Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
zie, jullie houden niet echt van me![]()
dat gebeurt overigens echt wel eens hoor, van dat snurken en die sliert
Owquote:
Minder snel dan dat ze vrouwen kussenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en manne kussen nooit andere mannen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Minder snel dan dat ze vrouwen kussen
In je instellingen kun je die geloof ik weghalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe blokkeer ik die stomme hyves respect knop?
mij een bietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwWat ben jij een ongevoelige rotzak zeg!
ja in het leive nijntje univerusm misschienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Minder snel dan dat ze vrouwen kussen
of je drukt er gewoon niet op...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Moet ik ook nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Nou nog even mijn bed opmaken (hoeslaken erom, NIeuw overtrek over dekbed en kussen en dan pillen innemen en slapen
Straks ga je me ook nog zeggen dat ik vanaf 2 locaties kan inloggen en dat KG-Werk account helemaal niet nodig hebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In je instellingen kun je die geloof ik weghalen
Op Hyves of op Fok?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
wat kijk jij nou ineens sip dan?quote:
Nou zeg, ik dacht dat je het je allemaal zo aantrokquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mij een biet
[..]
ja in het leive nijntje univerusm misschien
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Straks ga je me ook nog zeggen dat ik vanaf 2 locaties kan inloggen en dat KG-Werk account helemaal niet nodig heb
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Straks ga je me ook nog zeggen dat ik vanaf 2 locaties kan inloggen en dat KG-Werk account helemaal niet nodig heb
Nouja, zo gaat het in mijn omgeving danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in het leive nijntje univerusm misschien
Op Hyves kom ik nietquote:
ja ik word een beetje sip van jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat kijk jij nou ineens sip dan?
ja maar jij plaagt mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou zeg, ik dacht dat je het je allemaal zo aantrok![]()
ik log ook wel eens met een andere laptop in, nooit problemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat doe je zeker nooit bij mij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik word een beetje sip van jou![]()
wat is er toch
[..]
ja maar jij plaagt mij
Oh, op Fok kun je hem zo uitzetten bij instellingen, heb ik al lang gedaanquote:
Nietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik word een beetje sip van jou![]()
wat is er toch
[..]
ja maar jij plaagt mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je houdt duidelijk niet echt van me als je mijn gesnurk en mijn kwijlsliert niet op de koop toeneemt
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oeh, even bekijken dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, op Fok kun je hem zo uitzetten bij instellingen, heb ik al lang gedaan
nee, ik ben altijd bloed serieus hier, meen alles uit de grond van mijn gal zwarte hartquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat doe je zeker nooit bij mij?
je vroeg er zoquote:
Oh ok, dan klopt mijn beeld van je tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik ben altijd bloed serieus hier, meen alles uit de grond van mijn gal zwarte hart
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nietsschat, ik zou de kwijlsliert van je gezicht aflikken als het moest en als als als was geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je houdt duidelijk niet echt van me als je mijn gesnurk en mijn kwijlsliert niet op de koop toeneemt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NietsDat accepteer je alleen als je getrouwd bent, iets dat sommige mensen graag ontwijken. Tot die tijd hoef je alleen voor de leuke dingen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je houdt duidelijk niet echt van me als je mijn gesnurk en mijn kwijlsliert niet op de koop toeneemt
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Tha revolutionquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik geef toch nooit respect op een topique, één keer gedaan in de KSC en toen is iedereen elkaar toe gaan voegen.
Maar alle keuzes is dus jouw keuzequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je vroeg er zoom dus ik dacht laat ik maar eens luisteren
ja want zo ben ik, al nightmare walkingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ok, dan klopt mijn beeld van je toch
oud nieuws lijkt mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
kwamen de doorstrepingen niet doorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar alle keuzes is dus jouw keuze
Buuhuuuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want zo ben ik, al nightmare walking
volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je vanaf 2 locaties kan inloggen?
Veel meer toch nog?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lol, blijkbaar niet. Vandaar of je honger hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwamen de doorstrepingen niet door
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef PeZu het volgende:
schat, ik zou de kwijlsliert van je gezicht aflikken als het moest en als als als was geweest
Weet ik meteen wie van jullie ik zou kiezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat accepteer je alleen als je getrouwd bent, iets dat sommige mensen graag ontwijken. Tot die tijd hoef je alleen voor de leuke dingen te gaan
Ja hoor en wel vanaf meer ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |