FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja volgens Joanna ging het over haar kont en toen over Douzentquote:
Tuurlijk.quote:
Lol. Valt me mee van haarquote:Op zondag 27 februari 2011 18:25 schreef vuurvliegje69 het volgende:
"ik heb dat nooit, dat ik nix meer weet", ja maar Joanne jij zet de flessen wijn niet aan je mond
Ja dat had ik ook, maar ze schijnt er echt niet tegen te kunnen en drinkt maar een glaasje of twee en gaat dan over op water, ze drinkt overigens liefst champagnequote:
En ze is toch best wel gezellig tijdens feestjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, maar ze schijnt er echt niet tegen te kunnen en drinkt maar een glaasje of twee en gaat dan over op water, ze drinkt overigens liefst champagne
Zeker wel, maar ze schijnt erge slaap te krijgen van alcohol, ja dan is de keus makkelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 18:31 schreef itsme het volgende:
[..]
En ze is toch best wel gezellig tijdens feestjes.
Karim en Gerard twijfelen sterkquote:Op zondag 27 februari 2011 18:32 schreef itsme het volgende:
Hebben ze het nog in huis over L en G? Of is het gewoon al helemaal normaal en weet iedereen dat die 2 een stel zijn? (not)
aha Hebben ze het er vandaag nog over gehad dat je weet? (I hope so)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Karim en Gerard twijfelen sterk
Jaja Karim zou moeten drukken vindt Gerard (die kan niet drukken)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
aha Hebben ze het er vandaag nog over gehad dat je weet? (I hope so)
Vanaf zondagmiddag toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Is er al gezegd dat ze weer mogen drukken??
Gerard kan nog gewoon drukken, of hij is de boel tegen andere aan het belazeren, zodat ze niet weten hoeveel geld hij heeft. Of hij weet het echt niet hoeveel geld hij heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:35 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Jaja Karim zou moeten drukken vindt Gerard (die kan niet drukken)
Volgens mij is het toch de cos van degene met de laatste post?quote:
Oh okee, dan belazerd hij de boel of vergist zichquote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Gerard kan nog gewoon drukken, of hij is de boel tegen andere aan het belazeren, zodat ze niet weten hoeveel geld hij heeft. Of hij weet het echt niet hoeveel geld hij heeft.
andere topics zijn al dicht.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch de cos van degene met de laatste post?
Waar is een modje? Gert Pietje!!
wie eerste opent gaan we verder toch ?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Karim kan inderdaad niet drukken die heeft te weinig, maar Gerard loopt ook al twee dagen tegen iedereen te zeggen dat hij niet genoeg geld heeft om te drukken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Oh okee, dan belazerd hij de boel of vergist zich
Ja lijkt me ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wie eerste opent gaan we verder toch ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeggen Gert en Pietje, maar die zijn er nu niet, en dan gelden er andere regels kennelijk
quote:
Mooie jaquote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef mYsca het volgende:
Mootje: "Je laat dus echt geen indruk achter"
Ik denk dat hij toch echt wel moet weten hoeveel geld hij ongeveer in zijn kluis heeft. Kijk scheelt het nu 1000 maar het scheelt zeker 2000 toch? Yep hij heeft 4500 en zegt dus geen 2500 te hebben?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Oh okee, dan belazerd hij de boel of vergist zich
Zeg, dat had ik ge-edit hequote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ook goed hoor ik ga hier wel posten
ik was het wel met je eensquote:
O fuck ik hoopte op Karim, die denkt te weten dat het een fakerelatie is tussen G en Lquote:Op zondag 27 februari 2011 18:40 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Karim kan inderdaad niet drukken die heeft te weinig, maar Gerard loopt ook al twee dagen tegen iedereen te zeggen dat hij niet genoeg geld heeft om te drukken.
Dat was vroeger zo maar als ik het goed begrijp van de andere cossen en jullie posts is het nu wie de lapo heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wie eerste opent gaan we verder toch ?
Neeeeee geef hem nou niet weer de kans, hij schuift hem er zo in hoor...quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef Mylene het volgende:
Kom op mensen, gewoon posten, niet meer zeuren over in welk topic verder.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef Mylene het volgende:
Kom op mensen, gewoon posten, niet meer zeuren over in welk topic verder.
Wil ik weten waarvoor...........quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mooi neuzie, die ga ik gebruiken
Ik snap de opwinding over 'op bed liggen' nooit zo. Of ze nou in de stoel zitten niks te doen of op bed liggen, wat is precies het verschilquote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef Juud79 het volgende:
Die Guido lag eerder vandaag toch ook al op bed. Ik begrijp niet dat ze dat goed vinden, dat is toch nergens voor nodig overdag.
Een lui jong is het....
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mooi neuzie, die ga ik gebruiken
Ja das de bedoeling en in dit geval waren er 3 nieuwe topics in 3 posts gepost (dus binnen zeg 10 seconden of zo ).. Als het gewoon lang duurt (soms werkt FOK! ook niet mee) dan gaan we gewoon verder met de eerste of zoietsquote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet beide. Ik zie hem nooit koken of afwassen of eens even de vloer dweilen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap de opwinding over 'op bed liggen' nooit zo. Of ze nou in de stoel zitten niks te doen of op bed liggen, wat is precies het verschil? Naast 't klaarmaken van de BBQ is er verder niets te doen.
Het wekt wat irritaties op, bij mij ook wel. Ik zie ze liever aan het zwembad liggen dan op bed. Verklaren kan ik het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap de opwinding over 'op bed liggen' nooit zo. Of ze nou in de stoel zitten niks te doen of op bed liggen, wat is precies het verschil? Naast 't klaarmaken van de BBQ is er verder niets te doen.
Nee, het gaat vaak zo snel dat we flexibel optreden. De ongeschreven regel is idd lapo --> new topic maar als iemand sneller is en we willen snel door dan is dat maar zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef itsme het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Het zijn wel vaak dezelfde die in de keuken staan en dezelfden die zich laten verwennen.
Gerard lijkt soms wel de schoonmaker i.p.v. een deelnemerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Het zijn wel vaak dezelfde die in de keuken staan en dezelfden die zich laten verwennen.
Vinden die 't ook niet gewoon leuk om eindelijk eens wat om handen te hebben. Dat zou ik hebben, als je je zo lang loopt te vervelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hij roept toch altijd "Lekhur" met zn zeikstemquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet beide. Ik zie hem nooit koken of afwassen of eens even de vloer dweilen.
Hij hangt maar wat rond als een of andere verveelde hangjongere....
Ja dat zou ik ook hebben, ik heb liever wat omhanden, maar net als dat op bed liggen, gaat het me toch irriteren, waarom weet ik niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vinden die 't ook niet gewoon leuk om eindelijk eens wat om handen te hebben. Dat zou ik hebben, als je je zo lang loopt te vervelen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef chufi het volgende:
We hebben het erover dat ze niks doen en hup ze gaan aan de slag..... De Febo leest echt mee hier
Ik hoop 'tquote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef chufi het volgende:
We hebben het erover dat ze niks doen en hup ze gaan aan de slag..... De Febo leest echt mee hier
Kan ook een slim dwaalspoor zijn though.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Gerard lijkt soms wel de schoonmaker i.p.v. een deelnemer
Zo ziet ie het hele leven waarschijnlijk....quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zoals Guido ook al zei, hij ziet het gewoon als vakantie
Gerard lijkt me een bedrijvig type, dat helpt hem bij zijn dekmantelquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan ook een slim dwaalspoor zijn though.
Ik ben zo benieuwd naar de stemrondequote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mooie opmerkingen van Guido ook af en toe naar Alex:
Ja die gaat van de week toch weg![]()
En gelijk weer een klap van Laura
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef ikke79 het volgende:
[..]
ze staat erbij en kijkt ernaar!!!!!!!!!!!!!
Ik vind hem toch wel een van de sympathiekere personen in het huisquote:Op zondag 27 februari 2011 18:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Gerard lijkt me een bedrijvig type, dat helpt hem bij zijn dekmantel
?????????????????heb geen streams,meer info graagquote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Geeft ze nou toch toe dat ze sex gehad hebben?
het was maar 10 seconden zegt zequote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Geeft ze nou toch toe dat ze sex gehad hebben?
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik ga ook stoppen, even met de gezinsrelaties bezig houden.
Die zouden we bijna vergeten he?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik ga ook stoppen, even met de gezinsrelaties bezig houden.
Ze zegt net dat ze blij is dat ze erover gepraat hebben, waar vervolgens die met dat zwarte haar over zegt: dan heb je het wel stil gedaanquote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef ikke79 het volgende:
[..]
?????????????????heb geen streams,meer info graag
Mooie gast is het.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zoals Guido ook al zei, hij ziet het gewoon als vakantie
Ik ook, hij is altijd actief bezig, veel met het spel, is gezellig, gedraagd zich fatsoenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik vind hem toch wel een van de sympathiekere personen in het huis
Is wel de manier waarop je het denk ik moet spelen ipv continu bewust het als een spelletje te zienquote:
En toen haperde mijn stream ook nog eens, dat zag er heel eng uitquote:
Dat is onaardig ... hij hield het drie hele minuten vol.quote:
Is die 60 kg. kleding nu al versleten dat ze in een laken zitquote:
Ik vind het de laatste dagen echt reuze meevallen met saaiquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop 't, maar hebben we de situatie dat 't saai is niet al tig keer eerder gezien zonder dat er iets volgde?
En vandeweek zaten ze al eerder op het bed met impotentieproblemenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is onaardig ... hij hield het drie hele minuten vol.
Oefenen voor groterequote:Op zondag 27 februari 2011 19:04 schreef RethXoth het volgende:
Als dat maar goed gaat
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, Maik beweert dat er 'niks' heeft plaatsgevonden onder de dekens. That's all.quote:
Ik denk dat je wel welkom bent (username)quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, Maik beweert dat er 'niks' heeft plaatsgevonden onder de dekens. That's all.
Ah, BBQ.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel welkom bent (username)
The roof is on firequote:
Pietje kan gerust zijn...De echte kenner heeft het van Laura overgenomen.quote:
hoezo dat? heb ik weer wat gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef Rubeeen het volgende:
Hoe zou Alex zich nu voelen nu hij hard geflasht is door Laura?
Ik gok:quote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Wie denken jullie dat er genomineerd worden?
Ik gok ;
-Maik
-Alex
-Gerard
Nee, geen Gerardquote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gok ;
-Maik
-Alex
-Gerard
Ik denk dat de dames Servio niet als gevaar zien, maar gewoon als vriend, die het spel niet echt speelt.quote:
Dat gaat echt niet gebeurenquote:
Ik gok Ruud, Bart en Maurice.quote:
Misschien als de groep wat kleiner is dan zal dat wel zo zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef Flashbox het volgende:
Wie zegt dat ze niet gewoon allemaal moeten nomineren. Denk dat ze dan helemaal verrast zullen zijn.
Whehehe, dat waren de enige drie namen die ik nog wist.quote:
Het komt langzaam weer helemaal terug!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Whehehe, dat waren de enige drie namen die ik nog wist.
Doe maar niet. Dat gezeik uit het jaar nulquote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het komt langzaam weer helemaal terug!
Dankzij dat vervloekte rookverbod zullen we het beruchte sigaretje deze keer niet meemaken.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het komt langzaam weer helemaal terug!
Oh nee ze gaan een soort roleplay doen ... Ze zijn op de verjaardag van Stervio in het centrum van Amsterdamquote:
Ik denk dat ook,quote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gok ;
-Maik
-Alex
-Gerard
Met drank ze hebben een behoorlijke voorraad sangria gemaaktquote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo fok![]()
niet veel gemist zo te zien vanmiddag? Nu BBQen, maar zonder drank
Hoezo? Ik zag net toch een hele trog vol met sangria staan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo fok![]()
Waren wel 3 flessen wijn bij, maar die hebben ze gemixt tot homemade sangriaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo fok![]()
van allesquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben sinds donderdag weggeweest! Nog belangrijke dingen gemist,?
Ik denk niet dat de meiden hem nomineren, meiden hebben altijd wel wat met een excuus-homo.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef DionysusKaterman het volgende:
Ik denk eerder dat Alex, Servio en Maik worden genomineerd, al heb ik zo mijn twijfels bij Servio.
Yep, staat de ranja voor Laura al klaar?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zag net toch een hele trog vol met sangria staan?
Nou neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
datquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef N3wton het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meiden hem nomineren, meiden hebben altijd wel wat met een excuus-homo.
Dit keer ook maar voor Monique..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yep, staat de ranja voor Laura al klaar?
Geile neuqsexquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
zo ver was ik nog niet, schakel net inquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zag net toch een hele trog vol met sangria staan?
De excuus neger is ook al pleitequote:
Slecht 1 copulatiequote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef stormiot het volgende:
[quote]Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef stormiot het volgende:
slechts[quote]Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo ver was ik nog niet, schakel net in
Aha,quote:
Klopt alsof het hem helemaal niet interresseert.. \quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
maik kijkt zo eh onnozel soms, hij luistert helemaal niet naar mo dr verhaal ook
Dat vind ik op zich niet zo onnozel.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
maik kijkt zo eh onnozel soms, hij luistert helemaal niet naar mo dr verhaal ook
een uur met Mo...pfff vermoeiend...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet zo onnozel.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Flashbox het volgende:
Als ik die maik hoor praten, is het net of ik bulletje hoor.
[ afbeelding ]
eerst batsen en dan geen interesse in der verhalen ? vink wel onnozel.. forum wordt traaaaaag door die foto's ?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet zo onnozel.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Flashbox het volgende:
Als ik die maik hoor praten, is het net of ik bulletje hoor.
[ afbeelding ]
Homo's horen ook niet achter de BBQ...da's voor echte mannen!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
Stervio zit weer te klagen, kutvlees enzo ondankbaar schepsel![]()
mooi zoquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Olga het volgende:
hahaha L duwde A weg toen hij haar wou omarmen
Denk dat het een zelfgemaakt slap aftreksel is ..quote:
goh, da's precies wat mijn man (hier naast me op de bank) ook al zegtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Homo's horen ook niet achter de BBQ...da's voor echte mannen!!!
LOLquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, da's precies wat mijn man (hier naast me op de bank) ook al zegt
Ahh ze is dat levende standbeeld op de Damquote:
Maar hebben ze de echte steaks ook al te voorschijn gehaald dan ?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Homo's horen ook niet achter de BBQ...da's voor echte mannen!!!
En smerige paddestoel-sate's? Wie verzint zoiets....champignon op de bbq...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
Kip, Hamburgers, Worstjes en Zalm volgens Laura
Ik snap der ook niks van.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Heerlijk de streamverslagen!!! Thanks.
En, begrijp ik goed dat ondanks dat dat met Guido een missie is, Laura toch zich irriteert aan Alex nu? En dat terwijl ze eerst wel in de war was door hem.
Goeieavond allemaal.
Ja ze is helemaal into guido, niet alleen door de missie ..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef MissJ.24 het volgende:
En, begrijp ik goed dat ondanks dat dat met Guido een missie is, Laura toch zich irriteert aan Alex nu? En dat terwijl ze eerst wel in de war was door hem.
Goeieavond allemaal.
Geen T-Bones gezien...magertjes dus....quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hebben ze de echte steaks ook al te voorschijn gehaald dan ?
Daar hoort Guido te zitten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat hij op die lege plek ging zitten
Volgens mij voor het spel. Ze denkt ik zit nu met mijn nieuwe geheim, waarvoor ik mag blijven, dus moet Alex maar fijn wieberen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Goeieavond allemaal.
Nopequote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef sik het volgende:
Laura heeft toch niet in bed geslapen bij die guido voor haar missie..?
Het is geen missie, ik was daar ook van in de warquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef sik het volgende:
Laura heeft toch niet in bed geslapen bij die guido voor haar missie..?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zullen wel weer niet door hebben dat die BBQ spiezen een clue voor piercer is
Ja laten we het maar niet over de worsten en vis hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zullen wel weer niet door hebben dat die BBQ spiezen een clue voor piercer is
Eet smakelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah daar is dus het kwakje van Maik gebleven...mysterie opgelost...
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura en Guido moestten naast elkaar wakker worden, en Guido moest ontbijt op bed brengen. Dat was zeker wel een missie. (Maar alleen voor Laura gek genoeg)quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen missie, ik was daar ook van in de war
Je wil ook niet weten waar zijn handen/vingers zijn geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef waxmask het volgende:
Vieze Serkliko overal met zijn handen aan. Pak een tang ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |