6 minuten zijn zo overquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken, heb nu een versie van 6 minuten en zoek een iets kortere xd
cool cool feliquote:
quote:
Hij staat in de wachtrijquote:
Dan zou het nog beter zijn inderdaad. Jouw linkje naar Emergency. Ook lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op zich wel, op voorwaarde dat het met zieke dubstep wordt afgewisseld.
Geen idee, maar het kunnen maar een paar nummers zijn, dat scheelt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Lama443 het volgende:
Weet iemand hoe dat ene nummer heet met de clip waarin mensen geblindoekt moeten sprinten ofzo?? Het is ooit gedraaid op de Onzin radio
Die komt zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan zou het nog beter zijn inderdaad. Jouw linkje naar Emergency. Ook lekker
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Lama443 het volgende:
Weet iemand hoe dat ene nummer heet met de clip waarin mensen geblindoekt moeten sprinten ofzo?? Het is ooit gedraaid op de Onzin radio
Aaah dankjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
Heerlijk nr dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ja ik drukte verkeerde knopje xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
... Weetje het echt niet? of loop je te fuckenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe was het in Helmond gisteren ?
Toevallig, ik heb gisteren naar The Fat of the land zitten luisteren en Climbatize is ook echt een aanraderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
Heerlijk nr dat!
Dat is niet dit nummerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
DJ, download en draai deze
Downlink - Emergency [HD]
Volgens mijn gegevens wel xd, en dit is de enige die ik kon vinden.quote:
Ik gaf je zelfs de downloadlinkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens wel xd, en dit is de enige die ik kon vinden.
quote:
Ja ik zocht via binsearch xdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik gaf je zelfs de downloadlink.
Snuf is gisteren naar de wedstrijd Helmond sport - Sparta geweest. Zijn ze afgeslacht met 5 - 2. Gisteravond wastie echt chagrijnigquote:
Tieten van frieten!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
Je had gewoon kunnen klikken op 'download'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ja ik zocht via binsearch xd
De ondergang van Sparta tegen Helond met 5-2.quote:
Een uur lang rapteksten van Steen schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
of de lyrics van Zanger Rinus - Hey Kasteleinquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Een uur lang rapteksten van Steen schreeuwen.
| 1 2 3 | [limg]http://i53.tinypic.com/28bd11z.gif[/limg][rimg]http://i53.tinypic.com/28bd11z.gif[/rimg] [b]Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag. WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me ![/b] |
Steenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
En dat vind je geen goed idee?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwen
KANKER KANKER KANKER KANKER is dat gewoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwen
Preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
:w.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum tuned weer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |