Dat vind ik helemaal niet erg, want het is een kleine artiest en niet echt bekend. Hij maakt wel heul toffe platenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef Nitrouz het volgende:
Binnenkort ga ik weer is pompen. Morgenmiddag ofzo.
Paniek zou ik het noemen, lichte disoriëntatie, misschien...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee je was in paniek omdat je niet wist hoe het moest
Waarom heeft ie een banquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
StefanKollaart: Dalando heeft een ban (__!! ) op FOK! dus hij kan zich niet in het topic melden. Ga er maar gewoon uit om 17u en dan merken we het wel.
ik Pomp elke dagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef Nitrouz het volgende:
Binnenkort ga ik weer is pompen. Morgenmiddag ofzo.
Alweerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
StefanKollaart: Dalando heeft een ban (__!! ) op FOK! dus hij kan zich niet in het topic melden. Ga er maar gewoon uit om 17u en dan merken we het wel.
Ik heb iets tegen dit genrequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haters. Hierna nog een kort kwaliteitsnummer.
Hierom dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een slechte rap![]()
Die kutflow, accent, dat gehijg
rap is per definitie anti-win, op enkele zeldzame uitzonderingen naquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een slechte rap![]()
Die kutflow, accent, dat gehijg
Sharr, ik heb wat voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de lyrics van rap. Voor zover het lyrics genoemd kan worden.
quote:This is exactly what it looks like: a product that converts a woman's toothbrush into a vibrator.
Ik pis op eminem.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Als je dit nummer niet lauw vindt heb je geen leven
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr, ik heb wat voor je
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zo graag op jullie gepist maar ik moet werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Driepink het volgende:
zo
vanavond komen er gelukkig alleen ekte bazen
iedereen die niet komt:
Ik vind hem lauw ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Als je dit nummer niet lauw vindt heb je geen leven
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind hem lauw ja.
lauw
halfwarm flegmatiek, onverschillig, slap
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind hem lauw ja.
lauw
halfwarm flegmatiek, onverschillig, slap
quote:And to find out how much penis the penis is capable of penising, this invention uses water displacement to do the job. In other words, you stick your junk in a water-filled box, and however much water is kicked out by your dick tells you how big said dick is. IT'S SO SIMPLE.
na een piepesh smerkt pletquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:02 schreef PiRANiA het volgende:
Is het stil?
Hmm na een refresh werkt het!
Wat echoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oren oren oren oren oren oren
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oren oren oren oren oren oren
ja hij raakte in paniek en zei tegen mij: SNUF MAAK JIJ ER 1 AANquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo lang duurde.
agossiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja hij raakte in paniek en zei tegen mij: SNUF MAAK JIJ ER 1 AAN
Ohjaquote:
Ja Heloefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ohja
Wie was er nou nog meer die de gehele tijd overal zelf een echo achter praatte? Heloef ofzo?
koelkast, als reactie op mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ohja
Wie was er nou nog meer die de gehele tijd overal zelf een echo achter praatte? Heloef ofzo?
Heloef hoort zichelf terug, maar wij horen dat niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ohja
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ken er anders nog een![]()
ik had net 31.000quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef PiRANiA het volgende:
Jeetje, nog een post of 50 en ik heb 78.000 posts
sharr komt in de buurtquote:Top 10 Topic-openers
1 PiRANiA - 77
2 sharr - 69
3 Ajacied422 - 53
4 Huppelmuts - 48
5 Knetterkrankjorum - 38
6 trolololo - 35
7 naatje_1 - 33
8 dragems - 33
9 Ragboer - 31
10 djkoelkast - 27
Dan is ie verwijderd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik zat in dit topic, kan ik er op eens niet meer in... http://forum.fok.nl/topic/1613640
ik kan het ook niet zienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik zat in dit topic, kan ik er op eens niet meer in... http://forum.fok.nl/topic/1613640
dan is ie verwijderdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:05 schreef Ragboer het volgende:
Is niet helemaal waar, soms pake je hem voor mijn neus wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar als jij online bent heb ik geen schijn van kans
Niet eens pizzaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga effe pannekoeken eten bohhh
succes stefan
Pannekoekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik ga effe pannekoeken eten bohhh
succes stefan
heeft 'ie al een ban?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
Oh, dat topic was van moecropower.
http://forum.fok.nl/user/history/336817
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder enige twijfel de beste manier om schapen om te praten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Toen de koeien in het weiland liepen was er geen potlood meer over!
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, soms pake je hem voor mijn neus weg.
Ja. Prullenbak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heeft 'ie al een ban?
Ja maar die schapen maken geen kans tegen mijn zeekoelegerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel de beste manier om schapen om te praten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor
En zoals altijd, nog wat fapvoer voor jullie*fapfapfap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dubstep nummers.
Can i haz sum?
Mijn volume moest helemaal omhoog en weer omlaag toen GBTTZ kwamquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe kan je die zware mannenstem nou missen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe kan je die zware mannenstem nou missen?
DJ, download en draai dezequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:10 schreef StefanKollaart het volgende:
Ben ik echt te zacht nu? Dan boost ik m weer, maar dan heb ik weer ruis. Dilemma xd
Da's op tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, mijn ontbijt/lunch is naar binnen gewerkt
Hallon Monopoly!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Hallon mensen, weer even achter de pc nu
Fucking niet normaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 2 uur wakker
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hallon Monopoly!
Geen ban voor je tubgirl?
Monoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Hallon mensen, weer even achter de pc nu
Wat een kutmuziek xdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
DJ, download en draai deze
Downlink - Emergency [HD]
Ik lag om 5 uur in bed, laten we het daar maar ophoudenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Fucking niet normaal.
Uitgegaan gisternacht ofzo?
Geneukt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik lag om 5 uur in bed, laten we het daar maar ophouden
Da's wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef StefanKollaart het volgende:
Haha pirania en ik hebben niet dezelfde muzieksmaak xd
Monoooooooooooooooquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
Dit nummer kan nog wel hoor
Oldschool enzulks
Laat die jongen draaien wat ie wil, ik vind het leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
100x beter dan wat jij nu draait hoor
Nou vooruit, ik ga m even opzoeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:14 schreef PiRANiA het volgende:
StefanKollaart, klap dat liedje wat ik stuurde er zo even tussendoor.
Mij hoor je alleen suggesties gevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Laat die jongen draaien wat ie wil, ik vind het leuk
Lekker bezigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ga m even opzoeken.
Dit dus. Ik luister het liedje nu voor de 2e keer. Basskoptelefoon op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dubstep.
Draai het voor alle dames in dit topic, die kunnen het wel waarderen.
Huh die tijd is toch al geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef PiRANiA het volgende:
Is het alweer kinderpostzegeltijd ofzo.
Er lopen hier weer kinderen dingen te verkopen...
Ik PM Piles wel efkesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef sharr het volgende:
Ah dat andere topic werd meegeteld bij de statsAchja.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit dus. Ik luister het liedje nu voor de 2e keer. Basskoptelefoon op.eargasm.
Komt, omdat Pierenjan eerder wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef sharr het volgende:
Ah dat andere topic werd meegeteld bij de statsAchja.
Beetje Nitrouz beschuldigen. Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nitrouz is topics aan het maken.
Ja beter dan eerst iddquote:
PM gestuurd aan Piles. Nu komt alles weer goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Komt, omdat Pierenjan eerder was
Beetje mijn fobo uitschelden. Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beetje Nitrouz beschuldigen. Wat is jouw probleem?
Niet deleten maar reportenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje mijn fobo uitschelden. Wat is jouw probleem?
Dat is toch normaal in september? Misschien hebben ze de kaarten en al die shit binnengekregen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef PiRANiA het volgende:
Is het alweer kinderpostzegeltijd ofzo.
Er lopen hier weer kinderen dingen te verkopen...
Ik ga de deur niet opendoen, dat is in ieder geval duidelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch normaal in september? Misschien hebben ze de kaarten en al die shit binnengekregen?
Nee die zouden toch allang bezorgd moeten zijn? Bij ons is dat wel gebeurd...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch normaal in september? Misschien hebben ze de kaarten en al die shit binnengekregen?
Je brengt ze ook rond?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee die zouden toch allang bezorgd moeten zijn? Bij ons is dat wel gebeurd...
quote:
Ik weet het ook niet, hoor. Het was maar een gokjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee die zouden toch allang bezorgd moeten zijn? Bij ons is dat wel gebeurd...
Wordt het weer tijd voor een dubstepuurtje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver Pirania, bedankt voor dat heerlijke nummer
Check je fobo dang.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje mijn fobo uitschelden. Wat is jouw probleem?
Datsik - Havocquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver Pirania, bedankt voor dat heerlijke nummer
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie gaat er eigenlijk draaien van 18 tot 20 ? Of is het dan verzoekjes
Vanjou?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wordt het weer tijd voor een dubstepuurtje?.
Ik moet morgen naar buiten, beter stopt het met regenen.quote:
Ze beschuldigen je. Dat je die mocro bent van net. Ik zei die mannetje Nitrouz weet hoe een eckte Maghreb is. Die ene was gewoon Hollander die Rachid nadoet, jewaitz.quote:
autistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:21 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit buiten dus /care
Ik vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar buiten, beter stopt het met regenen.
Een vis op het droge is nooit een goed idee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar buiten, beter stopt het met regenen.
Ben aan het zoeken, heb nu een versie van 6 minuten en zoek een iets kortere xdquote:
Toen de boeken uit de kast vielen was er geen brood meer over!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een vis op het droge is nooit een goed idee.
Niet gehoord man.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze beschuldigen je. Dat je die mocro bent van net. Ik zei die mannetje Nitrouz weet hoe een eckte Maghreb is. Die ene was gewoon Hollander die Rachid nadoet, jewaitz.
6 minuten zijn zo overquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken, heb nu een versie van 6 minuten en zoek een iets kortere xd
cool cool feliquote:
quote:
Hij staat in de wachtrijquote:
Dan zou het nog beter zijn inderdaad. Jouw linkje naar Emergency. Ook lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op zich wel, op voorwaarde dat het met zieke dubstep wordt afgewisseld.
Geen idee, maar het kunnen maar een paar nummers zijn, dat scheelt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Lama443 het volgende:
Weet iemand hoe dat ene nummer heet met de clip waarin mensen geblindoekt moeten sprinten ofzo?? Het is ooit gedraaid op de Onzin radio
Die komt zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan zou het nog beter zijn inderdaad. Jouw linkje naar Emergency. Ook lekker
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Lama443 het volgende:
Weet iemand hoe dat ene nummer heet met de clip waarin mensen geblindoekt moeten sprinten ofzo?? Het is ooit gedraaid op de Onzin radio
Aaah dankjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
Heerlijk nr dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ja ik drukte verkeerde knopje xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
... Weetje het echt niet? of loop je te fuckenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe was het in Helmond gisteren ?
Toevallig, ik heb gisteren naar The Fat of the land zitten luisteren en Climbatize is ook echt een aanraderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
Heerlijk nr dat!
Dat is niet dit nummerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
DJ, download en draai deze
Downlink - Emergency [HD]
Volgens mijn gegevens wel xd, en dit is de enige die ik kon vinden.quote:
Ik gaf je zelfs de downloadlinkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens wel xd, en dit is de enige die ik kon vinden.
quote:
Ja ik zocht via binsearch xdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik gaf je zelfs de downloadlink.
Snuf is gisteren naar de wedstrijd Helmond sport - Sparta geweest. Zijn ze afgeslacht met 5 - 2. Gisteravond wastie echt chagrijnigquote:
Tieten van frieten!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
Je had gewoon kunnen klikken op 'download'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja ik zocht via binsearch xd
De ondergang van Sparta tegen Helond met 5-2.quote:
Een uur lang rapteksten van Steen schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
of de lyrics van Zanger Rinus - Hey Kasteleinquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Een uur lang rapteksten van Steen schreeuwen.
1 2 3 | [limg]http://i53.tinypic.com/28bd11z.gif[/limg][rimg]http://i53.tinypic.com/28bd11z.gif[/rimg] [b]Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag. WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me ![/b] |
Steenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
En dat vind je geen goed idee?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwen
KANKER KANKER KANKER KANKER is dat gewoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwen
Preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
:w.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum tuned weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |