maar er is dus iets wat heet centraal, nu hoef ik niet alles steeds opnieuw te posten, nu hou ik dus ook opquote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dat doe je de hele week al, het wordt nu gewoon irritant
Je kan gewoon niet tegen de feitenquote:
Rot eens op met je gejank omdat je lastminute niet meer kon draaienquote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet tegen de feiten
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet tegen de feiten
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op met je gejank omdat je lastminute niet meer kon draaien
WEES ONTOPIC DEBIELquote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop jij eens met je gejank, ik kan er ook niks aan doen dat het 0-0 is geworden
triest dit hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop jij eens met je gejank, ik kan er ook niks aan doen dat het 0-0 is geworden
quote:
quote:
Dit is dus de reden waarom alle DJ's weg zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
ElmoFan, jij draaide altijd gewoon plaatjes zonder te presenteren. We hebben nog voldoende slechte dj's en ik ben daar 1 van. Ik heb alleen een goede microfoon. Jij had er geen, dat is saai.
Alle?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom alle DJ's weg zijn
quote:
iig meer dan de helftquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle?![]()
Waarom draaien er nog dj's dan?
Er zijn er deze week 4 bijgekomen. Niemand probeert professioneel te zijn, maar non-stop radio laten we door een computer doen, dat is leuker want die draait alles.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom alle DJ's weg zijn
sorry zag je post nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |