LOLquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, da's precies wat mijn man (hier naast me op de bank) ook al zegt
Ahh ze is dat levende standbeeld op de Damquote:
Maar hebben ze de echte steaks ook al te voorschijn gehaald dan ?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Homo's horen ook niet achter de BBQ...da's voor echte mannen!!!
En smerige paddestoel-sate's? Wie verzint zoiets....champignon op de bbq...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
Kip, Hamburgers, Worstjes en Zalm volgens Laura
Ik snap der ook niks van.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Heerlijk de streamverslagen!!! Thanks.
En, begrijp ik goed dat ondanks dat dat met Guido een missie is, Laura toch zich irriteert aan Alex nu? En dat terwijl ze eerst wel in de war was door hem.
Goeieavond allemaal.
Ja ze is helemaal into guido, niet alleen door de missie ..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef MissJ.24 het volgende:
En, begrijp ik goed dat ondanks dat dat met Guido een missie is, Laura toch zich irriteert aan Alex nu? En dat terwijl ze eerst wel in de war was door hem.
Goeieavond allemaal.
Geen T-Bones gezien...magertjes dus....quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hebben ze de echte steaks ook al te voorschijn gehaald dan ?
Daar hoort Guido te zitten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat hij op die lege plek ging zitten
Volgens mij voor het spel. Ze denkt ik zit nu met mijn nieuwe geheim, waarvoor ik mag blijven, dus moet Alex maar fijn wieberen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Goeieavond allemaal.
Nopequote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef sik het volgende:
Laura heeft toch niet in bed geslapen bij die guido voor haar missie..?
Het is geen missie, ik was daar ook van in de warquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef sik het volgende:
Laura heeft toch niet in bed geslapen bij die guido voor haar missie..?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zullen wel weer niet door hebben dat die BBQ spiezen een clue voor piercer is
Ja laten we het maar niet over de worsten en vis hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zullen wel weer niet door hebben dat die BBQ spiezen een clue voor piercer is
Eet smakelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah daar is dus het kwakje van Maik gebleven...mysterie opgelost...
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura en Guido moestten naast elkaar wakker worden, en Guido moest ontbijt op bed brengen. Dat was zeker wel een missie. (Maar alleen voor Laura gek genoeg)quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen missie, ik was daar ook van in de war
Je wil ook niet weten waar zijn handen/vingers zijn geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef waxmask het volgende:
Vieze Serkliko overal met zijn handen aan. Pak een tang ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |