quote:Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zou niet durven om ze allemaal in te pikken, ik ben vrijgevig.
Goed bezigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Gisteren dus lekker wezen stappen. Kom de kroeg uit om effe met iemand te praten en ineens is er hoge nood, geen pisbak kunnen vinden dus effe een steegje in gelopen. Komt er natuurlijk net een politiewagen aangereden die in datzelfde steegje kijkt, top! Even een praatje gemaakt en 100 euro lichter verder gaan drinken.
150 euro kwijt voor een avondje stappen!!!!
Terug het café inlopen was geen optie?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Gisteren dus lekker wezen stappen. Kom de kroeg uit om effe met iemand te praten en ineens is er hoge nood, geen pisbak kunnen vinden dus effe een steegje in gelopen. Komt er natuurlijk net een politiewagen aangereden die in datzelfde steegje kijkt, top! Even een praatje gemaakt en 100 euro lichter verder gaan drinken.
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hallooooo! We gaan maar eens voetbal kijken
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hallooooo! We gaan maar eens voetbal kijken
Tja, F1 is er nog niet en vandaag gaat voetbal wel leuk worden hoop ikquote:
Ja jij ookquote:
Zal je altijd weer zien natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Dat heb ik ook ooit gehad. Stond tegen de lift aan te zeiken, krijg ik een tikje op de schouder, ja hallo dat mag niet!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Daarom heb ik ook nooit zulke boetes gehad. Of ik ga nog vlak voordat ik naar huis gaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Hou het dan ook gewoon op tot je thuis bent?.
Hoe meer je drinkt, hoe moeilijker dat isquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Hou het dan ook gewoon op tot je thuis bent?.
Ik drink al vanaf mijn 15de en nog nooit een boete gehad, je zou haast gaan denken dat het wel kanquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe meer je drinkt, hoe moeilijker dat is
vanavond gaan we dan ook gewoon uit eten met z'n allen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Damn, da's niet misselijk. Gelukkig hebben ze niets, die auto is maar blik hm.
Zulke dingen zal, gezien mij jeugdjaren, niet snel vergetenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Genieten vanavond, van wat je hebt en vooral dat je bent met degenen die je liefhebt.
Dat is belangrijk..
Zo, klinkt heftig. Gelukkig maar dat alles goed is met je ouders.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik hoorde net van mijn ma dat ze van de weg waren geraakt maar door de natte berm niet meer normaal de straat op kwamen. Door stuurkunst van mijn pa hebben ze een boom ligt geraakt aan de zijkant. Anders waren ze frontaal op een boom geklapt. Dan was ik in no time beide ouders kwijt geweestEn dat op de dag dat ze 35 jaar getrouwd zijn.
Ze zijn allebei (buiten de shock om) ongedeerd, alleen de auto is waarschijnlijk wel einde oefening
Ik ben even zo vrij om m'n beeldscherm te huggen. Gewoon. Emodagje.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zulke dingen zal, gezien mij jeugdjaren, niet snel vergeten
Ach, als je wel een openbaar toilet kan vinden zeik je er ook gewoon tegenaanquote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Jawel, maar daar kan je niks mee. Je krijgt pas later een acceptgiro thuisgestuurd om te kunnen betalen. Is al jaren zo, mijn eerste bekeuring die ik kreeg toen ik 13 was kreeg ik ook enkel zo'n geel vodje mee en later een acceptgiro in de bus. En de hoogte van de bekeuring mag de politie ook niet bepalen, zij schrijven enkel de bekeuring uit en de officier ofzo bepaalt officieel de hoogte (al zijn daar standaardbedragen voor) en daar komen nog administratiekosten boven op.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Je bekeuring nog niet binnen?? Krijg je geen prentje mee dan tegenwoordig?
De echte boete komt later pas, of helemaal niet gebeurd ook wel eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Je bekeuring nog niet binnen?? Krijg je geen prentje mee dan tegenwoordig?
Boetes mogen tot max een jaar later komen, als hij na een jaar niet gekomen is en alsnog komt hoef je hem niet te betalenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb wel eens 2 maanden later mijn boete ontvangen voor onbetaald parkeren.
Ooh. Mja ik ben zo braaf óf ik loop agenten altijd misquote:Op zondag 27 februari 2011 17:32 schreef koei het volgende:
Jawel, maar daar kan je niks mee. Je krijgt pas later een acceptgiro thuisgestuurd om te kunnen betalen. Is al jaren zo, mijn eerste bekeuring die ik kreeg toen ik 13 was kreeg ik ook enkel zo'n geel vodje mee en later een acceptgiro in de bus. En de hoogte van de bekeuring mag de politie ook niet bepalen, zij schrijven enkel de bekeuring uit en de officier ofzo bepaalt officieel de hoogte (al zijn daar standaardbedragen voor) en daar komen nog administratiekosten boven op.
NU AL?!quote:
Ik las onbevangen parkerenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb wel eens 2 maanden later mijn boete ontvangen voor onbetaald parkeren.
uhm, ja.quote:
hoeveel uur deed je er dan ongeveer over?quote:
Ok.quote:
Niet op gelet maar denk uurtje of 6 op normal.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hoeveel uur deed je er dan ongeveer over?
Kut t-rex in het eerste levelquote:Op zondag 27 februari 2011 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind Tomb Raider wel leuk, niet geweeeeldig ..
hahahahaha das in tomb raider II jaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kut t-rex in het eerste level
"hee,daar ligt zo'n beeldje"
"grrr..."
*draait camera*
OH GOD OH GOD
*schiet pistolen tevergeefs leeg en game over*
Ik heb tomb raider 2 nog nooit uitgespeeldquote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hahahahaha das in tomb raider II ja
vlak voor het einde van het level ook nog!
Hij zei dat het 6 weken kon duren. Die verbalisant was het er nog even lekker aan het inwrijven dat ik 'die 100 euro ook door de WC kon spoelen' ... Grappenmakerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, als je wel een openbaar toilet kan vinden zeik je er ook gewoon tegenaan
Maar die 100 euro ben je nu nog niet kwijt! Ik heb twee weken geleden een bekeuring gekregen voor fietsen door rood licht en die bekeuring heb ik ook nog niet binnen, dus je hebt nog tijd om even te sparen!
Het laatste level in haar huis is zo tofquote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb tomb raider 2 nog nooit uitgespeeld
eerste keer dat ik het speelde was ik een jaar of 7,lamgeschrokken toen die Tijgers ineens kwamen
nooit meer gespeeld
Dat training level?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het laatste level in haar huis is zo tof
Nee het laatste level, dan komt ze thuis van dr missie en ligt ze in bed en komen allemaal van die gasten haar huis binnen, dan moet je links van het bed die shotgun pakken en het hele zootje aan gort schieten .quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat training level?
met die schatkamer onder,waarvoor je eerst iets met een flare moet doen om naar binnen te komen?
Ahquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee het laatste level, dan komt ze thuis van dr missie en ligt ze in bed en komen allemaal van die gasten haar huis binnen, dan moet je links van het bed die shotgun pakken en het hele zootje aan gort schieten .
en ja ik ken alle levels uit mijn hoofd
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ah
Ik ben ooit eens een keer tot aan Venetie gekomen
Stomme dobermans en plafonds die ineens inzakken
Geen idee, het lijkt erop van wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Die nieuwe Tomb Raider wordt toch vet ofnie?
Hier ook geen idee, hoop t wel! Tot nu toe vind ik deze wel oke!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt erop van wel.
Geniet van de rust.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef Poit het volgende:
pff.. terug.. het is Praag geworden.. Ben kapot.. Trusten..
Pfoe, heftig nieuws. Gelukkig zijn ze ok Petti! Liever de auto dan de ouders natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik hoorde net van mijn ma dat ze van de weg waren geraakt maar door de natte berm niet meer normaal de straat op kwamen. Door stuurkunst van mijn pa hebben ze een boom ligt geraakt aan de zijkant. Anders waren ze frontaal op een boom geklapt. Dan was ik in no time beide ouders kwijt geweestEn dat op de dag dat ze 35 jaar getrouwd zijn.
Ze zijn allebei (buiten de shock om) ongedeerd, alleen de auto is waarschijnlijk wel einde oefening
absoluut. Nu lekker gegeten bij de Italiaan met zusje en dr vriend erbij. Heerlijke wijn gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pfoe, heftig nieuws. Gelukkig zijn ze ok Petti! Liever de auto dan de ouders natuurlijk.
Lekker Kuukske! Ga je nog weg?quote:Op maandag 28 februari 2011 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Zo, laatste werkweek voor de vakantie. Even doorbijten.
Goeiemorgen!!
Vind jij hem serieus leuk?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
BulletstormEcht een ontzettend toffe game! Ik heb net meerdere mannetjes op laten eten door een vleesetende plant, een aantal anderen op een cactus gespietst en er eentje letterlijk kapot geschopt
Dit gaat een game worden die ik uitspeel!
Hell yesquote:Op maandag 28 februari 2011 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Zo, laatste werkweek voor de vakantie. Even doorbijten.
Goeiemorgen!!
Nee, ik blijf binnen, doe de deuren op slot en de gordijnen dicht. Want carnavalquote:Op maandag 28 februari 2011 08:33 schreef Laniboekje het volgende:
Lekker Kuukske! Ga je nog weg?
Laatste week van april heb ik pas vakantie. Al sinds eerste week van oktober 2010 geen vakantie meer gehad
Goooooeeeedeeeeemorgen allemaal. Ik ben te vroeg wakker op mijn vrije dag.
quote:
Hell, carnaval....quote:Op maandag 28 februari 2011 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik blijf binnen, doe de deuren op slot en de gordijnen dicht. Want carnaval.
De reden is wintersportquote:Op maandag 28 februari 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Al is de reden is minder
. Maar goed, dat terzijde.
Serieus echt zo leuk? Dacht het na de demo wel gezien te hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
BulletstormEcht een ontzettend toffe game! Ik heb net meerdere mannetjes op laten eten door een vleesetende plant, een aantal anderen op een cactus gespietst en er eentje letterlijk kapot geschopt
Bulletstorm is tof ja! Meerdere keren ook moeten lachen om die opmerkingen. En ondanks de grofheid is het ook een mooi kleurrijk spel.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
Bij ons een begrafenis.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Oehw, Lani. Ik weet nog precies wat ik heb gedroomd vannacht.
Misschien moet ik die demo nog maar eens opnieuw proberen dan, hij pakte mij namelijk echt niet op dat momentquote:Op maandag 28 februari 2011 08:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bulletstorm is tof ja! Meerdere keren ook moeten lachen om die opmerkingen. En ondanks de grofheid is het ook een mooi kleurrijk spel.
Die kleurtjes, dat trekt me.
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Lol!. Ik heb over Zebrahead gedroomd,
. De zanger met name.
Die kwam ik tegen bij de ingang van 013, toen gaf 'ie me z'n zonnebril () en een kusje
.
Vervolgens naar de bar waar ik oud-collega's van een zorginstelling tegen kwam, en toen ging iedereen naar de 013-zaal voor het concert van ZH. Maar mensen moesten eerst naar de wc en daar was alles ranzig, gortig en ondergekotst. En toen schreeuwden de krantenmeisjes van Giel Beelen in m'n oor dat ik wakker moest worden.![]()
/meisjesdroom.
Teveel gedronken op V's feestje?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh! Pfff partij beroerd gvd :/
Homefrontquote:Op maandag 28 februari 2011 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien moet ik die demo nog maar eens opnieuw proberen dan, hij pakte mij namelijk echt niet op dat moment
Alhoewel, volgende week lekker wintersporten en wanneer ik terug in Nederland ben is Homefront uit. Dus ik vermaak me de komende tijd nog wel denk ikHopelijk ook Deus Ex 3 ook al, al volg ik die releasedate ondertussen echt niet meer
Serieus? Iedereen zegt die dat heeel snel saaai wordt?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
Sorry hier nietquote:Op maandag 28 februari 2011 09:29 schreef Kuukske het volgende:
M'n rug zit muurvast. Massage beschikbaar anyone?
Ja. Ik denk het.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Sorry hier niet
Verkeerd gelegen vannacht?
Nee, ook niet. Dat mag ik van JDquote:Op maandag 28 februari 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Straf van JD gehad, omdat je kusjes wilde van die Zebrahead-zanger?
Een goedgemutste roosteraar.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
Half 9 op school zijn op maandag. Wie bedenkt zoiets.
Zo laat pas? Wees blijquote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
En al die weken vakantiequote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
Dat geldt voor iedereen toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En al die weken vakantie![]()
Jij komt in een hel terecht zogauw je je schoolleven inruilt tegen het bedrijfsleven
Nou, zélfs voor hen hoor. Ik spreek uit ervaring.quote:
Heb vorige week gewoon 40 uur gemaakt op kantoor, dus ik heb al wel een idee hoe het is.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En al die weken vakantie![]()
Jij komt in een hel terecht zogauw je je schoolleven inruilt tegen het bedrijfsleven
Voor een week is het leuk.. stel je voor dat je dat je hele leven moet doen tot je 75ste levensjaar ofzo. *horrormuziekje opzet.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Heb vorige week gewoon 40 uur gemaakt op kantoor, dus ik heb al wel een idee hoe het is.
Ik heb special prizzze for you Sirquote:Op maandag 28 februari 2011 10:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Man man man
Mn abbo is afgelopen meteen MEGAREKENINGEN
Ik kan zeker niet meer zo cheap iets krijgen
Maar gelukkig mag ik nog minimaal 2.5 jaar studeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor een week is het leuk.. stel je voor dat je dat je hele leven moet doen tot je 75ste levensjaar ofzo. *horrormuziekje opzet.
Ik werd vorige week constant lastig gevallen door een callcenter van KPN die me een abbo wilkden aansmeren. Ik heb ze de gehele week weggedrukt, totdat ik er gek van werd. Toen nam ik donderdag op met de melding dat ze heel erg stoorden maar ik wel geinteresseerd was in een eventueel nieuwe abbo. Ze zouden me vrijdag terugbellen, niets meer van gehoord tot nu toequote:Op maandag 28 februari 2011 10:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Man man man
Mn abbo is afgelopen meteen MEGAREKENINGEN
Ik kan zeker niet meer zo cheap iets krijgen
Dewd, ik had dus een sim only va 9,95/maand voor 300 minuten en 100 smsjes, dat was prima (heb een kuttelefoon en wil geen internet en bullshit).quote:Op maandag 28 februari 2011 10:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik werd vorige week constant lastig gevallen door een callcenter van KPN die me een abbo wilkden aansmeren. Ik heb ze de gehele week weggedrukt, totdat ik er gek van werd. Toen nam ik donderdag op met de melding dat ze heel erg stoorden maar ik wel geinteresseerd was in een eventueel nieuwe abbo. Ze zouden me vrijdag terugbellen, niets meer van gehoord tot nu toe
Als je niet gestoord wil worden moet je dus gewoon zeggen dat je wel interesse hebt
Ik kreeg mn stufischuld + maandelijkse verplichte afbetaling vrijdag in de bus.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Maar gelukkig mag ik nog minimaal 2.5 jaar studeren.![]()
![]()
Ik leen niks, studiefinanciering is een gift als ik mijn HBO gewoon haal. En dat gaat wel gebeuren, dus ik eindig mijn studie (waarschijnlijk) met 0 euro schuld.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kreeg mn stufischuld + maandelijkse verplichte afbetaling vrijdag in de bus.
Succes met je zorgeloze studietijd
De rente staat nu super laagquote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Ik heb die schuld van 28k ook in een keer afgelost omdat er anders 6000-8000 euro rente bij zou komen in totaal
Hoe kun je op jezelf wonen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik leen niks, studiefinanciering is een gift als ik mijn HBO gewoon haal. En dat gaat wel gebeuren, dus ik eindig mijn studie (waarschijnlijk) met 0 euro schuld.![]()
(Nee ik krijg geen geld van mijn ouders, alleen minimale uitwonende beurs)
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De rente staat nu super laag :p
Dus ik wacht nog een jaartje met terug betalen!
Ik moest twee keer lezen. Eerst dacht ik "whoah! dat alles in een week en dan ook nog studeren". Maar toen .. nouja.quote:
volgens mij kun je bij telfort je abbo ook verlengen voor die prijs hoor, had ik ook!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dewd, ik had dus een sim only va 9,95/maand voor 300 minuten en 100 smsjes, dat was prima (heb een kuttelefoon en wil geen internet en bullshit).
Nu ineens een rekening van 31,55 GVD HOEREN.
Maar ik kan dus verlengen, kost ineens 17/maand. Als ik naar studentenmobiel.nl ga (waar ik de eerste abbo had afgesloten), kan ik weer verlengen voor 9,95. Maar ik vraag me af of dat werkt. Heb even met Telfort gebeld maar die hebben een 'storing'.
Nope de IBG rente is in 2011 1,5 % dacht ik. Dat is niets!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:21 schreef Misan het volgende:
[..]je betaalt in 9 van de 10 gevalleen meer rente dan dat je rendement op effecten of spaartegoeden behaalt
dat had ik dus ook iddquote:Op maandag 28 februari 2011 10:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest twee keer lezen. Eerst dacht ik "whoah! dat alles in een week en dan ook nog studeren". Maar toen .. nouja.
Ja heb ik al eens gedaan 2 jaar geledenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij kun je bij telfort je abbo ook verlengen voor die prijs hoor, had ik ook!
Met wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit echt op een rotstukje waar ik geen moer van snap![]()
Groente en fruit handel is wel iets voor jou dat heb ik toen al eens gezegd.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet een nieuwe baan trouwens. Iemand?
Goeiequote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Groente en fruit handel is wel iets voor jou dat heb ik toen al eens gezegd.
Beetje aan het gamen terwijl de meesten werken (aanwezig zijn op werk)quote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit echt op een rotstukje waar ik geen moer van snap![]()
Schandalig hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje aan het gamen terwijl de meesten werken (aanwezig zijn op werk)
Vind het niet kunnenquote:
Ik wil altijd nog eens een echte AQuila Approved game (laten) maken maar op het moment komt het niet uitquote:Op maandag 28 februari 2011 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Goeie
Nee maar serieus, ik heb semi-ontslag genomen op mn huidige werk. Moet het liefste iets anders vóór April, of iemand moet me een megaklus bieden voor mn game-bedrijfje
Wij zoeken nog een goede Hoofd-ICTer. Die van ons is ontslagen vanwege niet nader te noemen redenen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Goeie
Nee maar serieus, ik heb semi-ontslag genomen op mn huidige werk. Moet het liefste iets anders vóór April, of iemand moet me een megaklus bieden voor mn game-bedrijfje
Ik ben niet zo'n ICTer helaasquote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een goede Hoofd-ICTer. Die van ons is ontslagen vanwege niet nader te noemen redenen.
Wat voor werk zoek je eigenlijk? Wat deed je bij je nu ex-baas?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ICTer helaas
Zelf 4 maanden gezeik gehad met Samsung zo'n 2 jaar geleden.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Frankii het volgende:
Sinds ik mijn Samsung tv heb zitten er doorzichtige horizontale strepen op het scherm. Als ik binnen twee weken had gereageerd kreeg ik een nieuw exemplaar, maar omdat ik geen tijd had om dat te regelen kan ik dit pas nu doen. Ik zit dus in de normale garantie van Samsung. Ik vroeg me eigenlijk af of ik nu een hele bak aan gezeik tegemoet ga, of dat ik gewoon een nieuwe TV krijg. (Ik hoop niet dat ik een brakke half gerepareerde tv krijg?)
Iemand ervaring met dit soort situaties?
Ik ben ook aan het zoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
Ben ook maar eens aan het rondkijken naar ander werk.
Zal vanavond eens mijn online cv updaten, kijken of er wat te vinden is.
Ik was nu deel van een creatief team dat bezig was met het ontwikkelen van een 'serious game' voor middelbare scholieren (concreet: Game Design & Development). Best succesvol ook nog, ik denk dat het project erg veel potentie heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je eigenlijk? Wat deed je bij je nu ex-baas?
Een XBLA game zou vet zijn fruit.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was nu deel van een creatief team dat bezig was met het ontwikkelen van een 'serious game' voor middelbare scholieren (concreet: Game Design & Development). Best succesvol ook nog, ik denk dat het project erg veel potentie heeft.
Probleem is alleen dat mijn huidige werk-omgeving / opdrachtgever in mijn ogen geen vruchtbare grond biedt om een dergelijk project succesvol te maken. Dan wordt het werk al snel een grote poel van frustratie en ongemakken.
Verder focus ik me met mn eigen bedrijf ook op game-design (voornamelijk flash based nog) en probeer op de korte termijn ook iPad/iPhone/Android apps te ontwikkelen. Lange termijn focus zou liggen op een XBLA/PSN game.
Wellicht moeten we een keer kletsen of we niet kunnen samenwerken... Alleen jij woont in verweggiestan toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was nu deel van een creatief team dat bezig was met het ontwikkelen van een 'serious game' voor middelbare scholieren (concreet: Game Design & Development). Best succesvol ook nog, ik denk dat het project erg veel potentie heeft.
Probleem is alleen dat mijn huidige werk-omgeving / opdrachtgever in mijn ogen geen vruchtbare grond biedt om een dergelijk project succesvol te maken. Dan wordt het werk al snel een grote poel van frustratie en ongemakken.
Verder focus ik me met mn eigen bedrijf ook op game-design (voornamelijk flash based nog) en probeer op de korte termijn ook iPad/iPhone/Android apps te ontwikkelen. Lange termijn focus zou liggen op een XBLA/PSN game.
Nee dat doe ikquote:Op maandag 28 februari 2011 11:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wellicht moeten we een keer kletsen of we niet kunnen samenwerken... Alleen jij woont in verweggiestan toch?
Eindhovenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wellicht moeten we een keer kletsen of we niet kunnen samenwerken... Alleen jij woont in verweggiestan toch?
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef GameBabe het volgende:
En we hebben gister een kitten gekocht, echt een kjoetieVanaf zaterdag ben ik dus mama
Uhuh! Je praat zelfs Verweggistaans. Zeg Petti, ben je uitgenodigd voor komende weekend? Feestje van Bas? Zou leuk zijn als je komt! We hadden het gisteren nog over je.quote:
Wanneer was dat ook al weer? Zaterdag toch? Aangezien mijn rooster is aangepast. Ik werk tegenwoordig zondag avond ipv zaterdagquote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
Uhuh! Je praat zelfs Verweggistaans. Zeg Petti, ben je uitgenodigd voor komende weekend? Feestje van Bas? Zou leuk zijn als je komt! We hadden het gisteren nog over je.
Ja, van zaterdag op zondag. Dus je komt?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook al weer? Zaterdag toch? Aangezien mijn rooster is aangepast. Ik werk tegenwoordig zondag avond ipv zaterdag
Ik zeg geen neequote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, van zaterdag op zondag. Dus je komt?
Hmjah, dat is wat minder. Anders slaap je bij ons, in mijn bed. En Steef op de grond.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zeg geen neeik moet alleen even kijken hoe ik dat doe. De laatste keer was ik zo zwaar vermoeid naar huis gereden. Dat doe ik dus geen 2 keer
Daar gaan we wel uitkomenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmjah, dat is wat minder. Anders slaap je bij ons, in mijn bed. En Steef op de grond.
Doe ikquote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Anders moet je hem ff bellen van de week ofzo.
Take your time. Al weten we pas de laatste minuut dat je langskomt, altijd gezellig! Hoe staat het met je huis overigens?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Het wordt wel na woensdag, de eerste 3 dagen beetje chaotisch ook door gisterenmiddag.
Maar dat gaat wel goedkomen
Het verfen is zo goed als klaar. Morgen worden kasten in elkaar gedraaid. En hopelijk over andere halve week komt de keuken. Een deel van de meubels hebben we vrijdag van citybox naar woning verhuisd. Dus dat kon ook opgezegd worden. Het gaat lekker rustig op schema doorquote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Take your time. Al weten we pas de laatste minuut dat je langskomt, altijd gezellig! Hoe staat het met je huis overigens?
Nerden, nerden en nog eens nerden, heb geleerd dat je moet doen waar je goed in bentquote:Op maandag 28 februari 2011 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Eindhoven
Ik ben meer dan bereid om een keer langs te piepen. Al is het alleen maar om te kijken wat je aan het doen bent GB
Eindhoven?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Eindhoven
Ik ben meer dan bereid om een keer langs te piepen. Al is het alleen maar om te kijken wat je aan het doen bent GB
Heb je skype/mail/whatever.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nerden, nerden en nog eens nerden, heb geleerd dat je moet doen waar je goed in bent
quote:
Ik denk t niet, waar woon je nu dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik woonde ik Achtse Barrier (zuid). Spannund zeg! Misschien heb ik je stiekempjes wel eens ergens rond zien keutelen
heerlijk elke maandag vrijquote:Op maandag 28 februari 2011 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje aan het gamen terwijl de meesten werken (aanwezig zijn op werk)
Eindhoven! Daar ga ik 1 april stappenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Eindhoven
true, hier ook.quote:
Ik woon al vele jaren niet meer in Eindhoven hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik denk t niet, waar woon je nu dan?
Welke TR?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tomb raider! maar had net na de post het al gevonden terwijl ik ervoor lang liep te zoeken
Dat zal bestquote:
welk bedrijf?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een goede Hoofd-ICTer. Die van ons is ontslagen vanwege niet nader te noemen redenen.
Was het maar zo, dan wist ik waar het aan lagquote:Op maandag 28 februari 2011 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Teveel gedronken op V's feestje?
Benieuwd of je dat volgende week ook zo vindquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
Wij kunnen altijd wel iemand gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Groente en fruit handel is wel iets voor jou dat heb ik toen al eens gezegd.
Is dat ook bij Sterrenlaan in de buurt?quote:
Oh uhm, dan denk ik dat hij net vorige week eraf gehaald is. Ik zal eens informeren of ze dan al een selectie gedaan hebben (ik heb meerdere mensen naar die functie verwezenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef Misan het volgende:
[..]
nieuwe vacature? Ik zie 'm niet op hun website staan namelijk
klinkt interessant als uitweg hier en als uitdaging daarquote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
Goed, ik ga lunchen en op naar de paardjes. Misan, ik informeer morgen nog even en hou je wel op de hoogte.![]()
Dat is Woensel Westquote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat ook bij Sterrenlaan in de buurt?
Woensel is 1 pot natquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Woensel is 1 pot nat. Nja heb daar nog op school gezeten, daarna ging ICT ergens anders heen
Ik heb volgende week vakantie! Anderhalve week maar liefst!quote:
Dat clipje was te verwachten...quote:
Ik heb niet gekeken,quote:
Lopen we elkaar net misquote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vakantie! Anderhalve week maar liefst!
Het duurde me nogal lang...quote:
Fucking awesome!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken,.
Trouwens, Poitiepoit, hoe was je trip naar Praag?
Ja, wel een beetje errug weinig slaap inderdaad.. Heb er nu ook wel last van.. Blij dat ik lekker vrij ben vandaagquote:Op maandag 28 februari 2011 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt gezellig indeed! Wel heel weinig slaap zeg, damn. Maar goed.. je bent een vent hè.
Ja, wat doe je hier joh. Ga lekker je bed in!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
Ja, wel een beetje errug weinig slaap inderdaad.. Heb er nu ook wel last van.. Blij dat ik lekker vrij ben vandaag
Nee, ik zit nu in m'n onderbroek achter de pcquote:Op maandag 28 februari 2011 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, wat doe je hier joh. Ga lekker je bed in!. Of wil je zeggen dat we met z'n allen via je laptop bij je in bed liggen?
Oh, toch wel gedouched en schoon hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef Poit het volgende:
Nee, ik zit nu in m'n onderbroek achter de pc
Nog nietquote:Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, toch wel gedouched en schoon hè?
Feromonenquote:
Duidelijk.. Ik ga maar eens douchen dan..quote:
Want volgende week is de stand van de maand anders?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Benieuwd of je dat volgende week ook zo vind
Ben moe, zelfs ik heb dan m'n zwakke momentenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Je pikt een subtiele hint op van een vrouw.. ben je ziek geworden in Praag?
je kunt niet roddelen over je collega's?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef Kuukske het volgende:
AAAAAAAAAAARGH. Fuck de fucking kantoortuin.
Tuurlijk wel, dat gebeurt buiten.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef Misan het volgende:
je kunt niet roddelen over je collega's?
je zit liever in een cubicle?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat gebeurt buiten.Maar ik kan niet werken omdat mensen niet kunnen stoppen met slap ouwehoeren over een of andere kutfilm en een eeuwige discussie houden over Facebook.
Nou, vroeger, had ik een kantoortje met nog een paar anderen. Dat was leuk.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Misan het volgende:
je zit liever in een cubicle?ik vind al dat geouwehoer juist heerlijk op de werkvloer, heb je nog een stukje afleiding
Kan niet, ik ben al thuis!quote:
Oeeeehw. Jaloers!quote:
http://z0r.dequote:Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeeeehw. Jaloers!
Wil je me vermaken? Alle systemen zijn hier lamgelegd door whatever en alleen IE werkt nog.
Is dat werk-klik-proof?quote:
quote:
quote:
hey bbn, wie ben jij op psn eigenlijk?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef badboynova het volgende:
net een klusje in een cafe gedaan waar er geen bier word geschonken of een andere vorm van alcohol, ze draaien er van dat geiten muziek en het zit vol marroc's en turkey's.
Als klap op de vuurpijl, dit cafe heet de puinhoop ;') .
Alles werkt weer!quote:
Dan ga je zeker weer aan het 'werk' hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alles werkt weer!. Dus ik klik niet.
ik ben dnova79.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef Misan het volgende:
[..]
hey bbn, wie ben jij op psn eigenlijk?
Nou, er heeft zich gedurende dag dat het niet werkt een mad stapel gevormd.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan ga je zeker weer aan het 'werk' hè?
Maan? Neuh, maar volgens mij doe je veel van het zelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want volgende week is de stand van de maand anders?
Lego Batman is een stuk beter! En de nieuwe Pirates Lego wordt ook weer tof!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef Fallen het volgende:
Met al dat Lego gedoe van jullie krijg ik ook weer zin om Lego Star Wars te gaan spelen.
Of Lego Batman, die heb ik ook nog liggen.
Mass Effect 2 vind ik vooralsnog eigenlijk tegenvallen.... Ik wil wapens customizen, ik wil met een Mako rondrijden en dat levellen is nu ook kut!
Ik kom er zo aanquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
En nu is het tijd om pannenkoeken te gaan bakken.
wanmtr?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig heb ik C&C red alert 3 op tijd gekocht
Weekend deal afgelopen @ steamquote:
Haha, joh, wat extra fleeschquote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Fallen het volgende:
Ik was net heel enthousiast in de keuken bezig, zin om te koken, maak ik een pak rijst open, gooit het in een pan, doe er wat water bij... komen er motjes bovendrijven.
Ik ben wel klaar met koken voor vandaag. Ik haal wel een pizza....
GADVER!!!![]()
oke die is tof!quote:
Lego star warsquote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef Fallen het volgende:
Met al dat Lego gedoe van jullie krijg ik ook weer zin om Lego Star Wars te gaan spelen.
Of Lego Batman, die heb ik ook nog liggen.
Mass Effect 2 vind ik vooralsnog eigenlijk tegenvallen.... Ik wil wapens customizen, ik wil met een Mako rondrijden en dat levellen is nu ook kut!
Sorry, ze zijn al op Poit!quote:
Eeeewwwww!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Fallen het volgende:
Ik was net heel enthousiast in de keuken bezig, zin om te koken, maak ik een pak rijst open, gooit het in een pan, doe er wat water bij... komen er motjes bovendrijven.
GADVER!!!![]()
Nice!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, ze zijn al op Poit!
[..]
Eeeewwwww!
Smaakte de pizza daarna nog wel? Ik zou echt niets meer kunnen eten dan... Zo heb ik ooit eens beestjes in een zak rattenvoer gehad... Ook al was het voer niet voor mij (nee, echt niet!), ik was zo grossed out dat ik de rest van de dag alleen maar daar aan kon denken. Slecht voor de eetlust.quote:
Ik moet nog eten... heb wel boodschappen gedaan (en dus ook nieuwe rijst gekocht) maar ik ben wel even klaar voor vandaag. Straks misschien een bak yoghurt.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Smaakte de pizza daarna nog wel? Ik zou echt niets meer kunnen eten dan... Zo heb ik ooit eens beestjes in een zak rattenvoer gehad... Ook al was het voer niet voor mij (nee, echt niet!), ik was zo grossed out dat ik de rest van de dag alleen maar daar aan kon denken. Slecht voor de eetlust.
Ieuw! Gelukkig heb ik geen rijst bij je gegeten vorige week...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Fallen het volgende:
GADVER!!!![]()
Nee, ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. Was ook een nieuw pak, niet eerder open geweest.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ieuw! Gelukkig heb ik geen rijst bij je gegeten vorige week...
Zijn meer bands waar van je denkt, OKquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Fallen het volgende:
Even iets heel anders:
Bands / songs die ik nooit begrepen heb, maar nog steeds tof vind:![]()
![]()
Ik heb het ook nooit helemaal begrepen, maar heb het CD-singletje nog wel ergens liggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn meer bands waar van je denkt, OK
Die clip is wel enorm fout trouwens
Pirates is de beste, hands down. Op de 3DS is ie ook zo tof. Morgen gaat het embargo er afquote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lego Batman is een stuk beter! En de nieuwe Pirates Lego wordt ook weer tof!
Kan er nu geen verzinnen maar als ik hun clips zie of muziek hoor weet ik het weer.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit helemaal begrepen, maar heb het CD-singletje nog wel ergens liggen.
Wat voor bands zat jij dan aan te denken?
In welk opzicht beter dan Lego Harry Potter dan zonder iets prijs te geven?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pirates is de beste, hands down. Op de 3DS is ie ook zo tof. Morgen gaat het embargo er af
Daar heb ik natuurlijk niets aan, ik wil meer vage muziek in mijn collectie!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er nu geen verzinnen maar als ik hun clips zie of muziek hoor weet ik het weer.
Sowieso de sfeer, maar dat ligt aan mijn Harry-aversiequote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Misan het volgende:
[..]
In welk opzicht beter dan Lego Harry Potter dan zonder iets prijs te geven?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso de sfeer, maar dat ligt aan mijn Harry-aversie
Ik verwacht die gewoon met een ruim anderhalf uur.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, pas in de avond, dan loopt het embargo af.
Ja, pas in de avond, dan loopt het embargo af.quote:
Nou ja, dan heb ik wel telefoon zo rond 8:00 pas denk ik ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik verwacht die gewoon met een ruim anderhalf uur.
Gewoon online zetten om 0:00 !
Ben benieuwdquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, pas in de avond, dan loopt het embargo af.
Ik zal dit even in mijn achterhoofd houden, mocht ik wat vaags vinden in mijn collectie spam ik het hierquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk niets aan, ik wil meer vage muziek in mijn collectie!
Thank you!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zal dit even in mijn achterhoofd houden, mocht ik wat vaags vinden in mijn collectie spam ik het hier
Wow, jij kan quoten voor de gequotte post geplaatst isquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik verwacht die gewoon met een ruim anderhalf uur.
Gewoon online zetten om 0:00 !
[..]
Er zijn er maar een paar die over deze gave bezittenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wow, jij kan quoten voor de gequotte post geplaatst is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wow, jij kan quoten voor de gequotte post geplaatst is![]()
![]()
![]()
Skillz, jeweetz!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar die over deze gave bezitten
Als je het maar naar je zin hebt gehad.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben nog verrot van de oscars vannacht! Tijd om te gaan slapen
Weltrusten allemaal!
Trustenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben nog verrot van de oscars vannacht! Tijd om te gaan slapen
Weltrusten allemaal!
Cool!! Ik ga dubsteppen vrijdagquote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
Het schiet mij nu pas te binnen dat K's Choice as vrijdag al is![]()
gelukkig geen dubbele afspraak gemaakt.
crap, ik moet ervandoorquote:
Gaat lekker. Ik doe even rustig aan.quote:
hard nodig hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:20 schreef Solique het volgende:
En al het werk wat er nog lag van gisteren of vannacht was binnen gekomen al opgelost of afgehandeld.
[..]
Gaat lekker. Ik doe even rustiga aan.
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
OMGGGGG!!
Lara Croft's Evil Shadow is een redhead![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |