Ja, jij bent lekker ontopicquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
omfg
Palermo 0-7 Udinese
Sla me dood
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
ElmoFan is gefrustreerd dat hij niet drie minuten voor tijd ingepland mocht worden en haat nu ongelooflijk op de radio. Daarbij: als je er last van hebt, kom niet in dat topic. Vermijd het. MAAK ER GEEN TOPICS OVER.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef FreezePop het volgende:
Even een spottende [ afbeelding ] voor dit topic. Wel terecht natuurlijk.
VERMIJD ONZIN RADIO GEWOON, GEEN TOPICS AANMAKEN, NIET MEER ZEIKEN. GA SESAMSTRAAT KIJKEN ANDERS MIS JE ELMO NOGquote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik praat niemand na. Dit maak ik uit al je anti-radio posts op en daarbij ook je hele sig.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.
surequote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik praat niemand na. Dit maak ik uit al je anti-radio posts op en daarbij ook je hele sig.
Oma terry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
Godsamme manquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef bularax het volgende:
[..]
Oma terry.
2e pagina
http://alsomawint.nl
quote:
Ik zou 'm bannen, wat een belediging.quote:
wort gequote voor het nageslacht.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef murp het volgende:
als TS mee gaat baggeren is het topic ook zinloos en het lijkt alsof hij gewoon ergens wilt bijhoren maar wort uitgekotst door iedereen.
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorumquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef murp het volgende:
als TS mee gaat baggeren is het topic ook zinloos en het lijkt alsof hij gewoon ergens wilt bijhoren maar wort uitgekotst door iedereen.
stop dan met janken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorum
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet bij het radio onz kliekje, met knetterknarkjorum
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.
haha, ajacied is gefrustreerdquote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HOU VERDOMME JE BEK, WE WETEN DAT JE ALLES HAAT WAT MET ONZIN RADIO TE MAKEN HEEFT.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dan heeft ie volgens mij een slaapprobleem einzzzz
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef bularax het volgende:
[..]
oh, ik verwijs je door naar:
http://www.geenstijl.nl
Gefrusteerd? De enige die gefrustreerd is ben jijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
haha, ajacied is gefrustreerd
[..]
Ja he.quote:
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeitequote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeite
zeg he dit moet geen adoratie topic worden het was hier serieus met allemaal terechte posts maar moet jij het weer kapot makenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En je hoeft je tekst niet dikgedrukt, onderstreept en cursief te maken want ik herken je post wel aan die kutkop in je UI. Scheelt weer wat moeite
Echt he, kensers wat een bagger van die usert.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
zeg he dit moet geen adoratie topic worden het was hier serieus met allemaal terechte posts maar moet jij het weer kapot maken
Elmo als UIquote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zeg kunnen jullie elkaar niet eens een keer bruut nemen ipv hier om elkaar heen te blijven draaien?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |