ik sta mobiel ook altijd ingelogdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werk, laptop, bij vrienden, onderweg, op de pc, dat dus
sjeemig, wat ben jij een kleuterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kom je hunten in je dromen straks, iets met ouders en anaal waar j ehelemaal niet aan moet denken
Ik uiensoep, varkenshaasmedaillons en dame blanchequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookGeen uiensoep, geen zalm en geen perzik
Dat klinkt handig, ik zou willen dat ik dat ook kon!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
nou dat dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookGeen uiensoep, geen zalm en geen perzik
bijna hetzelfde, ik heb alleen voor de andere soep gekozenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik uiensoep, varkenshaasmedaillons en dame blanche
ik hoef niet voor jou te kiezen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je al moest keizen dan weet je al dat het voor mij niet hoeft
ik zeg toch niet aan denkenquote:
sjeemig, wat doet jouw mening er zo niet toequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sjeemig, wat ben jij een kleuter
Oja, ik sta trouwens ook altijd ingelogd op mobiel, en zit dan tegelijk op de laptop.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus dan eet je hetzelfde als Symph en ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bijna hetzelfde, ik heb alleen voor de andere soep gekozen
En wanneer wel dan nog geen probleem, ik ben niet jaloers aangelegdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef niet voor jou te kiezen?
GRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg toch niet aan denken
[..]
sjeemig, wat doet jouw mening er zo niet toe
Het begint alleen een beetje te irriteren, da's allesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
sjeemig, wat doet jouw mening er zo niet toe
dan niet, ik wil plek 1 en onbetwist dat zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef niet voor jou te kiezen?
Als ze daarna netjes doucht vind ik plek twee prima hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan niet, ik wil plek 1 en onbetwist dat zijn
ja jongen dan lees je mijn posts aan marijke toch niet? opgelostquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het begint alleen een beetje te irriteren, da's alles
ik weet überhaupt niet hoe zalm smaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom kiest niemand zalm? Ik durf te wedden dat de helft niet eens weet hoe verse zalm smaakt
oh, iek!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan niet, ik wil plek 1 en onbetwist dat zijn
dat wilde ik eigtenlijk ook wel, maar varkensvlees eet ik ook te weinigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom kiest niemand zalm? Ik durf te wedden dat de helft niet eens weet hoe verse zalm smaakt
slaap echt lekkerquote:
omdat visquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ook niet, ben van plan dat zo nog een tijdje te houdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet überhaupt niet hoe zalm smaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |