mij doe je meer plezier met een saunaquote:
Of een goede masseur vindenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij doe je meer plezier met een sauna
mja dat helpt niet tegen rugpijn
ik moet gewoon trainen, die slappe hap weer eens sterker maken
Anders ik welquote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt zo benieuwd naar iedereen de 12e
Ehm, sorry?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
'CAUSE I WILL HOLD ON HOPE, AND I WON'T LET YOU CHOKE, ON THE LOOSE AROUND YOUR NECK.
'CAUSE I, NEED FREEDOM NOW AND I, NEED TO KNOW HOW, TO LIVE MY LIFE AS IT'S MENT TO BE.
en daar is nog een nieuw gezicht dat we te zien krijgen de 12equote:
Behalve Symph is iedereen nieuw voor mijquote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders ik welLeuk nieuwe gezichten
![]()
Koenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en daar is nog een nieuw gezicht dat we te zien krijgen de 12e![]()
Je hebt haar stiekem geblokkeerdquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Whisk![]()
Ik zie jou post gewoon niet, alleen in quotes
ja ik dacht al wtf bbq omg lollerquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Whisk![]()
Marijkequote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Whisk![]()
Ik heb vanavond gepmd naar KG dat je mee eet, dus komt goedquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen![]()
![]()
Nou, dat weet ik niet.Sta niet vermeld in de OP bij de eters
Gouwe Ouwequote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
Allesz (ofzo) Nouja, mooi nummer in ieder geval
![]()
Nee, Barretje ook niet, maar dat is een tekst uit een oud mailtje, wordt niet actief bijgehoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen![]()
![]()
Nou, dat weet ik niet.Sta niet vermeld in de OP bij de eters
Ik heb geen aboquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt haar stiekem geblokkeerd
Rofl copter?quote:
Ach nou ja, komt goed, Fok! heeft wel vaker hikjes he?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gepmd naar KG dat je mee eet, dus komt goed
Oh ik wist niet eens dat je dan kon blokkenquote:
Jupquote:Op zondag 27 februari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus ik kan wél mijn menukeuze doorgeven??
lol rofl kmciihoquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen abo![]()
[..]
Rofl copter?![]()
[..]
Ach nou ja, komt goed, Fok! heeft wel vaker hikjes he?
Nou ja, Marijke heeft het al opgelostquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, Barretje ook niet, maar dat is een tekst uit een oud mailtje, wordt niet actief bijgehouden
"Quoted For Truth" ("qft"), a label originally used on Internet forums when someone quotes a debated statement, thereby ensuring that the original statement cannot be edited or deleted by the person being quoted. Later, used merely as a indication of agreement or support with another message.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Psst, oneindig diepe bronnen der wijsheid, vertel mij eens, wat betekend QFT ?
Quoted For Truthquote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij jou? Of bij KG? Indien het laaste: hoe schrijf je die naam voluit?? Vorige keer lukte het me niet om hem te PM-enquote:
quote:
Bedankt!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"Quoted For Truth" ("qft"), a label originally used on Internet forums when someone quotes a debated statement, thereby ensuring that the original statement cannot be edited or deleted by the person being quoted. Later, used merely as a indication of agreement or support with another message.
quote for truth?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij KG en dat is KapiteinGasthofquote:Op zondag 27 februari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij jou? Of bij KG? Indien het laaste: hoe schrijf je die naam voluit?? Vorige keer lukte het me niet om hem te PM-en
lekker manquote:
Puik planquote:Op zondag 27 februari 2011 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
Pssst TFM, zullen we weer even het Kurt Cobain topic levend maken?Kurt Cobain topic
Het is nog vroegquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm ik mis een hoop mensen vanavond/vannacht hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |