Oh, nou dan weet ik niet wat de reden is dat je er niks over kunt zeggen, maar ik vind het wel fijn dat dat iets tussen ons is, ook al ben ik me er niet van bewustquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet naakt te zien om een indruk te krijgen van het figuur.
Air heeft mij nooit zien strompelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En air had daar geen last van... dus koos je voor hem?
Dat verklaard het ookquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air heeft mij nooit zien strompelen
Je voor zekerheid dan maar nooit meetenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, als je mij ziet strompelen dan verdwijnt voorgoed je libido
Doe er iets aanquote:
Nu we iets hebben dat ons bindt, mag ik je dan eindelijk toevoegen op Hyves, Facebook etc?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, nou dan weet ik niet wat de reden is dat je er niks over kunt zeggen, maar ik vind het wel fijn dat dat iets tussen ons is, ook al ben ik me er niet van bewust
Niet als ik tijdens die meet moet gaan hardlopenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je voor zekerheid dan maar nooit meeten
TU Enschede ? Daar zitten alleen fokkers en nerdsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastig natuurlijkOf lastig.. minder interessant haha.
Ik sport op de universiteit hier.. maar moet zeggen, het valt tegen
Daar heb jij toch geen reden voor nodig schatquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu we iets hebben dat ons bindt, mag ik je dan eindelijk toevoegen op Hyves, Facebook etc?
Hoiquote:
Je weet dat fokkers en nerds het eng vinden om te sporten?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
TU Enschede ? Daar zitten alleen fokkers en nerds
Het zou niet de eerste keer zijn dat je geen idee hebt wie ik ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Spirit82 het volgende:
Daar heb jij toch geen reden voor nodig schat
Dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ah, nou ik compenseer mijn kleine pikkie met veel geld en donker haar.
Misschien lukt het.
Dat zal ook niet snel voorkomenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet als ik tijdens die meet moet gaan hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |