PMquote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt hem net een half uur meegemaakt en daar niets vreemds aan opgemerkt?
Niet allemaal hoor ... meestal vinden ze van niet als het wel zo is en andersomquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vinden ze allemaal van zichzelf.. dusja.. hoe geloofwaardig dat is
Laat me toch lekker spelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt hem net een half uur meegemaakt en daar niets vreemds aan opgemerkt?
Ook goedquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde al hartige taart maken voor het avondeten en dat kost al tijd genoeg.
Ik ging er vanuit dat ik wel een stukje van haar zou krijgenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan doe je het zonder abrikozen en walnoten?
Ik ben een botte lulquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor ... meestal vinden ze van niet als het wel zo is en andersom![]()
Genetisch foutje?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* kijkt naar beneden
*zie boobies![]()
Geen man![]()
Nee.. ook geen dikke
Rare mannen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor ... meestal vinden ze van niet als het wel zo is en andersom![]()
gelukkig staat er een "meestal", ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag wel, maar die noten gaan er dus écht wel in hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ik wel een stukje van haar zou krijgen
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vinden ze allemaal van zichzelf.. dusja.. hoe geloofwaardig dat is
Geloof mij nou maar gewoon op mijn woordquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen je verafschuwdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vergeleken met jou ben ik heel knap
Maar is het ook een grotequote:
Ja, die moet ik dus missen en morgen kijken, of hopen dat ie vanavond nog op Streetfire staat..quote:
ik ben graag naief.. dus vooruitquote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Geloof mij nou maar gewoon op mijn woord
Cue .. behave!!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*voelt eens
*ook iets lager
*voelt geen lul, maar een heerlijk...
nee, geen foutje
Oeh, naïviteit.quote:
Niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |