dan moet zijn gedrag wel heel erg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |