2 jaar terug draaide ie ook midden in de nacht. Sowieso gaan ze een techno dj niet om 10 uur programmeren..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Dat zou wel heel leuk zijn voor 's nachts! Hoop dat ze het niet al om een uur of 10 gaan programmeren.
Mijn duits is niet echt indrukwekkend, maar daar staat toch echt niet dat Brandon Flowers naar Lowlands komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef .Quo het volgende:
Brandon Flowers?
http://twitter.com/#!/BRITISHROCKcc/status/43665564958330880
BRANDON FLOWERS bestätigt 7. Festivaltermin. Neu am HOVE! Mehr für Taubertal, Jersey Live, Wacken, Lowlands, Sonnenrotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn duits is niet echt indrukwekkend, maar daar staat toch echt niet dat Brandon Flowers naar Lowlands komt.
Er staat dat Brandon Flowers 7 festivaloptredends bevestigd heeft. En dat er op hun website meer over de genoemde festivals staat. Dat zijn twee niet gerelateerde berichten volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
BRANDON FLOWERS bestätigt 7. Festivaltermin. Neu am HOVE! Mehr für Taubertal, Jersey Live, Wacken, Lowlands, Sonnenrot
je Duits is niet goed inderdaad. Brandown Flowers bevestigd 7 festival datums; Tauber, Jersey Live, Wacken, Lowlands, Sonnenrot (zijn er maar 6)?
Maar goed beetje jammer dat ze er geen goede Bron bij zetten.
quote:Winnen maar: The Gaslamp Killer!
Klinch: het danceplatform van de Melkweg voor iedereen die even in de klinch zit. Harde beats, diepe house of snoeiharde electro. Klinch zorgt er voor dat je die dagelijkse sleur even doet vergeten, iets dat de volgende editie sowieso gaat gebeuren. Want 18 maart staat onder andere The Gaslamp Killer achter de draaitafels, een excentrieke Amerikaan die deze avond een mix van dubstep en hiphop met een elektronisch randje ten gehore brengt.
Win Loser Win heeft 2 gastenlijstplekken. Hebben? Drop hier
een foto waarin duidelijk wordt dat jij minstens zo'n energieke vertoning als The Gaslamp Killer bent.
Ben ik met je eens. Wat een warme drukke boel was het daar vaak zeg. Goede muziek, dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef julian6 het volgende:
The Gaslamp Killer
Hopelijk niet weer op zondagnacht maar vrijdagnacht ofzo.
en laat ze alsjeblieft die X-ray groter maken!
Je hebt gelijk sorry,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er staat dat Brandon Flowers 7 festivaloptredends bevestigd heeft. En dat er op hun website meer over de genoemde festivals staat. Dat zijn twee niet gerelateerde berichten volgens mij.
Daarnaast. Wacken is een puur metalfestival. Alsof die op die jankzak zitten te wachten.
Flogging Molly/Dropkick Murphys idd, allemaal prima. Iers getint feestje is altijd gewenstquote:
huhh?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef julian6 het volgende:
The Gaslamp Killer
Hopelijk niet weer op zondagnacht maar vrijdagnacht ofzo.
en laat ze alsjeblieft die X-ray groter maken!
En dat is waarom ik verliefd ben geworden op Lowlands. Die nachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
2 jaar terug draaide ie ook midden in de nacht. Sowieso gaan ze een techno dj niet om 10 uur programmeren..
Tof, stond hij er afgelopen keer niet ook alquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Tatser het volgende:
Paul Kalkbrenner zei net tijdens zijn optreden in Melkweg dat hij op Lowlands te horen zal zijn met nieuwe album, welke focking dope was.
Add Vitalic en dan: seeeerieus, wil je met me trouwen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Qua dj''s graag nog Steve Aoki, Fake Blood en Miss Kittinaltijd fijn op Lowlands geweest
Vitalicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Add Vitalic en dan: seeeerieus, wil je met me trouwen?
Op Werchter 2010 was hij het vetste wat ik heb gezien daar. Snap nog steeds niet dat de vriendin met wie ik was het niet leuk vond, die show was zó vet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalicde vorige twee keer op Lowlands
![]()
![]()
Vond der vroeger veel beter, 1e jaar draaide ze zo'n electische set met alles door elkaar was echt top!!! 2e keer vond ik het een stuk minder en draaide ze volgens meer meer minimal en wat electro, maar echt los ging het niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Miss Kittinaltijd fijn op Lowlands geweest
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalicde vorige twee keer op Lowlands
![]()
![]()
Gold panda mag ook wel. Ellen alien, 16 bit lolitas(omdat het Amsterdammers zijn), siriusmo. en nog wel wat artiestenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Qua dj''s graag nog Steve Aoki, Fake Blood en Miss Kittinaltijd fijn op Lowlands geweest
Lekker belangrijk waar een artiest vandaan komt............quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef Tatser het volgende:
[..]
16 bit lolitas(omdat het Amsterdammers zijn),
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk waar een artiest vandaan komt............
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:20 schreef bibliophile het volgende:
ik ben benieuwd naar de kleur van het bandje!
Wie betaalt bepaalt toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef portie het volgende:
Owja , al meer dan een week geen namen. We mogen weer zeuren
quote:Flaming Lips heeft voor dit jaar diverse releases in voorbereiding, waaronder een aantal verzamelboxen en duetten met Ariel Pink, LCD Soundsystem en Jimmy Page van Led Zeppelin. De meest opvallende release lijkt echter een eetbare schedel te worden, op ware grootte, met daarin een USB stick waar de muziek op staat. De mensenschedels zijn gemaakt van het zelfde spul als winegums. De band heeft blijkbaar de smaak te pakken, want er zullen nog veel meer hapklare Flaming Lips releases volgen.
Amsterdamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk waar een artiest vandaan komt............
Dat hoop ik ook niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Dat zou wel heel leuk zijn voor 's nachts! Hoop dat ze het niet al om een uur of 10 gaan programmeren.
Meld je aan bij randstad en werk 3 dagen bij de la placequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Verdomd, wil toch wel naar Lowlands dit jaar. Kijken of ik heel snel carrière kan maken bij een krant/site zodat ik zo naar binnen kan![]()
Het idee dat ik de "schreeuw op de donderdagavond" kan missen is best deprimerend.
Hahaahahahaha ik ga wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Verdomd, wil toch wel naar Lowlands dit jaar. Kijken of ik heel snel carrière kan maken bij een krant/site zodat ik zo naar binnen kan![]()
Het idee dat ik de "schreeuw op de donderdagavond" kan missen is best deprimerend.
Vriendin van me werkte vorige jaar als patat(!)tekes dame. Op belachelijke tijden, maar kon tussendoor gewoon het terrein op ja. Wel dubbel kapot achteraf natuurlijk. En Lowlands 'achter de schermen' zien verpest het misschien wel een beetjequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Meld je aan bij randstad en werk 3 dagen bij de la place
Vraag me toch af of het publiek veranderd door die snelle uitverkoop, vorige jaar die "snelle" uitverkoop in een week gaf nog enigszins de kans aan mensen kaartjes te kopen...quote:
Een file. En dan ga je het terrein op, zet je je tentenkamp op. En dan rond 7/8/9 uur volgt de eerste "Schreeuw". Van camping 1 tot 7, een schreeuw van "we zijn er weer en we gaan het een fucking goed weekend maken". Soort van golf van vreugde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is er nou precies op donderdag op die dijk?
Directeurtje heeft gezegd dat hij die wil proberen te halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waar komt dat Radioheadgedoe eigenlijk vandaan? Is dat gewoon randon grote namen roepen?
Idd:quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Directeurtje heeft gezegd dat hij die wil proberen te halen
Gewoon een hele dag hun complete ouvre laten spelen. Doen ze wel, toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach so.
Nou Radiohead lijkt me geweldig, maar dan mogen ze wel een extra podium zonder tent neerzetten denk ik.
Afwisselen met Daft Punk in de nacht. Prima plan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gewoon een hele dag hun complete ouvre laten spelen. Doen ze wel, toch?
De laatste (en enige) keer dat ik radiohead zag viel ik bijna in slaap. Bijna geen oude (goede) nummers en de nummers die ze speelden waren saai en totaal onverstaanbaar (nog erger dan op CD).quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach so.
Nou Radiohead lijkt me geweldig, maar dan mogen ze wel een extra podium zonder tent neerzetten denk ik.
daar hoop ik zo gruwelijk hard op,mocht niet naar ze in de HMH en wil ze zo godsgruwelijk zienquote:
Hopen kan altijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Daft Punk de afgelopen 5 jaar al een keer niet als gerucht genoemd :p?
Die zie je ieder jaar maar weer terug komen. Mijn hoop is daar niet meer echt op gevestigd
En die schreeuw wordt dan nog een keer of 20 herhaaldquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Mr.DD het volgende:
Een file. En dan ga je het terrein op, zet je je tentenkamp op. En dan rond 7/8/9 uur volgt de eerste "Schreeuw". Van camping 1 tot 7, een schreeuw van "we zijn er weer en we gaan het een fucking goed weekend maken". Soort van golf van vreugde.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef kikoooooo het volgende:
Zit privé in een kutperiode. Ik verlang zo ontzettend erg naar Lowlands de afgelopen dagen
Lijkt me een gerucht, heb daar nooit iets over meegekregen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gestopt waren, of was dat alleen maar een gerucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |