wort gequote voor het nageslacht.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef murp het volgende:
als TS mee gaat baggeren is het topic ook zinloos en het lijkt alsof hij gewoon ergens wilt bijhoren maar wort uitgekotst door iedereen.
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorumquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef murp het volgende:
als TS mee gaat baggeren is het topic ook zinloos en het lijkt alsof hij gewoon ergens wilt bijhoren maar wort uitgekotst door iedereen.
stop dan met janken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorum
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorum
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.
haha, ajacied is gefrustreerdquote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dan heeft ie volgens mij een slaapprobleem einzzzz
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef bularax het volgende:
[..]
oh, ik verwijs je door naar:
http://www.geenstijl.nl
Gefrusteerd? De enige die gefrustreerd is ben jijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
haha, ajacied is gefrustreerd
[..]
Ja he.quote:
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeitequote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeite
zeg he dit moet geen adoratie topic worden het was hier serieus met allemaal terechte posts maar moet jij het weer kapot makenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeite
Echt he, kensers wat een bagger van die usert.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
zeg he dit moet geen adoratie topic worden het was hier serieus met allemaal terechte posts maar moet jij het weer kapot maken
Elmo als UIquote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zeg kunnen jullie elkaar niet eens een keer bruut nemen ipv hier om elkaar heen te blijven draaien?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik daarvan schrikken?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders pakt dit kind je aan:
was dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik daarvan schrikken?
ik ga weer weg
waarom ben je nou weer terug? Je stelt me teleurquote:Op zondag 27 februari 2011 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als iedereen weet dat je onzin radio haat is het niet zo moeilijk om weg te gaan
van mijquote:
Alsof ze dit nog niet wistenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
elmofan dit soort dingen kan je beter niet openbaar maken omdat je dan vijanden gaat maken
Kijk jij begrijpt dat het een mening is. Sommige users begrijpen dat gewoon nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dit topic falen.
Dat hij aangeeft in de OP dat dit zijn mening is, prima; mag je gewoon doen.
Daarna faalt TS en helpt het topic om zeep
Ik vind het een best leuk initiatief, maar idd sommige users daarquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat je ONZ-radio een kankerinitiatief vind. [ afbeelding ]
Het was een topic of 50 leuk. Sowieso sommige users daar
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat je ONZ-radio een kankerinitiatief vind. [ afbeelding ]
Het was een topic of 50 leuk. Sowieso sommige users daar
koop een abbo en blokkeer ze, ik als mod zou dat ook wel eens willenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het een best leuk initiatief, maar idd sommige users daar
wat gebeurd er precies als je ze blokkeert?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:15 schreef murp het volgende:
[..]
koop een abbo en blokkeer ze, ik als mod zou dat ook wel eens willen
dat is jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gaat hem denk ik niet worden. Poep/plas-users maken meer kans.
dan zie je ze nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat gebeurd er precies als je ze blokkeert?
Geen probleem, goed dat je nog even de edit hebt gebruikt.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
shit shit ik zat zo van. hmm eerst even de rest typen dan fix ik dat. Niet gedaan dus.
Mono is wel degene die onz radio heeft opgerichtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zeg dat dan eerder in plaats van wachten op monopoly iets zegt
dat mag je vindenquote:
toppiequote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mono is wel degene die onz radio heeft opgericht
[..]
dat mag je vinden
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
ajacied422 moet toch wel de meest irritante, onzinnige, mongolische, arrogante, kankerverwekkende, aids dragende, kutclubsupportende user ooit zijn.
quote:
daar hebben we de volg topic knop voor:quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef Nitrouz het volgende:
Ik vind sharr trouwens ook een irritant persoon.
ik niet want sharr is knap enzquote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef Nitrouz het volgende:
Ik vind sharr trouwens ook een irritant persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |