Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
zie, jullie houden niet echt van me![]()
dat gebeurt overigens echt wel eens hoor, van dat snurken en die sliert
Owquote:
Minder snel dan dat ze vrouwen kussenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en manne kussen nooit andere mannen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Minder snel dan dat ze vrouwen kussen
In je instellingen kun je die geloof ik weghalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe blokkeer ik die stomme hyves respect knop?
mij een bietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwWat ben jij een ongevoelige rotzak zeg!
ja in het leive nijntje univerusm misschienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Minder snel dan dat ze vrouwen kussen
of je drukt er gewoon niet op...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Moet ik ook nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Nou nog even mijn bed opmaken (hoeslaken erom, NIeuw overtrek over dekbed en kussen en dan pillen innemen en slapen
Straks ga je me ook nog zeggen dat ik vanaf 2 locaties kan inloggen en dat KG-Werk account helemaal niet nodig hebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In je instellingen kun je die geloof ik weghalen
Op Hyves of op Fok?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
wat kijk jij nou ineens sip dan?quote:
Nou zeg, ik dacht dat je het je allemaal zo aantrokquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mij een biet
[..]
ja in het leive nijntje univerusm misschien
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Straks ga je me ook nog zeggen dat ik vanaf 2 locaties kan inloggen en dat KG-Werk account helemaal niet nodig heb
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Straks ga je me ook nog zeggen dat ik vanaf 2 locaties kan inloggen en dat KG-Werk account helemaal niet nodig heb
Nouja, zo gaat het in mijn omgeving danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in het leive nijntje univerusm misschien
Op Hyves kom ik nietquote:
ja ik word een beetje sip van jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat kijk jij nou ineens sip dan?
ja maar jij plaagt mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou zeg, ik dacht dat je het je allemaal zo aantrok![]()
ik log ook wel eens met een andere laptop in, nooit problemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat doe je zeker nooit bij mij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik word een beetje sip van jou![]()
wat is er toch
[..]
ja maar jij plaagt mij
Oh, op Fok kun je hem zo uitzetten bij instellingen, heb ik al lang gedaanquote:
Nietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik word een beetje sip van jou![]()
wat is er toch
[..]
ja maar jij plaagt mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je houdt duidelijk niet echt van me als je mijn gesnurk en mijn kwijlsliert niet op de koop toeneemt
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oeh, even bekijken dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, op Fok kun je hem zo uitzetten bij instellingen, heb ik al lang gedaan
nee, ik ben altijd bloed serieus hier, meen alles uit de grond van mijn gal zwarte hartquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat doe je zeker nooit bij mij?
je vroeg er zoquote:
Oh ok, dan klopt mijn beeld van je tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ben altijd bloed serieus hier, meen alles uit de grond van mijn gal zwarte hart
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nietsschat, ik zou de kwijlsliert van je gezicht aflikken als het moest en als als als was geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je houdt duidelijk niet echt van me als je mijn gesnurk en mijn kwijlsliert niet op de koop toeneemt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NietsDat accepteer je alleen als je getrouwd bent, iets dat sommige mensen graag ontwijken. Tot die tijd hoef je alleen voor de leuke dingen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je houdt duidelijk niet echt van me als je mijn gesnurk en mijn kwijlsliert niet op de koop toeneemt
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Tha revolutionquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik geef toch nooit respect op een topique, één keer gedaan in de KSC en toen is iedereen elkaar toe gaan voegen.
Maar alle keuzes is dus jouw keuzequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je vroeg er zoom dus ik dacht laat ik maar eens luisteren
ja want zo ben ik, al nightmare walkingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ok, dan klopt mijn beeld van je toch
oud nieuws lijkt mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
kwamen de doorstrepingen niet doorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar alle keuzes is dus jouw keuze
Buuhuuuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want zo ben ik, al nightmare walking
volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je vanaf 2 locaties kan inloggen?
Veel meer toch nog?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lol, blijkbaar niet. Vandaar of je honger hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwamen de doorstrepingen niet door
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef PeZu het volgende:
schat, ik zou de kwijlsliert van je gezicht aflikken als het moest en als als als was geweest
Weet ik meteen wie van jullie ik zou kiezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat accepteer je alleen als je getrouwd bent, iets dat sommige mensen graag ontwijken. Tot die tijd hoef je alleen voor de leuke dingen te gaan
Ja hoor en wel vanaf meer ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oeh, intrigerend, geen idee waarom ik dat zou willen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor en wel vanaf meer ook
ik kom je hunten in je dromen straks, iets met ouders en anaal waar j ehelemaal niet aan moet denkenquote:
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gaat iedereen nou voor de zoveelste keer serieus in op KG zijn vraag?![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik weet wat ik wil eten hoor!
Werk, laptop, bij vrienden, onderweg, op de pc, dat dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oeh, intrigerend, geen idee waarom ik dat zou willen.
als je al moest keizen dan weet je al dat het voor mij niet hoeftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Weet ik meteen wie van jullie ik zou kiezen
vaag, kennelijk werkt doorhalingen niet in PMquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lol, blijkbaar niet. Vandaar of je honger hebt
DOE EENS NIETquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kom je hunten in je dromen straks, iets met ouders en anaal waar j ehelemaal niet aan moet denken
ik sta mobiel ook altijd ingelogdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werk, laptop, bij vrienden, onderweg, op de pc, dat dus
sjeemig, wat ben jij een kleuterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kom je hunten in je dromen straks, iets met ouders en anaal waar j ehelemaal niet aan moet denken
Ik uiensoep, varkenshaasmedaillons en dame blanchequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookGeen uiensoep, geen zalm en geen perzik
Dat klinkt handig, ik zou willen dat ik dat ook kon!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
nou dat dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
bijna hetzelfde, ik heb alleen voor de andere soep gekozenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik uiensoep, varkenshaasmedaillons en dame blanche
ik hoef niet voor jou te kiezen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je al moest keizen dan weet je al dat het voor mij niet hoeft
ik zeg toch niet aan denkenquote:
sjeemig, wat doet jouw mening er zo niet toequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sjeemig, wat ben jij een kleuter
Oja, ik sta trouwens ook altijd ingelogd op mobiel, en zit dan tegelijk op de laptop.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus dan eet je hetzelfde als Symph en ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bijna hetzelfde, ik heb alleen voor de andere soep gekozen
En wanneer wel dan nog geen probleem, ik ben niet jaloers aangelegdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef niet voor jou te kiezen?
GRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg toch niet aan denken
[..]
sjeemig, wat doet jouw mening er zo niet toe
Het begint alleen een beetje te irriteren, da's allesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
sjeemig, wat doet jouw mening er zo niet toe
dan niet, ik wil plek 1 en onbetwist dat zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef niet voor jou te kiezen?
Als ze daarna netjes doucht vind ik plek twee prima hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan niet, ik wil plek 1 en onbetwist dat zijn
ja jongen dan lees je mijn posts aan marijke toch niet? opgelostquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het begint alleen een beetje te irriteren, da's alles
ik weet überhaupt niet hoe zalm smaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom kiest niemand zalm? Ik durf te wedden dat de helft niet eens weet hoe verse zalm smaakt
oh, iek!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan niet, ik wil plek 1 en onbetwist dat zijn
dat wilde ik eigtenlijk ook wel, maar varkensvlees eet ik ook te weinigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom kiest niemand zalm? Ik durf te wedden dat de helft niet eens weet hoe verse zalm smaakt
slaap echt lekkerquote:
omdat visquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ook niet, ben van plan dat zo nog een tijdje te houdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet überhaupt niet hoe zalm smaakt
goed zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben van plan dat zo nog een tijdje te houden
Ahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ff kijken of wodka in nep red bul lekker smaakt
jij wil wel graag je plek met een andere vrouw, waarmee ik seks wil, delen als we iets zouden hebben?quote:
Moslimquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
vrouwlief maakt nooit geen varkensvlees klaar
nooit geen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Verse zalm is heerlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik ben wel voor open relatiesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef PeZu het volgende:
jij wil wel graag je plek met een andere vrouw, waarmee ik seks wil, delen als we iets zouden hebben?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
zij zelf niet maar d'r pa van origine wel, dus ze is er niet mee opgegroeid....quote:
dan doe je het lekker zelfquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
je partner alleen niet zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben wel voor open relaties
Dan moet je het zelf makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zij zelf niet maar d'r pa van origine wel, dus ze is er niet mee opgegroeid....
ik vind het heerlijk
Huh? Ik kies toch ook maar 1 hoofdgerecht?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je kunt geen 2 hoofdgerechten kiezen
ik kan daar helaas niet bij zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Friemelaar ook? En toch High Tea met 8 mensen, gezellig)
Ah, je hebt m'n PMquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik zeg doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben wel voor open relaties
Dan doe je het toch lekker zelf, hoeft zij niet per sé voor je te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
reden die niet ook met Barretje meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, je hebt m'n PMIk weet dus alleen Muck en Toek niet
van wieee?quote:
Van wie?quote:
Klinkt alsof jullie het stiekem moeten etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt ik eet het vaak met de kids als ze er niet is
daar moet dan wel iedereen het over eens zijn hequote:
Ehm, weet niet precies...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reden die niet ook met Barretje mee
quote:
Zakgeldquote:
Beter dan per ongelijkquote:
ow jawel hoor, ik heb het van de week nog gegetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ze vindt het stinken zegt zequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie het stiekem moeten eten
Je leest over eentje heenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Ik kies toch ook maar 1 hoofdgerecht?Ik kies niet de zalm...
voor mij geen thee héquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nouja, dat kan als je het niet gewend bentquote:
gewoon afdwingen dmw seksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar moet dan wel iedereen het over eens zijn he
quote:
High Tea is onbeperkt koffie en theequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
voor mij geen thee hé![]()
Ik kom arriveer wat later
En die paddestoellen dan , hé, nou,nouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Ik kies toch ook maar 1 hoofdgerecht?Ik kies niet de zalm...
Ik hou van jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
High Tea is onbeperkt koffie en thee
Gefeliciteerd, doe er wat moois meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn zakgeld liep achter, heb nu voor 2 maanden gekregen
Je maakt me bangquote:
Nee, ik blijf bij m'n keuzequote:
Slaap zacht!quote:
Die kies ik ook niet, die had ik zelfs over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En die paddestoellen dan , hé, nou,nou[ afbeelding ]
Sparenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, doe er wat moois mee
Herkenbaarquote:
Dán kies ik hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kies ik ook niet, die had ik zelfs over het hoofd gezien
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dán kies ik hetzelfde als jij![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
ST wordt aan d'r haren mee naar bed gesleurd![]()
dat zou ik ook doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
ST wordt aan d'r haren mee naar bed gesleurd![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen![]()
steettje is freaking hot jeweetz
quote:
herman roelsquote:
Ik weet nooit wat ik moet kopenquote:
KSC audiofilequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:55 schreef friemelaar het volgende:
had iemand toevallig de link nog naar die KSC audiofile die lovely van de week had
Dat is nóg herkenbaarder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik moet kopen
http://gobarbra.com/hit/new-3240d473128a11dc30621b00c90de9a9quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:55 schreef friemelaar het volgende:
had iemand toevallig de link nog naar die KSC audiofile die lovely van de week had
Heerlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
jullie 14/15 jarigen hebben gewoon alles al
quote:
ik zou op dit moment iig niks kunnen bedenken wat geld kost.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://gobarbra.com/hit/new-3240d473128a11dc30621b00c90de9a9
Je kunt em ook op Duits zetten en dan klinkt fick schnitzel echt tof![]()
Cool!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
zonder neusquote:
Ik ontken allesquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:55 schreef PeZu het volgende:
ikvraag me af waarom ik dit gepaint hebt ;")_!
[ afbeelding ]
Soulmates hèquote:
Ik zou eigenlijk nog een kleine versterker voor gitaar bij moeten kopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Supercoolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
spieren denk ikquote:
Of vaker een massage krijgenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spieren denk ik
ga veel te vaak door m'n rug laatste jaren
moet ECHT iets aan m'n conditie gaan doen
Dat zorgt echt vaak voor verwarring op msnquote:Op zondag 27 februari 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Super GEIL jah zoals de Duitsers zeggen
daar ben ik een aparte inquote:Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of vaker een massage krijgen
veel Duitsers op MSN jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zorgt echt vaak voor verwarring op msn![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar ben ik een aparte in
massages vind ik echt HE-LE-MAAL niks
of het doet pijn, of het kietelt, maar lekker heb ik het nog nooit gevonden
YWquote:
mij doe je meer plezier met een saunaquote:
Of een goede masseur vindenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij doe je meer plezier met een sauna
mja dat helpt niet tegen rugpijn
ik moet gewoon trainen, die slappe hap weer eens sterker maken
Anders ik welquote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt zo benieuwd naar iedereen de 12e
Ehm, sorry?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
'CAUSE I WILL HOLD ON HOPE, AND I WON'T LET YOU CHOKE, ON THE LOOSE AROUND YOUR NECK.
'CAUSE I, NEED FREEDOM NOW AND I, NEED TO KNOW HOW, TO LIVE MY LIFE AS IT'S MENT TO BE.
en daar is nog een nieuw gezicht dat we te zien krijgen de 12equote:
Behalve Symph is iedereen nieuw voor mijquote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders ik welLeuk nieuwe gezichten
![]()
Koenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en daar is nog een nieuw gezicht dat we te zien krijgen de 12e![]()
Je hebt haar stiekem geblokkeerdquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Whisk![]()
Ik zie jou post gewoon niet, alleen in quotes
ja ik dacht al wtf bbq omg lollerquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Whisk![]()
Marijkequote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Whisk![]()
Ik heb vanavond gepmd naar KG dat je mee eet, dus komt goedquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen![]()
![]()
Nou, dat weet ik niet.Sta niet vermeld in de OP bij de eters
Gouwe Ouwequote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
Allesz (ofzo) Nouja, mooi nummer in ieder geval
![]()
Nee, Barretje ook niet, maar dat is een tekst uit een oud mailtje, wordt niet actief bijgehoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen![]()
![]()
Nou, dat weet ik niet.Sta niet vermeld in de OP bij de eters
Ik heb geen aboquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt haar stiekem geblokkeerd
Rofl copter?quote:
Ach nou ja, komt goed, Fok! heeft wel vaker hikjes he?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gepmd naar KG dat je mee eet, dus komt goed
Oh ik wist niet eens dat je dan kon blokkenquote:
Jupquote:Op zondag 27 februari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus ik kan wél mijn menukeuze doorgeven??
lol rofl kmciihoquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen abo![]()
[..]
Rofl copter?![]()
[..]
Ach nou ja, komt goed, Fok! heeft wel vaker hikjes he?
Nou ja, Marijke heeft het al opgelostquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, Barretje ook niet, maar dat is een tekst uit een oud mailtje, wordt niet actief bijgehouden
"Quoted For Truth" ("qft"), a label originally used on Internet forums when someone quotes a debated statement, thereby ensuring that the original statement cannot be edited or deleted by the person being quoted. Later, used merely as a indication of agreement or support with another message.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Psst, oneindig diepe bronnen der wijsheid, vertel mij eens, wat betekend QFT ?
Quoted For Truthquote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij jou? Of bij KG? Indien het laaste: hoe schrijf je die naam voluit?? Vorige keer lukte het me niet om hem te PM-enquote:
quote:
Bedankt!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"Quoted For Truth" ("qft"), a label originally used on Internet forums when someone quotes a debated statement, thereby ensuring that the original statement cannot be edited or deleted by the person being quoted. Later, used merely as a indication of agreement or support with another message.
quote for truth?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij KG en dat is KapiteinGasthofquote:Op zondag 27 februari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij jou? Of bij KG? Indien het laaste: hoe schrijf je die naam voluit?? Vorige keer lukte het me niet om hem te PM-en
lekker manquote:
Puik planquote:Op zondag 27 februari 2011 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
Pssst TFM, zullen we weer even het Kurt Cobain topic levend maken?Kurt Cobain topic
Het is nog vroegquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm ik mis een hoop mensen vanavond/vannacht hier
hedde ge geen vrouw danquote:
slaapt al lang en breed, ik had het beloofdquote:
Zoals wie dan ?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm ik mis een hoop mensen vanavond/vannacht hier
quote:
Thanks!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij KG en dat is KapiteinGasthof
Foeiquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Foei![]()
![]()
Iedereen is welkom toch??
Hmm, is iets mis gegaan met mijn smileysquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, is iets mis gegaan met mijn smileys
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Wil je een vervolg op gisteren![]()
Dan stuur ik je ff een linkje
gevoelig Pezuquote:Op zondag 27 februari 2011 00:28 schreef PeZu het volgende:
ik dank de hemel vast voor de kevers in het gras
en voor de meisjes uit mijn klas
en voor de bloemen op mijn graf
bedankt alvast
als je zo lief wil zijn
hou mijn hand nog even vast
tot de ochtend van de allereerste dag
Wow is dat made by Pezu?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:28 schreef PeZu het volgende:
ik dank de hemel vast voor de kevers in het gras
en voor de meisjes uit mijn klas
en voor de bloemen op mijn graf
bedankt alvast
als je zo lief wil zijn
hou mijn hand nog even vast
tot de ochtend van de allereerste dag
vind je het mooi?quote:
Ja! En zoiets had ik ook echt niet van je verwachtquote:
ik zou zeggen luister eens wat cd's van spinvisquote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja! En zoiets had ik ook echt niet van je verwachtJe kan echt goed dichten
In een poezie bui?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef PeZu het volgende:
Ik zweet als een otter
Begon het al eerder
Wat heb ik gegeten
Ik heb geen gevoel in mijn tenen
Opeens niet meer
Verder geen pijn
Alles okay
Alleen mijn tenen zijn weg
Badmeester, kijk nou
Mijn tenen zijn pleite
Ik lig aan de rand van het zwembad
Zweet en chloor en frituur
Mijn tenen zijn dood
En dat niet alleen
Mijn voeten
Nu ook al mijn voeten
Mijn arme voeten
Hoger en hoger
Ziet echt dan niemand een man zonder voeten
Valt toch wel op in een zwembad
Zou je wel zeggen
Tenminste
Dat klinkt beter dan sapjequote:
nee ik zing gewoon wat meequote:
gaat goedquote:Op zondag 27 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
@Friem, kan niet meer DM-en: "pop-ups" titel lied + volumeknop stan vóór "reageer" en ik krijg ze niet weg
onderaan ff "alles sluiten en verwijderen" klikkenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
@Friem, kan niet meer DM-en: "pop-ups" titel lied + volumeknop stan vóór "reageer" en ik krijg ze niet weg
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
onderaan ff "alles sluiten en verwijderen" klikken
onder de dm staat "alles sluiten en verwijderen" daar op klikkenquote:
meer zo van kggghhhkkk, BOEM.quote:
Zie het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
onder de dm staat "alles sluiten en verwijderen" daar op klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |