Was 't van mij woest genoeg?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, maar als je een woeste bos donker haar op je hoofd hebt, is dat wel een pre
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest mezelf bedwingen om er niet met mijn handen door te woelen
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moest mezelf bedwingen om er niet met mijn handen door te woelen
Ik zal rustig aandoenquote:
haha klinkt leuk heh?!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
HosselkontjeGeen idee wat ik mij er precies bij moet voorstellen, maar het klinkt wel leuk.
Dat hoeft ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mweh al genoeg gevoelensquote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn het niet erg vindt om al het werk te doen hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn het niet erg vindt om al het werk te doen hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Hij in ieder geval met zo'n gezond stukje volkorenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat julie samen heel gelukkig worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |