Jij houdt alle maten van de dames hier bij dat je dat ook wilde zeggen?quote:
Patatjesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de woorden uit je mond haal, kan er mooi weer wat anders in.
Hij kan pratenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich ziet ie er wel normaal uit. Lang, goed gebouwd, niet heel leijk. Donker haar, blauwe ogen. Maar dan zie je die schichtige blik in zijn oogjes en die onzekerheid die van hem afstraalt en dan denk je: ja, duidelijk Skippy. Er komt ook amper een woord uit
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan ben je de afgelopen maanden wel slank geworden
Milksjeek!quote:
met pindasausquote:
Ik weet hoe Evie eruit ziet irlquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt alle maten van de dames hier bij dat je dat ook wilde zeggen?
Da's best forsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Zegt ie tegen een meisje van 1m77 en 62 kilo... mafkees
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als je op een meet komt ga ik ervan uit dat je geen afgelikte boterham kunt zijn
Hij meet en weegt ze als in zijn bed liggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt alle maten van de dames hier bij dat je dat ook wilde zeggen?
Ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet hoe Evie eruit ziet irl
Behalve dan dat ie een keer in z'n broek gezeken heeft op een meetquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich ziet ie er wel normaal uit. Lang, goed gebouwd, niet heel leijk. Donker haar, blauwe ogen. Maar dan zie je die schichtige blik in zijn oogjes en die onzekerheid die van hem afstraalt en dan denk je: ja, duidelijk Skippy. Er komt ook amper een woord uit
speciaal danquote:
Maar waarom kom je op een meet? Je bent toch een zelfverzekerde lekkere babe?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uberhaupt als je kansloze mannetjes serieus neemt die zeggen dat iemand een afgelikte boterham is..
Ik mag dat zeggenquote:
Whahaha hey yuuksquote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie een keer in z'n broek gezeken heeft op een meet
Dat is gewoon zoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uberhaupt als je kansloze mannetjes serieus neemt die zeggen dat iemand een afgelikte boterham is..
Geen woorden, maar daden.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
Kroket!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef detijd het volgende:
honger krijgt van al het gepraat over eten
En daarom mag je niet de mensen in persoon ontmoeten waar je zo nu en dan leuk mee kletst?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Maar waarom kom je op een meet? Je bent toch een zelfverzekerde lekkere babe?
Yup, met je strakke lijn.quote:
Nee! Patat hoort met mayoquote:
Ah, je bent dus lekker?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En daarom mag je niet de mensen in persoon ontmoeten waar je zo nu en dan leuk mee kletst?
Dat weet bijna niemand hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
ouderwets typquote:
Mooie ogen, goede glimlach en krullen.quote:
Ik noem dat traditioneelquote:
Dat zegt nog niks over haar figuurquote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie ogen, goede glimlach en krullen.
Jij doet aan hardlopen toch?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij doet aan hardlopen toch?
Hoop dat ik in de sportschool nog een keer klik met een leuke dame daar, dan zit ik in ieder geval met het sporten alvast op 1 (slanke) lijn
Dat zal dalen zodra jij je mond open doetquote:
En jij een 2 ?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal dalen zodra jij je mond open doet
Ik wou dat ik daar iets over kon zeggen.quote:
Nee zo laag dat het niet in cijfers is uit te drukken isquote:
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij doet aan hardlopen toch?
Hoop dat ik in de sportschool nog een keer klik met een leuke dame daar, dan zit ik in ieder geval met het sporten alvast op 1 (slanke) lijn
Ik weet niet wat het met sportschool flirten is trouwens.. ik sport regelmatig en best lang al, maar heb nog nooit een date er aan over gehouden ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij ook ja, maar jij bent dan ook een babe![]()
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou dat ik daar iets over kon zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |