Moet ik daarvan schrikken?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders pakt dit kind je aan:

was dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik daarvan schrikken?
ik ga weer weg

waarom ben je nou weer terug? Je stelt me teleurquote:Op zondag 27 februari 2011 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als iedereen weet dat je onzin radio haat is het niet zo moeilijk om weg te gaan

van mijquote:

Alsof ze dit nog niet wistenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
elmofan dit soort dingen kan je beter niet openbaar maken omdat je dan vijanden gaat maken
 En het is dan ook helemaal niet aanvallend bedoeld.
 En het is dan ook helemaal niet aanvallend bedoeld.

Kijk jij begrijpt dat het een mening is. Sommige users begrijpen dat gewoon nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dit topic falen.
Dat hij aangeeft in de OP dat dit zijn mening is, prima; mag je gewoon doen.
Daarna faalt TS en helpt het topic om zeep

Ik vind het een best leuk initiatief, maar idd sommige users daarquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat je ONZ-radio een kankerinitiatief vind. [ afbeelding ]
Het was een topic of 50 leuk. Sowieso sommige users daar

quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat je ONZ-radio een kankerinitiatief vind. [ afbeelding ]
Het was een topic of 50 leuk. Sowieso sommige users daar

koop een abbo en blokkeer ze, ik als mod zou dat ook wel eens willenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het een best leuk initiatief, maar idd sommige users daar

wat gebeurd er precies als je ze blokkeert?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:15 schreef murp het volgende:
[..]
koop een abbo en blokkeer ze, ik als mod zou dat ook wel eens willen

dat is jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gaat hem denk ik niet worden. Poep/plas-users maken meer kans.

dan zie je ze nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat gebeurd er precies als je ze blokkeert?

Geen probleem, goed dat je nog even de edit hebt gebruikt.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
shit shit ik zat zo van. hmm eerst even de rest typen dan fix ik dat. Niet gedaan dus.
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Mono is wel degene die onz radio heeft opgerichtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zeg dat dan eerder in plaats van wachten op monopoly iets zegt
dat mag je vindenquote:

toppiequote:Op zondag 27 februari 2011 18:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mono is wel degene die onz radio heeft opgericht
[..]
dat mag je vinden

quote:Op zondag 27 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
ajacied422 moet toch wel de meest irritante, onzinnige, mongolische, arrogante, kankerverwekkende, aids dragende, kutclubsupportende user ooit zijn.
quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |