Ja, jij bent lekker ontopicquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
omfg
Palermo 0-7 Udinese
Sla me dood
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
ElmoFan is gefrustreerd dat hij niet drie minuten voor tijd ingepland mocht worden en haat nu ongelooflijk op de radio. Daarbij: als je er last van hebt, kom niet in dat topic. Vermijd het. MAAK ER GEEN TOPICS OVER.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef FreezePop het volgende:
Even een spottende [ afbeelding ] voor dit topic. Wel terecht natuurlijk.
VERMIJD ONZIN RADIO GEWOON, GEEN TOPICS AANMAKEN, NIET MEER ZEIKEN. GA SESAMSTRAAT KIJKEN ANDERS MIS JE ELMO NOGquote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik praat niemand na. Dit maak ik uit al je anti-radio posts op en daarbij ook je hele sig.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ha, laat me niet lachen, alsof dat de enige reden is, praat andere users niet na.
surequote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik praat niemand na. Dit maak ik uit al je anti-radio posts op en daarbij ook je hele sig.
Oma terry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
Godsamme manquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef bularax het volgende:
[..]
Oma terry.
2e pagina
http://alsomawint.nl
quote:
Ik zou 'm bannen, wat een belediging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |