Als ze daarna netjes doucht vind ik plek twee prima hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan niet, ik wil plek 1 en onbetwist dat zijn
ja jongen dan lees je mijn posts aan marijke toch niet? opgelostquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het begint alleen een beetje te irriteren, da's alles
ik weet überhaupt niet hoe zalm smaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom kiest niemand zalm? Ik durf te wedden dat de helft niet eens weet hoe verse zalm smaakt
oh, iek!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan niet, ik wil plek 1 en onbetwist dat zijn
dat wilde ik eigtenlijk ook wel, maar varkensvlees eet ik ook te weinigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom kiest niemand zalm? Ik durf te wedden dat de helft niet eens weet hoe verse zalm smaakt
slaap echt lekkerquote:
omdat visquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ook niet, ben van plan dat zo nog een tijdje te houdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet überhaupt niet hoe zalm smaakt
goed zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben van plan dat zo nog een tijdje te houden
Ahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ff kijken of wodka in nep red bul lekker smaakt
jij wil wel graag je plek met een andere vrouw, waarmee ik seks wil, delen als we iets zouden hebben?quote:
Moslimquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
vrouwlief maakt nooit geen varkensvlees klaar
nooit geen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
vrouwlief maakt nooit geen varkensvlees klaar
Verse zalm is heerlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik ben wel voor open relatiesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef PeZu het volgende:
jij wil wel graag je plek met een andere vrouw, waarmee ik seks wil, delen als we iets zouden hebben?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookGeen uiensoep, geen zalm en geen perzik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |