Moet ik daarvan schrikken?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders pakt dit kind je aan:
was dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik daarvan schrikken?
ik ga weer weg
waarom ben je nou weer terug? Je stelt me teleurquote:Op zondag 27 februari 2011 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als iedereen weet dat je onzin radio haat is het niet zo moeilijk om weg te gaan
van mijquote:
Alsof ze dit nog niet wistenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
elmofan dit soort dingen kan je beter niet openbaar maken omdat je dan vijanden gaat maken
Kijk jij begrijpt dat het een mening is. Sommige users begrijpen dat gewoon nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dit topic falen.
Dat hij aangeeft in de OP dat dit zijn mening is, prima; mag je gewoon doen.
Daarna faalt TS en helpt het topic om zeep

Ik vind het een best leuk initiatief, maar idd sommige users daarquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat je ONZ-radio een kankerinitiatief vind. [ afbeelding ]
Het was een topic of 50 leuk. Sowieso sommige users daar
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat je ONZ-radio een kankerinitiatief vind. [ afbeelding ]
Het was een topic of 50 leuk. Sowieso sommige users daar
koop een abbo en blokkeer ze, ik als mod zou dat ook wel eens willenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het een best leuk initiatief, maar idd sommige users daar
wat gebeurd er precies als je ze blokkeert?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:15 schreef murp het volgende:
[..]
koop een abbo en blokkeer ze, ik als mod zou dat ook wel eens willen
dat is jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gaat hem denk ik niet worden. Poep/plas-users maken meer kans.
dan zie je ze nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat gebeurd er precies als je ze blokkeert?
Geen probleem, goed dat je nog even de edit hebt gebruikt.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
shit shit ik zat zo van. hmm eerst even de rest typen dan fix ik dat. Niet gedaan dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |