hier stopte ikquote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef ElmoFan het volgende:
Nee, dit topic is niet om mijn frustraties hier neer te plempen, maar ik wil even wat duidelijk maken.
Laatst ging er een PM rond (van huppel volgens mij) dat er steeds minder DJ's gingen DJ-en, ik vond Dj-en toen nog wel redelijk leuk om te doen, alleen het probleem is dat ik niet echt vaste tijden in kon plannen, daarom deed ik het gewoon last minute. Maar dat heeft eigenlijk niks hiermee te maken.
Ik wou even duidelijk maken waarom er zo veel DJ's stopten met DJ-en; Het word/werd te "professioneel". Er kwamen steeds minder DJ's na de komst van djkoelkast (niks tegen hem), maar hij deed het zo professioneel dat de users die luisterden alle andere DJ's saai vonden worden.
Want ja, welke gek wil nou met z'n kutmicrofoon radio presenteren?
Verder werd het ook niet beter toen het echte SC-en begon in het radio ONZ-topic. Eerst was er afgesproken met SwJ dat SC over de radio toe was gestaan. Maar nadat SwJ vertrok ging iedereen gewoon SC-en, het werd een beetje kliekjesvorming, hoi murp.
Samenvatting; DJ's vertrokken door "profesioneel" doen en kliekjesvorming.
Dus, dat wou ik even kwijt. Ik ben benieuwd of jullie het hier mee eens zijn, DJ's waarschijnlijk niet omdat ze zich aangevallen voelen, dat is dus niet mijn bedoeling hiermee. En ajacied mag uit dit topic blijven.
Gegroet
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
we weten nu wel dat je onzin radio niet meer leuk vindt,
Lezen, lulquote:En ajacied mag uit dit topic blijven.
Broder, hij heeft net een plaatje gepost die niet mocht. Misschien gaat zijn account nu de shredder inquote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ken de gedachte achter dit plaatje niet, maar ik moest keihard lachen.
oprottenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef bularax het volgende:
[..]
Broder, hij heeft net een plaatje gepost die niet mocht. Misschien gaat zijn account nu de shredder in![]()
[ afbeelding ]
Kerel, neem een break.quote:
moet ik naar jou luisteren?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef HappyBob het volgende:
Volgens mij zit jij vol met frustraties [ afbeelding ]
Sowieso onz-radio
quote:
op alles even een antwoord: neuhhquote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet ik naar jou luisteren?
Je standpunt zint nu al een week hier rond. En inmiddels weten we het wel.
Dat TS autisme heeft.quote:
Denk je dat wij een laag iq hebben dat wij je standpunt niet weten?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
op alles even een antwoord: neuhh
ik had het over je eerste vraagquote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat wij een laag iq hebben dat wij je standpunt niet weten?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat wij een laag iq hebben dat wij je standpunt niet weten?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef ElmoFan het volgende:
En ajacied mag uit dit topic blijven.
Gegroet
Dat doe je de hele week al, het wordt nu gewoon irritantquote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat onz radio langzaam deaud gaat en daar geef ik de redenen van
oh, ik verwijs je door naar:quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat onz radio langzaam deaud gaat en daar geef ik de redenen van
maar er is dus iets wat heet centraal, nu hoef ik niet alles steeds opnieuw te posten, nu hou ik dus ook opquote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dat doe je de hele week al, het wordt nu gewoon irritant
Je kan gewoon niet tegen de feitenquote:
Rot eens op met je gejank omdat je lastminute niet meer kon draaienquote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet tegen de feiten
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet tegen de feiten
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op met je gejank omdat je lastminute niet meer kon draaien
WEES ONTOPIC DEBIELquote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop jij eens met je gejank, ik kan er ook niks aan doen dat het 0-0 is geworden
triest dit hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop jij eens met je gejank, ik kan er ook niks aan doen dat het 0-0 is geworden
quote:
quote:
Dit is dus de reden waarom alle DJ's weg zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
ElmoFan, jij draaide altijd gewoon plaatjes zonder te presenteren. We hebben nog voldoende slechte dj's en ik ben daar 1 van. Ik heb alleen een goede microfoon. Jij had er geen, dat is saai.
Alle?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom alle DJ's weg zijn
quote:
iig meer dan de helftquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle?![]()
Waarom draaien er nog dj's dan?
Er zijn er deze week 4 bijgekomen. Niemand probeert professioneel te zijn, maar non-stop radio laten we door een computer doen, dat is leuker want die draait alles.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom alle DJ's weg zijn
sorry zag je post nietquote:
Ja, jij bent lekker ontopicquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
omfg
Palermo 0-7 Udinese
Sla me dood
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
ElmoFan is gefrustreerd dat hij niet drie minuten voor tijd ingepland mocht worden en haat nu ongelooflijk op de radio. Daarbij: als je er last van hebt, kom niet in dat topic. Vermijd het. MAAK ER GEEN TOPICS OVER.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef FreezePop het volgende:
Even een spottende [ afbeelding ] voor dit topic. Wel terecht natuurlijk.
VERMIJD ONZIN RADIO GEWOON, GEEN TOPICS AANMAKEN, NIET MEER ZEIKEN. GA SESAMSTRAAT KIJKEN ANDERS MIS JE ELMO NOGquote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik praat niemand na. Dit maak ik uit al je anti-radio posts op en daarbij ook je hele sig.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.
surequote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik praat niemand na. Dit maak ik uit al je anti-radio posts op en daarbij ook je hele sig.
Oma terry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
Godsamme manquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef bularax het volgende:
[..]
Oma terry.
2e pagina
http://alsomawint.nl
quote:
Ik zou 'm bannen, wat een belediging.quote:
wort gequote voor het nageslacht.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef murp het volgende:
als TS mee gaat baggeren is het topic ook zinloos en het lijkt alsof hij gewoon ergens wilt bijhoren maar wort uitgekotst door iedereen.
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorumquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef murp het volgende:
als TS mee gaat baggeren is het topic ook zinloos en het lijkt alsof hij gewoon ergens wilt bijhoren maar wort uitgekotst door iedereen.
stop dan met janken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorum
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorum
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.
haha, ajacied is gefrustreerdquote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dan heeft ie volgens mij een slaapprobleem einzzzz
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef bularax het volgende:
[..]
oh, ik verwijs je door naar:
http://www.geenstijl.nl
Gefrusteerd? De enige die gefrustreerd is ben jijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
haha, ajacied is gefrustreerd
[..]
Ja he.quote:
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeitequote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeite
zeg he dit moet geen adoratie topic worden het was hier serieus met allemaal terechte posts maar moet jij het weer kapot makenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeite
Echt he, kensers wat een bagger van die usert.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
zeg he dit moet geen adoratie topic worden het was hier serieus met allemaal terechte posts maar moet jij het weer kapot maken
Elmo als UIquote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zeg kunnen jullie elkaar niet eens een keer bruut nemen ipv hier om elkaar heen te blijven draaien?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |