quote:Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zou niet durven om ze allemaal in te pikken, ik ben vrijgevig.
Goed bezigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Gisteren dus lekker wezen stappen. Kom de kroeg uit om effe met iemand te praten en ineens is er hoge nood, geen pisbak kunnen vinden dus effe een steegje in gelopen. Komt er natuurlijk net een politiewagen aangereden die in datzelfde steegje kijkt, top! Even een praatje gemaakt en 100 euro lichter verder gaan drinken.
150 euro kwijt voor een avondje stappen!!!!
Terug het café inlopen was geen optie?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Gisteren dus lekker wezen stappen. Kom de kroeg uit om effe met iemand te praten en ineens is er hoge nood, geen pisbak kunnen vinden dus effe een steegje in gelopen. Komt er natuurlijk net een politiewagen aangereden die in datzelfde steegje kijkt, top! Even een praatje gemaakt en 100 euro lichter verder gaan drinken.
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hallooooo! We gaan maar eens voetbal kijken
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hallooooo! We gaan maar eens voetbal kijken
Tja, F1 is er nog niet en vandaag gaat voetbal wel leuk worden hoop ikquote:
Ja jij ookquote:
Zal je altijd weer zien natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Dat heb ik ook ooit gehad. Stond tegen de lift aan te zeiken, krijg ik een tikje op de schouder, ja hallo dat mag niet!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Daarom heb ik ook nooit zulke boetes gehad. Of ik ga nog vlak voordat ik naar huis gaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Hou het dan ook gewoon op tot je thuis bent?.
Hoe meer je drinkt, hoe moeilijker dat isquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Hou het dan ook gewoon op tot je thuis bent?.
Ik drink al vanaf mijn 15de en nog nooit een boete gehad, je zou haast gaan denken dat het wel kanquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe meer je drinkt, hoe moeilijker dat is
vanavond gaan we dan ook gewoon uit eten met z'n allen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Damn, da's niet misselijk. Gelukkig hebben ze niets, die auto is maar blik hm.
Zulke dingen zal, gezien mij jeugdjaren, niet snel vergetenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Genieten vanavond, van wat je hebt en vooral dat je bent met degenen die je liefhebt.
Dat is belangrijk..
Zo, klinkt heftig. Gelukkig maar dat alles goed is met je ouders.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik hoorde net van mijn ma dat ze van de weg waren geraakt maar door de natte berm niet meer normaal de straat op kwamen. Door stuurkunst van mijn pa hebben ze een boom ligt geraakt aan de zijkant. Anders waren ze frontaal op een boom geklapt. Dan was ik in no time beide ouders kwijt geweestEn dat op de dag dat ze 35 jaar getrouwd zijn.
Ze zijn allebei (buiten de shock om) ongedeerd, alleen de auto is waarschijnlijk wel einde oefening
Ik ben even zo vrij om m'n beeldscherm te huggen. Gewoon. Emodagje.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zulke dingen zal, gezien mij jeugdjaren, niet snel vergeten
Ach, als je wel een openbaar toilet kan vinden zeik je er ook gewoon tegenaanquote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
Jawel, maar daar kan je niks mee. Je krijgt pas later een acceptgiro thuisgestuurd om te kunnen betalen. Is al jaren zo, mijn eerste bekeuring die ik kreeg toen ik 13 was kreeg ik ook enkel zo'n geel vodje mee en later een acceptgiro in de bus. En de hoogte van de bekeuring mag de politie ook niet bepalen, zij schrijven enkel de bekeuring uit en de officier ofzo bepaalt officieel de hoogte (al zijn daar standaardbedragen voor) en daar komen nog administratiekosten boven op.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Je bekeuring nog niet binnen?? Krijg je geen prentje mee dan tegenwoordig?
De echte boete komt later pas, of helemaal niet gebeurd ook wel eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Je bekeuring nog niet binnen?? Krijg je geen prentje mee dan tegenwoordig?
Boetes mogen tot max een jaar later komen, als hij na een jaar niet gekomen is en alsnog komt hoef je hem niet te betalenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb wel eens 2 maanden later mijn boete ontvangen voor onbetaald parkeren.
Ooh. Mja ik ben zo braaf óf ik loop agenten altijd misquote:Op zondag 27 februari 2011 17:32 schreef koei het volgende:
Jawel, maar daar kan je niks mee. Je krijgt pas later een acceptgiro thuisgestuurd om te kunnen betalen. Is al jaren zo, mijn eerste bekeuring die ik kreeg toen ik 13 was kreeg ik ook enkel zo'n geel vodje mee en later een acceptgiro in de bus. En de hoogte van de bekeuring mag de politie ook niet bepalen, zij schrijven enkel de bekeuring uit en de officier ofzo bepaalt officieel de hoogte (al zijn daar standaardbedragen voor) en daar komen nog administratiekosten boven op.
NU AL?!quote:
Ik las onbevangen parkerenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb wel eens 2 maanden later mijn boete ontvangen voor onbetaald parkeren.
uhm, ja.quote:
hoeveel uur deed je er dan ongeveer over?quote:
Ok.quote:
Niet op gelet maar denk uurtje of 6 op normal.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hoeveel uur deed je er dan ongeveer over?
Kut t-rex in het eerste levelquote:Op zondag 27 februari 2011 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind Tomb Raider wel leuk, niet geweeeeldig ..
hahahahaha das in tomb raider II jaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kut t-rex in het eerste level
"hee,daar ligt zo'n beeldje"
"grrr..."
*draait camera*
OH GOD OH GOD
*schiet pistolen tevergeefs leeg en game over*
Ik heb tomb raider 2 nog nooit uitgespeeldquote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hahahahaha das in tomb raider II ja
vlak voor het einde van het level ook nog!
Hij zei dat het 6 weken kon duren. Die verbalisant was het er nog even lekker aan het inwrijven dat ik 'die 100 euro ook door de WC kon spoelen' ... Grappenmakerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, als je wel een openbaar toilet kan vinden zeik je er ook gewoon tegenaan
Maar die 100 euro ben je nu nog niet kwijt! Ik heb twee weken geleden een bekeuring gekregen voor fietsen door rood licht en die bekeuring heb ik ook nog niet binnen, dus je hebt nog tijd om even te sparen!
Het laatste level in haar huis is zo tofquote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb tomb raider 2 nog nooit uitgespeeld
eerste keer dat ik het speelde was ik een jaar of 7,lamgeschrokken toen die Tijgers ineens kwamen
nooit meer gespeeld
Dat training level?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het laatste level in haar huis is zo tof
Nee het laatste level, dan komt ze thuis van dr missie en ligt ze in bed en komen allemaal van die gasten haar huis binnen, dan moet je links van het bed die shotgun pakken en het hele zootje aan gort schieten .quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat training level?
met die schatkamer onder,waarvoor je eerst iets met een flare moet doen om naar binnen te komen?
Ahquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee het laatste level, dan komt ze thuis van dr missie en ligt ze in bed en komen allemaal van die gasten haar huis binnen, dan moet je links van het bed die shotgun pakken en het hele zootje aan gort schieten .
en ja ik ken alle levels uit mijn hoofd
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ah
Ik ben ooit eens een keer tot aan Venetie gekomen
Stomme dobermans en plafonds die ineens inzakken
Geen idee, het lijkt erop van wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Die nieuwe Tomb Raider wordt toch vet ofnie?
Hier ook geen idee, hoop t wel! Tot nu toe vind ik deze wel oke!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt erop van wel.
Geniet van de rust.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef Poit het volgende:
pff.. terug.. het is Praag geworden.. Ben kapot.. Trusten..
Pfoe, heftig nieuws. Gelukkig zijn ze ok Petti! Liever de auto dan de ouders natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik hoorde net van mijn ma dat ze van de weg waren geraakt maar door de natte berm niet meer normaal de straat op kwamen. Door stuurkunst van mijn pa hebben ze een boom ligt geraakt aan de zijkant. Anders waren ze frontaal op een boom geklapt. Dan was ik in no time beide ouders kwijt geweestEn dat op de dag dat ze 35 jaar getrouwd zijn.
Ze zijn allebei (buiten de shock om) ongedeerd, alleen de auto is waarschijnlijk wel einde oefening
absoluut. Nu lekker gegeten bij de Italiaan met zusje en dr vriend erbij. Heerlijke wijn gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pfoe, heftig nieuws. Gelukkig zijn ze ok Petti! Liever de auto dan de ouders natuurlijk.
Lekker Kuukske! Ga je nog weg?quote:Op maandag 28 februari 2011 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Zo, laatste werkweek voor de vakantie. Even doorbijten.
Goeiemorgen!!
Vind jij hem serieus leuk?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
BulletstormEcht een ontzettend toffe game! Ik heb net meerdere mannetjes op laten eten door een vleesetende plant, een aantal anderen op een cactus gespietst en er eentje letterlijk kapot geschopt
Dit gaat een game worden die ik uitspeel!
Hell yesquote:Op maandag 28 februari 2011 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Zo, laatste werkweek voor de vakantie. Even doorbijten.
Goeiemorgen!!
Nee, ik blijf binnen, doe de deuren op slot en de gordijnen dicht. Want carnavalquote:Op maandag 28 februari 2011 08:33 schreef Laniboekje het volgende:
Lekker Kuukske! Ga je nog weg?
Laatste week van april heb ik pas vakantie. Al sinds eerste week van oktober 2010 geen vakantie meer gehad
Goooooeeeedeeeeemorgen allemaal. Ik ben te vroeg wakker op mijn vrije dag.
quote:
Hell, carnaval....quote:Op maandag 28 februari 2011 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik blijf binnen, doe de deuren op slot en de gordijnen dicht. Want carnaval.
De reden is wintersportquote:Op maandag 28 februari 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Al is de reden is minder
. Maar goed, dat terzijde.
Serieus echt zo leuk? Dacht het na de demo wel gezien te hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
BulletstormEcht een ontzettend toffe game! Ik heb net meerdere mannetjes op laten eten door een vleesetende plant, een aantal anderen op een cactus gespietst en er eentje letterlijk kapot geschopt
Bulletstorm is tof ja! Meerdere keren ook moeten lachen om die opmerkingen. En ondanks de grofheid is het ook een mooi kleurrijk spel.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
Bij ons een begrafenis.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Oehw, Lani. Ik weet nog precies wat ik heb gedroomd vannacht.
Misschien moet ik die demo nog maar eens opnieuw proberen dan, hij pakte mij namelijk echt niet op dat momentquote:Op maandag 28 februari 2011 08:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bulletstorm is tof ja! Meerdere keren ook moeten lachen om die opmerkingen. En ondanks de grofheid is het ook een mooi kleurrijk spel.
Die kleurtjes, dat trekt me.
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Lol!. Ik heb over Zebrahead gedroomd,
. De zanger met name.
Die kwam ik tegen bij de ingang van 013, toen gaf 'ie me z'n zonnebril () en een kusje
.
Vervolgens naar de bar waar ik oud-collega's van een zorginstelling tegen kwam, en toen ging iedereen naar de 013-zaal voor het concert van ZH. Maar mensen moesten eerst naar de wc en daar was alles ranzig, gortig en ondergekotst. En toen schreeuwden de krantenmeisjes van Giel Beelen in m'n oor dat ik wakker moest worden.![]()
/meisjesdroom.
Teveel gedronken op V's feestje?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh! Pfff partij beroerd gvd :/
Homefrontquote:Op maandag 28 februari 2011 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien moet ik die demo nog maar eens opnieuw proberen dan, hij pakte mij namelijk echt niet op dat moment
Alhoewel, volgende week lekker wintersporten en wanneer ik terug in Nederland ben is Homefront uit. Dus ik vermaak me de komende tijd nog wel denk ikHopelijk ook Deus Ex 3 ook al, al volg ik die releasedate ondertussen echt niet meer
Serieus? Iedereen zegt die dat heeel snel saaai wordt?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
Sorry hier nietquote:Op maandag 28 februari 2011 09:29 schreef Kuukske het volgende:
M'n rug zit muurvast. Massage beschikbaar anyone?
Ja. Ik denk het.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Sorry hier niet
Verkeerd gelegen vannacht?
Nee, ook niet. Dat mag ik van JDquote:Op maandag 28 februari 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Straf van JD gehad, omdat je kusjes wilde van die Zebrahead-zanger?
Een goedgemutste roosteraar.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
Half 9 op school zijn op maandag. Wie bedenkt zoiets.
Zo laat pas? Wees blijquote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
En al die weken vakantiequote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
Dat geldt voor iedereen toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En al die weken vakantie![]()
Jij komt in een hel terecht zogauw je je schoolleven inruilt tegen het bedrijfsleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |