Je email stond in mn ongewenste postvak...quote:
Zei de cafesnolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of gewoon minder eng, dat zou al een hoop schelen.
Normaal leren communiceren met mensen bijvoorbeeldquote:
Exact. Geen reden voor paniek dusquote:
Stomme laptopquote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je email stond in mn ongewenste postvak...Als ik je foto zie weet ik dat toch wel
Waar heb je nou weer overquote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je email stond in mn ongewenste postvak...Als ik je foto zie weet ik dat toch wel
Je verwart me met skippy.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme laptopIk probeerde dus Air te quoten en niet die rare kangaroe.
Ik ken de beste kerel niet. Maar ik word wel een tikje moe van hoe onaantrekkelijke mensen dagenlang kunnen klagen over hun eigen gebrek aan schoonheid, maar geen stap willen zetten om iets aan zichzelf te verbeteren.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
onmogelijk dat skip knap gaat worden hoor
Voeg me nou maar gewoon toe, flapdrolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart me met skippy.Kan het nog meer onder de gordel?
Vroeger zouden we zeggen "je verwarren met sedan" .. maar dat werkt niet echt meerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
Je verwart me met skippy.Kan het nog meer onder de gordel?
Hou je smoel nou maarquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
onmogelijk dat skip knap gaat worden hoor
Pmquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Monco10 het volgende:
Skippy kun je even een foto posten van jezelf? Dan weet ik of ik de kans ga wagen
Ik welquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken de beste kerel niet. Maar ik word wel een tikje moe van hoe onaantrekkelijke mensen dagenlang kunnen klagen over hun eigen gebrek aan schoonheid, maar geen stap willen zetten om iets aan zichzelf te verbeteren.
Ik word toch verdorie ook niet zo wakker 's morgens.
Skippy's onaantrekkelijkheid komt voor het overgrote deel door zijn gedrag.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Monco10 het volgende:
Skippy kun je even een foto posten van jezelf? Dan weet ik of ik de kans ga wagen
Waarom niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger zouden we zeggen "je verwarren met sedan" .. maar dat werkt niet echt meer
And you love us!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef rival het volgende:
Wat zijn de vrouwen weer gemeen hier, zoals gewoonlijk
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef rival het volgende:
Avond!!quote:
Sommige vrouwen hoeven niet oud te zijn om zich te gedragen als een gefrustreerde, oude vrijster.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef rival het volgende:
Bemoei je er niet mee, lelijkerdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef rival het volgende:
Nou gaan we weerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Skippy's onaantrekkelijkheid komt voor het overgrote deel door zijn gedrag.
I wanna!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
Ik ga de beste chocoladetaart ooit morgen maken. Nu al zin in.
quote:
dat blijkt maarw eer hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hoeven niet oud te zijn om zich te gedragen als een gefrustreerde, oude vrijster.
pardon?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, lelijkerd
Picca's natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
Ik ga de beste chocoladetaart ooit morgen maken. Nu al zin in.
goed!quote:
Lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Dit is 'm: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=592412&rq=chocoladetaart
Maar 615 kcal per stukje!
veel gewerkt, gisteren feestje in de Heineken hall... Ja was wel goed!quote:
Mensen die calorieën tellen oei.. Eet gewoon regelmatig en deels gezondquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Doe eens sturen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef rival het volgende:
[..]
veel gewerkt, gisteren feestje in de Heineken hall... Ja was wel goed!
Ben ik op de terugweg (weer) in slaap gevallen in de auto, hebben ze GVD weer zo een kutfoto van me
Chocomeet@my place.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, iedereen een stukje proeven!
whehehe, niks bijzondersquote:
Jammer van de stukjes erinquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |