SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Bruno Mars komt steek ik hem in zijn esophagus en stop pas als de politie er is. Wat haat ik hem.
Waar kan je een tentje voor ¤ 25 kopen dan? Mijn tentje is ook niet helemaal goed meer!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
Gister een tentje besteld voor LL. ¤25. Mijn vorige LL-tent was overleden nadat er een boom doorheeen was gevallen
.
Er zullen binnenkort wel meer aanbiedingen komen voor tenten gok ik zo.
Kerstpakket-deal. Hij kwam vandaag binnen Echt een superlicht ding, moet voor LL wel oké zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Waar kan je een tentje voor ¤ 25 kopen dan? Mijn tentje is ook niet helemaal goed meer!
Heb je zo'n gooiding?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kerstpakket-deal. Hij kwam vandaag binnen Echt een superlicht ding, moet voor LL wel oké zijn.
Ah jammer, dacht misschien ergens een aanbieding..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kerstpakket-deal. Hij kwam vandaag binnen Echt een superlicht ding, moet voor LL wel oké zijn.
Haal gewoon een quechua voor een paar tientjes.. ik zou de 2 persoons halen overigens want die 1 persoons vond ik echt te klein vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Waar kan je een tentje voor ¤ 25 kopen dan? Mijn tentje is ook niet helemaal goed meer!
Klopt. Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken, zou wel leuk zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef MB88 het volgende:
The Gracious Few (ex-Live, ex-Candlebox) heeft zaterdag lichtelijk gehint dat ze in onderhandeling zijn.
Top ik ga er gelijk naar kijken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Haal gewoon een quechua voor een paar tientjes.. ik zou de 2 persoons halen overigens want die 1 persoons vond ik echt te klein vorig jaar.
Je bedoeld vast Battles :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beatles vanmorgen bevestigd door Giel.
Nooit, 3fm is een achterhaalde bende.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:21 schreef julian6 het volgende:
Wanneer bevestigen die gasten bij 3fm is wat toffe dj's
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
JeejKaartjes overgenomen van mijn nieuwe favoriete mede-fokker
Toch erbij
Ik zeg dat Piranha binnen een half uur komt blèren dat je in de lijst moet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch erbij
Dan zet ie me er zelf maar in. 9e keer geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik zeg dat Piranha binnen een half uur komt blèren dat je in de lijst moet.![]()
Maar gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch erbij
nieuwe cd is ook weer goed voor een paar festivalknaller, ik noem de eerste twee tracks alleen alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Dropkick Mrurphy's hebben een nieuwe CD en touren in die tijd door Europa
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44495694
Altijd goed voor een feessie
Je hebt het gemiddelde weer op >4 keer gebrachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zet ie me er zelf maar in. 9e keer geloof ik
Ben jij een mojo'er?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef mojojojobeverwijk het volgende:
Hey Lowlanders hier, gezellig
OMG dat zou zo vet zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Paul Kalkbrenner zei net tijdens zijn optreden in Melkweg dat hij op Lowlands te horen zal zijn met nieuwe album, welke focking dope was.
Daar was ik ook! Nieuw album in juni en hij sloot af met "see you at lowlands". Ik wist eerst niet zeker of ik het goed hoorde omdat hij tijdens het optreden ook een beetje onverstaanbaar stond te brabbelen maar er hadden er meer het zo gehoord dus zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Paul Kalkbrenner zei net tijdens zijn optreden in Melkweg dat hij op Lowlands te horen zal zijn met nieuwe album, welke focking dope was.
Das een mooi aantal, als ik ga wordt het ook m'n 9e keer, maar 3 weken later word ik papa, dus twijfel nog.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zet ie me er zelf maar in. 9e keer geloof ik
Erg goed, die Berlin Calling was ook geniaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Hahaah wat had die gast opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Tatser het volgende:
fok wil niet quoten op mijn pc.
iig Gruwel N-E-R-D dat je er wasen idd die bekken die hij trok. En het aantal peuken die hij rookte.
Hij had een paar vette nieuwe nummers echt supernice.
paul op lowlands (L)
Kon niet quoten door add-block van frefoxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaah wat had die gast op
Mijn tweede space was op Sky & Sand.![]()
![]()
Echt? Bij giel deden ze vanochtend heel geheimzinnig. Wat is je bronnnnn?quote:
Kink FM.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt? Bij giel deden ze vanochtend heel geheimzinnig. Wat is je bronnnnn?
Zou fijn zijn. Had kaartjes voor haar optreden, maar die werd gecancelled toen ze ging touren met Prince.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef Haunter het volgende:
Giel Beelen zei in 3voor12's Afzien?! dat we Janelle Monae moeten gaan checken op Lowlands. Niet dat ik dat ga doen, maar lijkt me wel een nieuwe naam.
Dat zou wel heel leuk zijn voor 's nachts! Hoop dat ze het niet al om een uur of 10 gaan programmeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
2 jaar terug draaide ie ook midden in de nacht. Sowieso gaan ze een techno dj niet om 10 uur programmeren..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Dat zou wel heel leuk zijn voor 's nachts! Hoop dat ze het niet al om een uur of 10 gaan programmeren.
Mijn duits is niet echt indrukwekkend, maar daar staat toch echt niet dat Brandon Flowers naar Lowlands komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef .Quo het volgende:
Brandon Flowers?
http://twitter.com/#!/BRITISHROCKcc/status/43665564958330880
BRANDON FLOWERS bestätigt 7. Festivaltermin. Neu am HOVE! Mehr für Taubertal, Jersey Live, Wacken, Lowlands, Sonnenrotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn duits is niet echt indrukwekkend, maar daar staat toch echt niet dat Brandon Flowers naar Lowlands komt.
Er staat dat Brandon Flowers 7 festivaloptredends bevestigd heeft. En dat er op hun website meer over de genoemde festivals staat. Dat zijn twee niet gerelateerde berichten volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
BRANDON FLOWERS bestätigt 7. Festivaltermin. Neu am HOVE! Mehr für Taubertal, Jersey Live, Wacken, Lowlands, Sonnenrot
je Duits is niet goed inderdaad. Brandown Flowers bevestigd 7 festival datums; Tauber, Jersey Live, Wacken, Lowlands, Sonnenrot (zijn er maar 6)?
Maar goed beetje jammer dat ze er geen goede Bron bij zetten.
quote:Winnen maar: The Gaslamp Killer!
Klinch: het danceplatform van de Melkweg voor iedereen die even in de klinch zit. Harde beats, diepe house of snoeiharde electro. Klinch zorgt er voor dat je die dagelijkse sleur even doet vergeten, iets dat de volgende editie sowieso gaat gebeuren. Want 18 maart staat onder andere The Gaslamp Killer achter de draaitafels, een excentrieke Amerikaan die deze avond een mix van dubstep en hiphop met een elektronisch randje ten gehore brengt.
Win Loser Win heeft 2 gastenlijstplekken. Hebben? Drop hier
een foto waarin duidelijk wordt dat jij minstens zo'n energieke vertoning als The Gaslamp Killer bent.
Ben ik met je eens. Wat een warme drukke boel was het daar vaak zeg. Goede muziek, dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef julian6 het volgende:
The Gaslamp Killer
Hopelijk niet weer op zondagnacht maar vrijdagnacht ofzo.
en laat ze alsjeblieft die X-ray groter maken!
Je hebt gelijk sorry,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er staat dat Brandon Flowers 7 festivaloptredends bevestigd heeft. En dat er op hun website meer over de genoemde festivals staat. Dat zijn twee niet gerelateerde berichten volgens mij.
Daarnaast. Wacken is een puur metalfestival. Alsof die op die jankzak zitten te wachten.
Flogging Molly/Dropkick Murphys idd, allemaal prima. Iers getint feestje is altijd gewenstquote:
huhh?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef julian6 het volgende:
The Gaslamp Killer
Hopelijk niet weer op zondagnacht maar vrijdagnacht ofzo.
en laat ze alsjeblieft die X-ray groter maken!
En dat is waarom ik verliefd ben geworden op Lowlands. Die nachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
2 jaar terug draaide ie ook midden in de nacht. Sowieso gaan ze een techno dj niet om 10 uur programmeren..
Tof, stond hij er afgelopen keer niet ook alquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Add Vitalic en dan: seeeerieus, wil je met me trouwen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Qua dj''s graag nog Steve Aoki, Fake Blood en Miss Kittinaltijd fijn op Lowlands geweest
Vitalicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Add Vitalic en dan: seeeerieus, wil je met me trouwen?
Op Werchter 2010 was hij het vetste wat ik heb gezien daar. Snap nog steeds niet dat de vriendin met wie ik was het niet leuk vond, die show was zó vet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalicde vorige twee keer op Lowlands
![]()
![]()
Vond der vroeger veel beter, 1e jaar draaide ze zo'n electische set met alles door elkaar was echt top!!! 2e keer vond ik het een stuk minder en draaide ze volgens meer meer minimal en wat electro, maar echt los ging het niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Miss Kittinaltijd fijn op Lowlands geweest
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalicde vorige twee keer op Lowlands
![]()
![]()
Gold panda mag ook wel. Ellen alien, 16 bit lolitas(omdat het Amsterdammers zijn), siriusmo. en nog wel wat artiestenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Qua dj''s graag nog Steve Aoki, Fake Blood en Miss Kittinaltijd fijn op Lowlands geweest
Lekker belangrijk waar een artiest vandaan komt............quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef Tatser het volgende:
[..]
16 bit lolitas(omdat het Amsterdammers zijn),
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk waar een artiest vandaan komt............
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:20 schreef bibliophile het volgende:
ik ben benieuwd naar de kleur van het bandje!
Wie betaalt bepaalt toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef portie het volgende:
Owja , al meer dan een week geen namen. We mogen weer zeuren
quote:Flaming Lips heeft voor dit jaar diverse releases in voorbereiding, waaronder een aantal verzamelboxen en duetten met Ariel Pink, LCD Soundsystem en Jimmy Page van Led Zeppelin. De meest opvallende release lijkt echter een eetbare schedel te worden, op ware grootte, met daarin een USB stick waar de muziek op staat. De mensenschedels zijn gemaakt van het zelfde spul als winegums. De band heeft blijkbaar de smaak te pakken, want er zullen nog veel meer hapklare Flaming Lips releases volgen.
Amsterdamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk waar een artiest vandaan komt............
Dat hoop ik ook niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Dat zou wel heel leuk zijn voor 's nachts! Hoop dat ze het niet al om een uur of 10 gaan programmeren.
Meld je aan bij randstad en werk 3 dagen bij de la placequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Verdomd, wil toch wel naar Lowlands dit jaar. Kijken of ik heel snel carrière kan maken bij een krant/site zodat ik zo naar binnen kan![]()
Het idee dat ik de "schreeuw op de donderdagavond" kan missen is best deprimerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |